جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 3 دقیقه
3.7
(3)

مدیر خوب بودن به معنای توانایی رهبری تیم و داشتن مهارت بالا در کنترل کارهای سازمان است. هرچند مدیران سعی می کنند مهارت های مدیریتی خود را تقویت کنند، با این حال بعضی از مدیران در کار خود همچنان ضعیف عمل می کنند. آنها مرتکب اشتباهاتی می شوند که نه تنها کار سازمان را مختل می کند بلکه سبب ناراحتی کارکنان نیز می شود. رفتار و عادت هایی که علاقه و انگیزه کار از کارمندان را می گیرد. در این مطلب ما به عادات آزاردهنده مدیران در جلسات کاری اشاره می کنیم که باید برای برطرف کردن آنها تلاش کنند تا به موفقیت برسند.

عادات آزاردهنده مدیران در جلسات کاری؛ قدم زدن در اتاق جلسه

برخی از مدیران فکر می‌کنند که مانند اساتید باید در حین صحبت کردن قدم بزنند. در حالی که کارکنان از این کار آنها استقبال نمی کنند. چنین مدیرانی در حال گفتگو اطراف اتاق قدم می زنند، از همه نظر می پرسند اما در پایان نظر خودشان را تحمیل می کنند.

جلسه های طولانی که هرگز تمامی ندارند

افراد باید بتوانند پس از پایان موضوع مرتبط با آنها جلسه را ترک کنند، اما اکثر مدیران اصرار دارند که همه، حتی اگر ربطی به کاری که انجام می دهند، نداشته باشند نیز باید تا پایان جلسه حضور داشته باشند. به همین دلیل است که اکثر کارکنان در جلسات ویدیویی دوربین خود را خاموش می کنند.

عادات آزاردهنده مدیران در جلسات کاری؛ یادداشت برداری نمی کنند

یادداشت برداری فقط برای کارمندان نیست، بلکه برای مدیران نیز ضرورت دارد. زیرا در جلسات موضوعات مهمی مطرح می شود که نمی توان همه آن ها را حفظ کرد مگر این که نابغه باشید. این نکته نه تنها به قدرت حافظه شما ربط دارد، بلکه یادداشت برداری مطالب در جلسات، روحیه تیم را نیز تقویت می کند. وقتی نشان می‌دهید که برای نظر کارمندتان ارزش قائل هستید، شخص مقابل شما نیز به همکاری با شما تشویق می شود. حتی ممکن است در جلسات بعدی ایده های بهتری نیز از سوی کارکنان مطرح شود.

قطع حرف کارمندان در جریان جلسه

یکی از عادات آزاردهنده مدیران پریدن میان حرف کارمندان است. برخی از مدیران عادت دارند برتری خود را با قطع حرف کارمندان در میان صحبت شان نشان دهند. اگر مدیری حرف کارمند خود را قطع می کند تا نشان دهد که بیشتر از سایرین می فهمند، اشتباه است. هیچ کس فکر نمی کند که مدیر بیشتر می فهمد، بلکه آن را به پای بی ادبی و بی احترامی از سوی او می دانند.

آماده نبودن و تسلط نداشتن بر موضوع جلسه

وقتی وارد جلسه می شوید، باید بدانید که قرار است روی کدام موضوعات بحث و تصمیم گیری کنید. شما نمی توانید بنشینید و از کارمندان بخواهید موضوع جلسه را انتخاب کنند. آماده بودن و تسلط داشتن مدیران بر موضوع جلسه نکته خیلی مهمی است که باید مورد توجه قرار بگیرد. اما متاسفانه آماده نبودن مدیران یکی از عادات آزاردهنده است که کارکنان را اذیت می کند.

کلام پایانی

اگر می خواهید کارمندان و کارکنان با انگیزه داشته باشید، سعی کنید این عادات آزاردهنده را حذف کنید. یک مدیر خوب زمانی می تواند تیم خود را رهبری کند که به نظر کارمندانش احترام بگذارد. در جلسات حاضر و آماده باشد و به صورت تیمی با هم کارمندانش کار کند.

بیشتر بخوانید:

عبارات رایج در محیط کار: ۶ جمله رایج که نباید در محل کار استفاده کنید!

۵ عادت که شما را به یک فرد موفق تبدیل می کند !

۹ راهکار فوق العاده برای افزایش اعتماد به نفس در مصاحبه که حتما باید بدانید!

۱۳ کلیدی ترین مهارت های مدیریتی که هر مدیر بزرگی دارد

۲۵ چیز که رهبران قدرتمند به کارمندان‌شان می‌گویند

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد آرا: 3

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان