جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
76 بازدید

هوش خود را با پیدا کردن همسر مرد در بیمارستان آزمایش کنید!

هوش خود را با پیدا کردن همسر مرد در بیمارستان آزمایش کنید!
خواندن 3 دقیقه
2.3
(3)

آزمون شناسایی همسر مرد در بیمارستان: مردی حافظه اش را از دست داده و همسرش را فراموش کرده است. آیا می توانید به او کمک کنید تا همسرش را شناسایی کند؟ اما به یاد داشته باشید برای انجام این چالش فقط 5 ثانیه زمان دارید. مغز خود را با یکی از بهترین تست های هوش تصویری محک بزنید.

تست های هوش و معماهای تصویری بازی های هستند که در آن خوانندگان سعی می کنند مشکلی را حل کنند. حل کردن این مشکلات به همان اندازه که سرگرم کننده اند، چالش برانگیز نیز هستند. به گفته کارشناسان آنها یک تکنیک عالی برای افزایش ظرفیت ذهنی و توانایی های تفکر جانبی، بهبود حافظه و سرگرمی هستند.

آزمون شناسایی همسر مرد در بیمارستان

همسر مرد کیست؟

در تصویر بالا مردی را می بینید که روی تختی در بیمارستان دراز کشیده است. او چند هفته پیش در تصادفی حافظه خود را از دست داد. چیزی که به یاد می آورد این است که همسری دارد که باردار است و به زودی زایمان می کند. سه زن باردار به بیمارستان آمدند و ادعا کردند که همسر این مرد هستند. آیا می توانید تشخیص دهید چه کسی همسر واقعی مرد است؟ اما فراموش نکنید شما فقط 5 ثانیه فرصت دارید تا آزمون شناسایی همسر مرد در بیمارستان را حل کنید.

سرنخ هایی در تصویر به صورت پراکنده وجود دارد. تصویر را با دقت مشاهده کنید و سرنخ ها را تجزیه و تحلیل کنید. اینطوری در کمترین زمان قادر خواهید بود این معمای تصویری را حل کنید.

.

.

.

جواب ازمون شناسایی همسر مرد در بیمارستان در انتهای صفحه قرار دارد. وقتی 5 ثانیه شما تمام شد به پایین بروید و پاسخ درست را مشاهده کنید.

.

.

.

جواب

5 ثانیه شما به پایان رسیده است، خوب اکنون وقت آن است تا پاسخ را فاش کنیم.

برای دیدن جواب به تصویر زیر نگاه کنید:

همسر مرد بیمار

زن سمت چپ به نظر نمی رسد که به این زودی ها زایمان کند. زن در مرکز کفش پاشنه بلند پوشیده است، بنابراین ممکن است باردار نباشد. بند کفش های زن سمت راست باز است، یعنی نمی توانسته آنها را ببندد. بنابراین او باردار است.

آیا موفق شدید آزمون شناسایی همسر مرد در بیمارستان را در مدت زمان تعیین شده حل کنید؟ اگر این کار را کردید، به شما تبریک می گویم. اما اگر نتوانستید این تست هوش را حل کنید، شانس خود را در آزمون های زیر امتحان کنید:

خوانندگان عزیز و دوست داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون شناسایی همسر مرد در بیمارستان لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2.3 / 5. تعداد آرا: 3

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان