جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 3 دقیقه
3.3
(4)

دهه 20 زندگی اولین مراحل زندگی حرفه ای شماست و آشنایی چندانی با کسب و کارها و محیط کار ندارید. در این سن زیاد به پس انداز اهمیت نمی دهید. نه فقط این، بلکه خیلی کارهای مهم وجود دارد که شما در دهه 20 زندگی‌تان به آنها هیچ توجهی نمی کنید. از دست دادن فرصت ها یکی دیگر از اشتباهات شغلی در دهه ۲۰ زندگی است که ممکن است مرتکب شوید. در این نوشتار نیز ما 6 اشتباه شغلی را معرفی می کنیم که بسیاری از افراد ممکن است در دهه ۲۰ خود تجربه کنند.

بی توجهی به شبکه سازی

شبکه سازی حرفه ای می تواند برای فرصت های شغلی، مشاوره و راهنمایی در آینده زندگی حرفه ای ارزشمند باشد. سعی کنید با افراد در حوزه کاری‌تان ارتباط برقرار کنید و در برنامه های مختلف مربوط به کارتان شرکت کنید. اشتباه اکثر افراد در دهه 20 اهمیت ندادن به شبکه سازی و ارتباط با دیگران است. نادیده گرفتن ارتباطات حرفه ای یکی از اشتباهات شغلی در 20 سالگی است که اکثر افراد مرتکب می شوند.

مطلب مرتبط: محبوبیت بین همکاران: 5 راهکار برای این که همکارانتان شما را دوست داشته باشند!

اشتباهات شغلی

بیش از حد حساس بودن در مورد فرصت های شغلی

وقتی نوبت به انتخاب شغل می رسد، خیلی حساس نباشید. هرچند تمرکز روی یک حرفه خاص می تواند جستجو و یافتن شغل را آسان کند، اما فرصت هایی زیادی را از دست خواهید داد. این فرصت ها می توانند به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کنند. در حالی که می توانید با انتخاب یک شغل کاملا متفاوت از خواسته‌تان به تجربیات ارزشمندی دست پیدا کنید.

بیشتر بخوانید: با رعایت این 10 نکته رفتاری حرفه‌ای در محیط کار داشته باشید!

عدم آمادگی برای یادگیری مهارت های جدید

در حین اینکه که در دهه ۲۰ زندگی‌تان وارد کسب و کار می شوید و می خواهید زندگی حرفه ای خود را بسازید، باید آغوش‌تان را برای یادگیری مهارت ها و فن آوری های جدید نیز باز کنید. مایل به پذیرش چالش های جدید و امتحان کردن کارهای جدید باشید.

بی توجهی به پس انداز

20 سالگی و سال‌های پس از آن بهترین دوران برای شروع پس انداز است. وقتی شروع به کار می کنید، مقداری از درآمد خود را برای آینده پس انداز کنید. یک حساب پس انداز داشته باشید و هر ماه مقداری پول به آن حساب واریز کنید.

مطلب مرتبط: کارهای ممنوعه در محیط کار: 6 کاری که نباید در محل کار انجام دهید

اشتباهات شغلی

تمرکز زیاد بر اهداف کوتاه مدت

بله، هرچند تعیین اهداف کوتاه مدت مهم است، اما نباید از رویاها و اهداف بلند مدت خود غافل شوید. اهداف شغلی بلندمدت را در ذهن داشته باشید و مطمئن شوید که در جهت دستیابی به آن ها قدم برمی دارید.

مطلب مرتبط: 6 روش فوق العاده برای کنار آمدن با رییسی که مدیریت ذره بینی دارد!

منفعل بودن بیش از حد

از فرصت هایی که به سراغ شما می آیند استفاده کنید – در جستجوی روش ها و فعالیت های جدید باشید. ابتکار عمل را به دست بگیرید و در مورد علایق و اهداف خود با صدای بلند صحبت کنید. اگر دوست دارید کاری را انجام دهید، تحقیق کنید، سپس به انجام آن اقدام کنید. همچنین، به گذراندن دوره های کارآموزی ادامه دهید تا در کاری که انجام می دهید، بهتر شوید، زیرا برای تجربه کاری باید مهارت های خود را تقویت کنید تا رزومه قوی داشته باشید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.3 / 5. تعداد آرا: 4

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان