آزمون بینایی؛ سایه زمین را پیدا کنید!

آزمون بینایی سایه زمین

نقاشی های توهم نوری اکنون به بخشی از سرگرمی های اینترنتی و دنیای مجازی تبدیل شده است. به واسطه این نقاشی ها بسیاری از هنرمندان در سراسر جهان برای خود شهرت و جاه و جلالی ساخته اند. آزمون بینایی سایه زمین که توسط بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه برای شما خوانندگان عزیز آماده شده است، شما را به پیدا کردن سایه کره زمین دعوت می کند. فقط افرادی که از ضریب هوشی بالای برخوردارند می توانند آن را پیدا کنند. شما چطور آیا ضریب هوشی بالایی دارید ؟

این آزمون یکی از محبوب ترین اشکال هنری با میلیون ها خریدار در سراسر جهان است. باید گفت این اثر هنری از جنس توهم نوری که امروز برای شما آماده کردیم، در نوع خود بی نظیر است. این نقاشی تخیل ذهن هنرمند مشهور، رابرت گونسالوز که چندین نقاشی خارقالعاده به سبک توهم، را خلق کرده است، می باشد.

نقاشی زیر را بررسی کنید و سایه کره زمین را که کودک در تصویر نگه داشته است، بیابید.

آزمون بینایی سایه زمین؛ درباره هنرمند

رابرت گونسالوز هنرمند کانادایی که از سن 12 سالگی وارد دنیای نقاشی های توهم نوری شده است. او تجربه زیادی در تکنیک و ذهنیت این نوع نقاشی های تخیلی دارد. هنر او گویای/تجلی خودش هست. گونسالوز از سالوادور دالی و رنه ماگریت الهام گرفته است.

به این اثر هنری زیبا نگاه کنید؛ چه چیزی را می بینید ؟

رابرت دختری را در شبی مهتابی ـ ماه کامل ـ نقاشی کرده که در دستی کره زمین و در دستی دیگر چراغ دستی را دارد. اغلب مردم تعجب می کنند، آیا او سعی می کند از طریق سیگنال های چراغ دستی با فرشتگان روی ماه تماس بگیرد؟ یا یک دانشمند در تلاش برای درک مفهوم سایه؟ به هر حال، هنرمند تحلیل را به درست بینندگان سپرده است.

حالا به نقاشی نگاه کنید؛ سایه کجاست ؟

اگر سایه کره زمین را پیدا کردید، پس چشمان شما خوب کار می کند، ذهن کنجکاوی دارید و از بینایی عالی برخوردار هستید.

اما اگر پیدا نکردید، اجازه دهید شما راهنمایی کنیم. اگر به یادداشته باشید اشاره کردیم ماه آن شب ماه کامل بود. درست است؟ اما بنا به دلیلی کامل دیده نمی شود. آیا این سایه است؟ بله، اکنون شما آن را پیدا کرده اید.

برای وضوحت بیشتر به تصویر زیر نگاه کنید آن را با خط قرمز مشخص کرده ایم.

تست آزمون بینایی سایه

توهمات نوری با مغز و چشمان شما بازی می کند. و باعث می شود آنچه را که واقعا وجود ندارد باور کنید. در تصویر بالا از آنجایی که بارها ماه را به شکلی شبیه آن دیده‌ایم. متوجه نمی‌شویم که سایه‌ای جلوی دید آن را گرفته است.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به  جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *