جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
5 بازدید

تست شخصیت شناسی عشق: چگونه مخفیانه می گویید «دوست ات دارم»؟

تست عشق
خواندن 4 دقیقه
2
(1)

تست عشق: آزمون شخصیت شناسی امروز چیزهای زیادی را در مورد نحوه رفتار شما با دیگران ـ عمدتا در مورد عشق ـ بر اساس آنچه اول در تصویر می بینید، نشان می دهد.

این تست کمی پیچیده است و به لحاظ احساسی شما را آزمایش می کند. شما با تصاویر توهم نوری مختلفی روبرو شدید و ما گفتیم، «واقعیت» توسط مغز ساخته می شود. و توهمات نوری، تصاویری هستند که مغز ما را به خدعه می گیرند.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت؛ اولین چیزی را که می بینید، به ویژگی بارز شخصیتی تان پی می برید!

در این آزمون شرکت کنید تا دامنه احساسی خود را بشناسید. این نقاشی مرموز توسط هنرمند Oleg Shupliak ساخته شده است که نشان می دهد چگونه عشق خود را ابراز می کنید.

تست عشق؛ به تصویر زیر نگاه کنید؛ اول چه چیزی را می بینید؟

خوب اول چه را دیدید؟ خانه، گرگ، درختان، ماه یا صورت؟

خانه

اگر ابتدا خانه را دیدید، یعنی برای شما خانه و امنیت تان شدیدا اهمیت دارد. از بیرون رفتن در شهر لذت می برید. اما هرگاه می‌خواهید استراحت یا از درون احساس خوشبختی کنید، دوست دارید زمان خود را با خانواده در خانه بگذرانید. چون می خواهید توسط افرادی که دوستشان دارید احاطه شوید.

راه مخفی رخنه کردن به قلب کسی آشپزی شماست. شما آشپزی و پخت و پز را دوست دارید. حتی اگر وقت ندارید کوشش می کنید برای خود وقت بسازید تا خودتان آشپزی کنید. اگر کسی را دوست دارید او را اغلب به خوردن غذاهای لذیذ دعوت و اوج علاقه خود را در قالب آن غذا برای او بروز می دهید.

تست عشق؛ گرگ

اگر نخست گرگ را دیدید، نشان می دهد شما فردی پرشور هستید. شما عاشق برگزاری مهمانی ها و آدم سرزنده ای می باشید. از صرف شام با دوستان و گفتن و شنیدن ماجراهای عاشقانه لذت می برید.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت شناسی تصویری؛ چقدر روابط خود را جدی می گیرید؟

درختان

اگر درخت را دیدید، شما فردی از قبل آسیب دیده هستید. وقتی صحبت از عشق به میان می‌آید، بیشتر مراقب چمدان عاطفی و قلمرو خود می شوید. احساسات را بیشتر از هر کس دیگری احساس می کنید. فردی امیدوار که در زندگی خود با اتفاقات زیادی روبرو شده است.

شما آسیب پذیری عاطفی خود را بهترین راه برای نشان دادن علاقه و صمیمیت می دانید.

تست عشق؛ ماه

قلبا یک رویا پرداز اید. شما عاشق دیدن رویاها و فردی مسئولیت پذیر هستید. شما از آن دسته شخصیت‌هایی هستید که عاشق نوشتن، رقصیدن و لذت بردن اند.

از جنبه معنوی و خلاق جهان الهام می گیرید که سبب تحرک شما می شود. دوست دارید در ابراز علاقه و محبت به معشوق خود خلاق باشید. چه یک اثر تخیلی یا هنری باشد، هرگز خودنمایی نمی کنید.

چهره

اگر در نگاه نخست چهره ای را می بینید، یعنی شما از جمله افرادی هستید که رویاهای بزرگی دارند و به اهداف خود در زندگی می رسید. شما ذاتا یک رهبر هستید و هر چیزی را بدون ترس ارائه می کنید.

شما برای زمان خود ارزش قائل هستید.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به  جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

مطالب مرتبط:

تست شخصیت؛ رنگ ها چه چیزی در باره شما می گویند؟

تست روانشناسی؛ آیا متفکر هستید یا رهبر؟

آزمون دقت؛ در این تصویر چند ببر را می بینید؟ فقط ۱ درصد افراد همه آنها را می بیند

تست شخصیت؛ آیا به زندگی با دید مثبت نگاه می کنید یا منفی؟

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان