جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
10 بازدید

آیا می توانید خرس پنهان شده در تصویر را پیدا کنید؟

آزمون دقت خرس پنهان شده
خواندن 2 دقیقه
5
(1)

آیا می توانید خرس پنهان شده در تصویر را پیدا کنید؟ شاید روی زمین دراز کشیده است؟ یا از درختی بالا رفته تا روی یکی از شاخه هایش استراحت کند؟ این تصویر دقت و زیربینی شما را معلوم می کند. تنها کاری که باید بکنید، آهسته و با دقت به تصویر نگاه کنید تا خرس پنهان شده در تصویر را پیدا کنید. اگر خرس را در آزمون دقت خرس در کمتر از یک دقیقه پیدا کردید یعنی شما با دقت بالایی با مسائل برخورد می کنید.

اما اگر بیشتر از یک دقیقه شد نیز ناامید نشوید. شما فقط به زمان بیشتری نیاز دارید و در واقع توجه کمتری به جزئیات دارید.

آزمون دقت خرس پنهان شده

حالا ببینید

آزمون دقت خرس پنهان شده

اگر خرس را پیدا نکردید می توانید به تصویر بعدی نگاه کنید و خرس پنهان شده را ببنید. بله پیدا کردن آن آسان بود، فقط باید با دقت بیشتر به آن نگاه کنید.

سرنخ: به شاخه های درختان نگاه کنید.

هنوز نمی توانید پیدا کنید؟ درست بالای کلبه نگاه کنید. آیا حالا متوجه شدید؟ برای درک بهتر به تصویر زیر دقت کنید:

خرس پنهان شده

این تست نه تنها تیزبینی شما را نشان می دهد. بلکه به شما هشدار می دهد تا اطرافتان را با دقت بیشتری نگاه کنید. به جزئیات مسائل توجه کنید تا کمتر مرتکب اشتباه شوید. بلکه دقت در این تست به شما می گوید به اطراف خود نیز باید توجه کنید. در واقع این تست یعنی نگاه تیزبین داشته باید.

خوانندگان عزیز و دوست داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون میزان دقت لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان