جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
7 نظر
1182 بازدید

۹۹٪ درصد آدم‌ها نمی‌تونن جواب این تست هوش ریاضی رو پیدا کنن!

۹۹٪ درصد آدم‌ها نمی‌تونن جواب این تست هوش ریاضی رو پیدا کنن!
خواندن 3 دقیقه
3.6
(25)

تست هوش ریاضی: این سوال ریاضی را حل کنید و آی کیوی خود را بسنجید. استفاده از رسانه های اجتماعی هر روز بیش از پیش افزایش می‌یابد اما برای بسیاری از آدم‌ها استفاده از این رسانه‌های حوصله سربر شده است و افراد زیادی هستند که دوست دارند از این تکرار آزاردهنده خلاص شوند. یکی از راه‌های فرار این تکرار انجام تست‌های هوش آنلاین است.

تست هوش ریاضی: این تست را حل کنید و هوش‌تان را بسنجید

ما هم برای از بین بردن این تکرار با یک تست هوش ریاضی اینجاییم. تست هوش را در تصویر زیر می‌بینید. این معادلات کمی متفاوت با ریاضی و حسابی هستند که تا کنون با آنها آشنا بوده‌اید. اما این سوال هم راه حل دارد و البته یک پاسخ درست که در نهایت خواهید فهمید. اما پیش از آن کمی زمان بگذارید و تلاش کنید پاسخ سوال یا عددی که جای علامت سوال می‌نشیند را پیدا کنید.

Brain Teaser Math: Solve This Math Puzzle and Test Your IQ - Test 4 Exams

همه ما می‌دانیم که ۱ + ۱ می‌شود ۲ اما در این مورد پاسخ ۵ شده است و احتمالا تصور خواهید کرد که غلط است. اما اگر کمی متفاوت فکر کنیم متوجه خواهیم شد که پاسخ می‌تواند ۵ باشد. اما چطور به این پاسخ برسیم؟ در واقع ۹۹ درصد افرادی که این تست را ببینند نمی‌توانند به پاسخ صحیح برسند چرا که حل کردن این تست ریاضی مستلزم این است که خیلی خیلی متفاوت فکر کنید. به هر روی کمی زمان بگذارید شاید شما جزو آن ۱ درصد آدمی باشید که می‌توانند متفاوت فکر کنند و این تست هوش ریاضی را حل کنند. اگر هم نتوانستید به انتهای مطلب بروید و پاسخ را با شرح آن ببینید.

پاسخ تست هوش ریاضی

و اما پاسخ این تست: ۸۰! بله جای علامت سوال عدد ۸۰ قرار می‌گیرد. شرح پاسخ را نیز در زیر می‌بینید:

پاسه تست هوش ریاضی

مطابق با روانشناسی هر چه برای حل کردن تست‌ها و معماهای سخت‌تر تلاش کنید، توانایی مغزتان بیشتر و بیشتر می‌شود. این شکل از تست های هوش ریاضی ارتباط سلول‌های مغز شما را بهبود می‌دهند و با بالا رفتن سن انجام این نوع تست‌ها به حفظ توانایی مغز کمک شایانی می‌کند. به هر روی از شما سپاسگزاریم که در این تست هوش ریاضی همراه ما بودید. لطفا با درج پیشنهادات و انتقادات خود در بخش نظرات ما را در ارائه مطالب بهتر یاری نمایید.

اگر چیستان دوست دارید و می خواهید مغزتان را به چالش بکشید:

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.6 / 5. تعداد آرا: 25

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

Avatar photo
دیدگاه‌ها
  1. نسیم احساسی نیم‌رخ
    نسیم احساسی

    جواب ۴+۴ = 60

    1. ریحانه نیم‌رخ
      ریحانه

      من درست گفتم ۸۰ میشد خدایا شکرت شکرت شکرت

    2. مریم نیم‌رخ
      مریم

      میتونیم ۴ ضرب ۴ کنیم.میشه ۱۶.
      ۱۶ رو ۱۰ برابر می کنیم میشه ۱۶۰.
      بعد ۱۶۰ رو تقسیم بر ۲ میکنیم میشه ۸۰

    3. اهورا نیم‌رخ
      اهورا

      غلط 80

  2. فاطمه نریمانی نیم‌رخ
    فاطمه نریمانی

    هر بخش عدد ها ضرب هم شده و بعد ضرب 5 می شوند
    80=4+4👇
    16=4×4
    16×5=80

  3. مریم نیم‌رخ
    مریم

    میتونیم ۴ ضرب ۴ کنیم.میشه ۱۶.
    ۱۶ رو ۱۰ برابر می کنیم میشه ۱۶۰.
    بعد ۱۶۰ رو تقسیم بر ۲ میکنیم میشه ۸۰

  4. اهورا نیم‌رخ
    اهورا

    درست گفتم

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان