جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
57 بازدید

تست هوش تصویری: چند مربع در تصویر می بینید؟

تست هوش تصویری: چند مربع در تصویر می بینید؟
خواندن 3 دقیقه
3.9
(26)

معمای تصویری مربع: فقط افراد با ضریب هوشی بالا می توانند تعداد دقیق مربع های داخل تصویر را بشمارند. در عرض 9 ثانیه بگویید چند مربع می بینید؟

این آزمون سرگرم کننده برای تست ضریب هوشی شما ساخته شده است. در این نوع از پازل های ذهنی، باید مسئله را با دقت تجزیه و تحلیل کنید و با استفاده از مهارت های تحلیلی و استدلال منطقی خود به پاسخ برسید. پازل ها و معماهای تصویری یکی از محبوب ترین بازی های آنلاین این روزها هستند. در چنین چالش هایی، مهارت های تفکر انتقادی بیننده مورد آزمایش قرار می گیرد و باید با استفاده از استدلال و منطق مسئله را حل کند.

اکنون وقت آن است تا هوش و قدرت بینایی چشمان تان را محک بزنید.

معمای تصویری مربع

در تصویر چند مربع وجود دارد؟

در تصویر بالا باید تعداد مربع های داخل تصویر را مشخص کنید. پازل از بینندگان می پرسد «چند مربع می بینید؟» در تصویر مربع بزرگی را مشاهده می کنید که مربع های کوچک درون آن قرار دارند. شما باید قبل از پاسخ دادن به این معما با دقت به تصویر نگاه کنید زیرا پاسخ بسیار ساده اما دشوار است. با این حال، به یاد داشته باشید که پاسخ معمای تصویری مربع در پایین صفحه قرار دارد.

.

.

.

.

.

.

در 9 ثانیه چند مربع دیدید؟

اگر به مربع های بزرگ و کوچک در تصویر با دقت نگاه کنید، می توانید تعداد دقیق مربع های داخل تصویر را تشخیص دهید. 10 مربع از 10 رنگ مختلف در تصویر وجود دارد.

جواب معمای تصویری مربع

بنابراین، پاسخ معمای تصویری مربع این است که در مجموع 10 مربع در داخل تصویر وجود دارد. این پازل فقط یک راه سرگرم کننده دیگر برای ارزیابی سطح IQ شما است. این نوع از پازل ها به جای مهارت های ریاضی نیاز به تفکر جانبی دارند تا در زمان تعیین شده به راه حل برسند.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از معمای تصویری مربع لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.9 / 5. تعداد آرا: 26

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان