جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 2 دقیقه
0
(0)

تست شخصیت شناسی: تست های شخصیت با وجود پیچیدگی که دارند از جنبه سرگرمی نیز برخوردارند. بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه امروز شما را به انجام یک تست شخصیت شناسی کوتاه دعوت می کند. این تست حقایق غیرمنتظره ای در مورد شما را بر اساس آنچه ابتدا می بینید رمزگشایی می کند.

توهمات نوری توسط متخصصان تحسین برانگیز ساخته می شوند. در این تصاویر افراد چیزهای متفاوتی را می بینند. چون مغز ما آنها را با چیزهای روزمره که با آن ها درگیر هستیم شباهت و ربط می دهد. بنابراین دو فرد مختلف می توانند به دو چیز متفاوت در یک تصویر اشاره کنند.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت؛ اولین چیزی را که می بینید، به ویژگی بارز شخصیتی تان پی می برید!

در طول تاریخ انسان ها سعی کردند یکدیگر را در دسته بندی های شخصیتی، گروه بندی کنند. اما برای نخستن بار در اوایل قرن بیستم زمانی که روانشناسی به عنوان یک حرفه شناخته شده مطرح شد، آزمایش های شخصیت رسمی تر و از منظر آکادمیک مورد توجه قرار گرفت.

تست شخصیت شناسی؛ به تصویر زیر نگاهی کنید

اول چه دیدید؟ درخت یا یک زوج ؟

بیشتر بخوانید: آزمون بینایی؛ سایه زمین را پیدا کنید!

یک درخت

اگر در نخستین نگاه متوجه درخت شدید، یعنی شما بیش از حد به جزئیات توجه می کنید. شما به راحتی می توانید به وضعیت درونی و جزییات حالات، رفتار و حتی انگیزه های رفتار دیگران پی ببرید.

تست شخصیت شناسی؛ یک زوج

اگر اول متوجه یک زوج که مقابل یکدیگر قرار دارند شدید، شما انسانی منطقی، خردمند و آرام هستید. این خصوصیات به شما کمک می کند تا با مردم بهتر گفتگو و برخورد کنید، حتی اگر آنها احساس آشفتگی یا عصبانیت کنند.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به  جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

مطالب مرتبط:

تست شخصیت شناسی عشق: چگونه مخفیانه می گویید «دوست ات دارم»؟

آزمون بینایی؛ آیا می توانید جام پنهان را مشخص کنید ؟

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان