جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
83 بازدید

آزمون شناسایی آرایشگر تقلبی: آیا می توانی در 5 ثانیه آرایشگر تقلبی را شناسایی کنی؟

آزمون شناسایی آرایشگر تقلبی
خواندن 4 دقیقه
3.9
(28)

آزمون شناسایی آرایشگر تقلبی یک تمرین جذاب و سرگرم کننده برای مغز شماست. بله، همان گونه که جسم ما به ورزش دارد، مغز ما نیز به ورزش نیاز دارد. ورزش مغز حل کردن سوالات هوشی مانند: معماها، پازل ها و بازی های فکری است. این نوع تست ها مغز ما را به فعالیت وا می دارند و باعث می شوند تا از مهارت های ذهنی خود بهره ببریم.

بیشتر بخوانید: پازل هوش تصویری: کدام سوراخ اول از همه بوجود آمده است!؟

آزمون شناسایی آرایشگر تقلبی شما را به چالش می کشد تا در طول 5 ثانیه تشخیص دهید چه کسی آرایشگر واقعی نیست. با انجام این معمای سرگرم کننده مغز و هوش خود را محک بزنید. آیا آماده اید؟ پس بیایید شروع کنیم.

تست هوش: آزمون هوش و بینایی؛ در 11 ثانیه چند مربع را می توانید بشمارید؟

آزمون شناسایی آرایشگر تقلبی در تصویر

تست آرایشگر

همان طور که در تصویر می بینید، دو آرایشگر در حال اصلاح موی دو مشتری هستند. مشتری ها خوشحال به نظر نمی رسند، ظاهرا یک جای کار می لنگد. شواهد موجود در تصویر نشان می دهد یکی از آرایشگر ها، واقعی نیست. اما چالش این است که شما باید در طول 5 ثانیه یا کمتر آرایشگر تقلبی را شناسایی کنید. پس بیایید و یک بار دیگر با دقت به تصویر نگاه کنید، و بگویید کدام یک آرایشگر نیست.

برای شما: معمای تشخیص عروس قاتل: چه کسی همسرش را به قتل رسانده است؟ 5 ثانیه زمان دارید!

این آزمون خیلی سخت نیست فقط باید حواس تان را جمع کنید. از طرفی ما جواب را آخر آزمون آورده ایم اما بهتر است ابتدا هوش خود را محک بزنید.

5 ثانیه شما از حالا شروع می شود:

.

.

جذاب: آزمون شناسایی دزد الماس: در تصویر چه کسی الماس را دزدیده است؟

.

.

تست هوش

تست‌های هوش اغلب برای تعیین ضریب هوشی افراد، انجام می‌شود. این آزمون میزان توانایی های شناختی یعنی توانایی استدلال منطقی و حل مسائل یک فرد را اندازه گیری می کند. این پازل ها و معماهای فکری نه تنها راهی عالی برای سنجس هوش، مهارت بینایی و قدرت ذهنی شما است، بلکه روشی سرگرم کننده و هیجان انگیز است که می توانید برای شور و هیجان بخشیدن به جمع دوستانه خود استفاده کنید.

برای باهوش ها: آزمون شناسایی پزشک قلابی: فقط باهوش ها می توانند پزشک قلابی را در 5 ثانیه تشخیص دهند

.

خستگی ذهنی و روحی را نادیده نگیرید. زیرا بر قابلیت های شناختی شما تاثیر خیلی منفی دارد. اگر این روند ادامه یابد، بر سلامت روحی و همچنین جسمی شما نیز تاثیر می گذارد. پیشنهاد می کنیم در چنین مواقع دمی تازه کنید. می توانید بیرون از خانه بروید، به موسیقی گوش دهید، به دوش یا پیاده روی بروید، با دوستان نزدیک یا خانواده خود صحبت کنید، یا معماها و پازل های چون آزمون شناسایی آرایشگر تقلبی را حل کنید. شاید فکر کنید چرا؟

در واقع، این‌ها روشی آزمایش شده و مطمئن برای بهبود خلق و خو و ایجاد شادابی مورد نیاز به مغز شما هستند. مطالعات ثابت کرده است که حل معماها و بازی‌های فکری به‌طور منظم، تفکر جانبی و توانایی‌های حل مسئله را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد.

برای تیزبین ها: تست بینایی اسب آبی: 10 ثانیه فرصت دارید تا اسب آبی را بین فلامینگوهای صورتی پیدا کنید!

خوب 5 ثانیه شما تمام شد. آیا موفق به یافتن پاسخ آزمون شناسایی آرایشگر تقلبی شدید؟ اگر نه، جواب را در بخش زیر جستوجو کنید:

جواب

ما گمان می کنیم که تا حالا جواب را پیدا کردید. با این حال، اگر به پاسخ خود شک دارید، برای دیدن جواب به تصویر زیر نگاه کنید:

جواب تست آرایشگر

پاسخ آزمون شناسایی آرایشگر تقلبی، فرد سمت چپ است. زیرا او به جای آب پاش، حشره کش در دست دارد. به همین دلیل است که خانم شوکه شده است.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون شناسایی آرایشگر تقلبی لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

معما و پازل های بیشتر:

آزمون بینایی حیوان پنهان: آیا می توانید در 15 ثانیه حیوان پنهان شده در خطوط زیگزاگ را تشخیص دهید؟

تست دقت تفاوت تصویر: اگر بتوانید 3 تفاوت را در 11 ثانیه تشخیص دهید، چشمان به تیزی عقاب دارید

آزمون تشخیص زن مجرد: آیا می توانید بگویید کدام یک از این زنان مجرد است؟

آزمون شناسایی زن باردار: در میان زنان، کدام یک باردار است؟

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.9 / 5. تعداد آرا: 28

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان