جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
33 بازدید

آزمون شناسایی انسان: در یک نگاه بگویید کدام مجسمه یک انسان است!؟

آنچه که در این مطلب میخوانید
آزمون شناسایی انسان: در یک نگاه بگویید کدام مجسمه یک انسان است!؟
خواندن 4 دقیقه
3.7
(142)

آزمون شناسایی انسان: چه قدر به هوش خود مطمئن هستید؟ آیا فکر می کنید بتوان انسان را میان مجسمه های موجود در تصویر تشخیص دهید؟ فراموش نکنید، فقط یک باهوش می تواند انسان را تنها در 9 ثانیه شناسایی کند.

بیشتر بخوانید: پازل هوش تصویری: کدام سوراخ اول از همه بوجود آمده است!؟

معماها و بازی های ذهنی درک و خلاقیت مغز ما انسان ها را بهبود می بخشد. زیرا ما می توانیم به صورت ناخودآگاه از آن‌ها نکات جدیدی بیازموزیم. برخی از معماها به ما کمک می کنند تا با یکدیگر پیوند برقرار کنیم، وقتی با هم به صورت گروهی معما یا پازلی را حل می کنیم، به یک تیم و جسمی غول پیکر تبدیل می شویم. به همین دلیل، ما امروز آزمون شناسایی انسان را برای شما آماده کرده ایم، در این آزمون باید انسان در میان مجسمه ها شناسایی کنید.

تست هوش: آزمون هوش و بینایی؛ در 11 ثانیه چند مربع را می توانید بشمارید؟

آزمون شناسایی انسان

آزمون شناسایی انسان

 

آیا می توانید انسان مستتر شده در میان مجسمه ها را شناسایی کنید؟ در تصویر مجسمه هایی با ژست های مختلف را مشاهده می کنید. برخی از مجسمه ها در حالت نشسته و برخی در حالت ایستاده هستند. اما بین این مجسمه های زیبا یک انسان نیز وجود دارد.

بیشتر بخوانید: تست خودشناسی تصویری؛ آنچه ابتدا می بینید شخصیت شما را فاش می کند!

لازم است قبل از پاسخ دادن به سوال به تصویر با دقت نگاه کنید، زیرا پاسخ هرچند ساده اما پیچیده است. اما نگران نباشید، پاسخ آزمون شناسایی انسان پایین صفحه آورده شده است، ولی خوب، بهتر است تقلب نکنید.

فراموش نکنید فقط  ثانیه زمان دارید

.

.

.

تست هوش

تست‌های هوش اغلب برای تعیین ضریب هوشی افراد، انجام می‌شود. این آزمون میزان توانایی های شناختی یعنی توانایی استدلال منطقی و حل مسائل یک فرد را اندازه گیری می کند. این پازل ها و معماهای فکری نه تنها راهی عالی برای سنجس هوش، مهارت بینایی و قدرت ذهنی شما است، بلکه روشی سرگرم کننده و هیجان انگیز است که می توانید برای شور و هیجان بخشیدن به جمع دوستانه خود استفاده کنید.

.

مطلب مرتبط: آزمون شناسایی آرایشگر تقلبی: آیا می توانی در 5 ثانیه آرایشگر تقلبی را شناسایی کنی؟

.

.

.

.

بیشتر بخوانید: تست بینایی اسب آبی: 10 ثانیه فرصت دارید تا اسب آبی را بین فلامینگوهای صورتی پیدا کنید!

جواب

اگر به تمام مجسمه های داخل باغ با دقت نگاه کنید، می توانید انسان را در میان آن‌ها شناسایی کنید. در سمت چپ تصویر خواهید دید که مجسمه ای به ساعت مچی اش نگاه می کند. این یک مجسمه نیست بلکه یک مرد در ظاهر یک مجسه است.

جواب آزمون شناسایی انسان

بنابراین، پاسخ آزمون شناسایی انسان کسی است که به ساعت خود نگاه می کند. این معما یک تست ساده برای هوش و مهارت های بینایی شما بود. برای حل این گونه معماها در یک محدودیت زمانی نیاز به تفکر جانبی دارید. اگر این آزمون را در طول 9 ثانیه حل کرده اید، پس حتما از سطح هوش خود احساس رضایت و خوشحالی کرده اید. به یاد داشته باشید این نوع بازی های فکری فقط یک راه سرگرم کننده برای آزمایش ضریب هوشی شما هستند. به هر حال، فراموش نکنید در بخش کامنت ها به ما بگویید آیا توانستید انسان را در میان مجسه ها شناسایی کنید؟

مطلب مرتبط: آزمون بینایی حیوان پنهان: آیا می توانید در 15 ثانیه حیوان پنهان شده در خطوط زیگزاگ را تشخیص دهید؟

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون شناسایی انسان لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

مطلب مرتبط: آزمون شناسایی زندانی تازه وارد: آیا می توانید در 7 ثانیه فرد تازه وارد را تشخیص دهید؟

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد آرا: 142

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان