جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 9 دقیقه
1
(1)

آیا می دانید روش راه رفتن شما به خوبی می تواند در مورد روحیه و شخصیت شما صحبت می کند؟ سبک راه رفتن شما، یعنی تند یا آهسته راه می روید یا با گام های کوتاه یا گام های بلند راه می روید، می تواند نشان دهد که آیا فردی برون گرا هستید یا درونگرا یا جاه طلب یا کاریزماتیک. امروز در بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه، درباره راه رفتن و شخصیت شناسی و همچنین اطلاعاتی در مورد سبک های مختلف راه رفتن و ویژگی های شخصیتی موازی آنها به اشتراک خواهیم گذاشت.

مطالعات درباره ارتباط میان راه رفتن و شخصیت افراد

یک مطالعه در سال 2017 شواهد محکمی ارائه می دهد که ویژگی های شخصیتی یک فرد با سرعت راه رفتن، وضعیت بدنی و موقعیت بازوهای شما مرتبط است. Caleb Backe، کارشناس سلامت و تندرستی، تحقیقی در مورد سرعت و سبک راه رفتن انجام داد و نتایج را با 5 ویژگی‌های شخصیتی از جمله درون گرایی، روان رنجوری، برون‌گرایی، موافق بودن و وظیفه‌شناسی مقایسه کرد. نتایج در Social Psychological and Personality Science منتشر شده است.

به هر حال وظیفه شناسی، برون گرایی و درون گرایی و به سرعت راه رفتن به شخصیت شما مربوط است؟ این بدان معناست که خلق و خو، افکار، احساسات و دیدگاه شما نسبت به زندگی همگی بر راه رفتن، نحوه راه رفتن و سرعت راه رفتن شما تأثیر می گذارد. برای درک واضح، 13 سبک مختلف راه رفتن را فهرست کرده ایم. بررسی کنید که کدام یک متعلق به شما است و به تبع آن بخشی از ویژگی های شخصیتی شما آشکار می شود. ویژگی هایی که ممکن است شما از آن بی خبر باشید.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت شناسی با انتخاب درب دلخواه: کدام درب حس بهتری برایتان می دهد؟

1. سبک راه رفتن مدیران اجرایی

راه رفتن و شخصیت شناسی

اگر یک مدیر اجرایی هستید، معمولاً خیلی سریع با گام‌های سریع و متمرکز قدم بر می دارید. با اعتماد به نفس راه می روید و سرتان را بالا گرفته اید و در افکارتان غرق می شوید. مدیران اغلب به اطرافیان خود اهمیت نمی دهند و ممکن است به راحتی با دیگران برخورد کنند. شما هدف گرا هستید و مشکلات را حل می کنید، با این حال، می توانید غیر دوستانه و تندخو نیز ظاهر شوید.

یک مدیر اجرایی می تواند خیلی زود با شرایط موجود خود را موفق دهد. نوع شغل در راه رفتن تأثیر می گذارد. چرا که فرد باید همواره قاطع باشد و در لحظات حساس تصمیمات قاطع، دقیق و مهم بگیرد.

بیشتر بخوانید: تست حقیقت زندگی: تست ساده ای که بخشی از حقایق زندگی شما را آشکار می کند!

2. برداشتن گام های کوچک در حالی که خمیده اید: اصلاح کننده

راه رفتن و شخصیت شناسی

اگر مصلح و اصلاحگرا هستید، معمولاً در حالی که خمیده اید با برداشتن قدم های کوچک راه می روید. همچنین از تماس چشمی با اطرافیان خود اجتناب می کنید. این به این دلیل است که تصحیح کنندگان معمولاً کاملاً درونگرا و خجالتی هستند. آنها تمایل دارند قبل از ایجاد هر گونه ارتباط قوی یا واقعی مراقب باشند. این افراد طیفی از درونگرایان تا افراد خجالتی را شامل می شوند.

هر چند بسیاری از روان شناسان معتقدند که یک تفاوت اساسی میان افراد خجالتی و افراد درونگرا وجود دارد و آن این نکته است که افراد خجالتی از تعامل با دیگران هراس دارند. اما افراد درونگرا سکوت و تنهایی را بیشتر می پسندند.

بیشتر بخوانید: اولین شیئی که در عکس می بینید؛ شخصیت شما را مشخص می کند!

3. راه رفتن و شخصیت شناسی؛ نحوه راه رفتن سیاستمدارن

راه رفتن و شخصیت شناسی

اگر یک سیاستمدار هستید، اغلب با سر بالا راه می روید. در حالی که سرتان را بالا گرفته، سینه به جلو و شانه هایتان عقب است، راه می روید. شما خواهان تصدیق و قدردانی هستید. همچنین از چالش ها و یادگیری در مورد تجربیات جدید لذت می برید، اما می توانید به راحتی خسته شوید. شما سخنران مطمئنی هستید و از تعامل با مردم لذت می برید.

قدرت همواره باعث می شود که انسان اعتناد به نفس پیدا کند. اعتماد به نفس بر همه چیز انسان تأثیر می گذارد. از نوع راه رفتن تا نوع گفتار تا نوع نشستن. چنین افرادی از همان برخورد اول کامل قابل شناسایی هستند.

بیشتر بخوانید: شخصیت شناسی با درخت:با انتخاب یکی از این درخت ها، خود را بهتر بشناسید!!

4. سبک راه رفتن نگران

راه رفتن و شخصیت شناسی

اگر نگران هستید، تمایل دارید خیلی آهسته و با احتیاط راه بروید. معمولاً گام‌های کوتاهی برمی‌دارید اما ممکن است پاهایتان را بکشید. افراد نگران عموماً چشم خود را روی زمین نگه می‌دارند و به نظر می‌رسند که ناآرام هستند. افراد نگران معمولا درونگرا و متفکر هستند، اما همچنین می توانند آسیب پذیر و ترسناک به نظر برسند.

استریس و نگرانی می تواند کاملا بر رفتار افراد تأثیر بگذارد. از نوع ادای کلمات گرفته تا نوع حرکت دست و چشم. حتی در نوع راه رفتن افراد نیز می تواند تأثیر منفی بگذارد.

بیشتر بخوانید: با ساده ترین تست شخصیت شناسی جهان،خود را بهتر بشناسید!

5. سبک پیاده روی خود را رها کردن

راه رفتن و شخصیت شناسی

خود را رها کردن نوعی از سبک راه رفتن بدون تکلف است. این افراد معمولاً با سرعت آهسته تا متوسط ​​در حالی که بدنشان شل است و حالت بدنشان آرام است راه می روند. حرکات آنها کوچک است و گاهی اوقات ممکن است در یک گفتگوی داخلی گرفتار شوند. اگر اهل سرمايه‌گذاري هستيد، بيشتر بر روي ديگران تمركز مي‌كنيد تا كارهاي خود و ممكن است در حين راه رفتن گمشده به نظر برسيد. شما بسیار آرام و شهودی هستید، اما همچنین می توانید به نظر تنبل باشید و به راحتی تحت تأثیر قرار بگیرید.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت شناسی و روانشناسی: اول به چه کسی کمک می کنید؟

6. راه رفتن و شخصیت شناسی با توجه به سبک راه رفتن قایق نمایشی

راه رفتن و شخصیت شناسی

اگر سبک راه رفتن شما به اصطلاح قایق نمایشی است، احتمالاً تمایل دارید بسیار مطمئن و با قصد راه بروید. بازوها و باسن خود را به صورت اغراق آمیز تکان می دهید و از جلب توجه همه لذت می برید. اگر خود را در این گروه می بینید، معمولاً سرتان بالا گرفته می شود، شانه هایتان عقب است و بیشتر روی خودتان تمرکز می کنید. قایق‌های نمایشی می‌توانند با ویژگی‌های شخصیتی فرمانده و کاریزماتیک به‌عنوان خود شیفته و غیرقابل اعتماد ظاهر شوند.

بیشتر بخوانید: !تست شخصیت کوتاه: انتخاب شما می تواند چیزهای زیادی را در مورد شما فاش کند

7. گام برداشتن به سبک حامی

راه رفتن و شخصیت شناسی

اگر حامی هستید، تمایل دارید با گام های متوسط ​​و مطمئن قدم بردارید. حامیان نیز به ماننند بازیکنان تیم شنوندگان خوبی هستند. متفکرانه صحبت می کنند و برای اتحاد و روابط، ارزش قائل هستند. آنها مفید، وفادار و قابل اعتماد هستند. یک تماس تلفنی ساده از جانب عزیزانشان می تواند به راحتی روز آنها را روشن کند. آنها مانند سیاستمداران، حرکات، تماس چشمی و تعامل با مردم را در حین راه رفتن دوست دارند.

بیشتر بخوانید: تست خودشناسی با کمک تصاویر: اولین چیزی که در تصویر می بینید چیست؟

8. راه رفتن و شخصیت شناسی با توجه به گام های کوتاه

راه رفتن و شخصیت شناسی

اگر گام‌های کوتاهی دارید و یا گام‌های کوتاهی برمی‌دارید. به احتمال زیاد فردی خود محور و بی تکلف هستید. با این حال، برای زنان، گام های کوتاه ممکن است به دلیل درد در ساق پا و همسترینگ یا حتی می تواند نشانه ای از یک مشکل در لگن باشد.

بیشتر بخوانید: شخصیت شناسی از طریق مشت: این تست بخشی از شخصیت شما را آشکار می‌کند!

9. دست به سینه راه رفتن

راه رفتن و شخصیت شناسی

اگر اهل دست به سینه راه رفتن هستید، معمولاً نشان می دهد که ترجیح می دهید تنها باشید یا حتی تنها زندگی کنید. راه رفتن در حالی که بازوهای خود را روی هم گذاشته اید نیز نشان دهنده آسیب پذیری شما است. متخصصان ارتباطات تاکید می‌کنند که ضربدری کردن بازوها هنگام راه رفتن خطرناک است، به خصوص در شب، زیرا می‌تواند سیگنالی را ارسال کند که به دیگران بگوید که شما ضعیف هستید و می‌تواند طعمه آسانی برای مهاجمان باشید. در این موارد، راه رفتن سریع، قائم، با اعتماد به نفس و با بازوهای صلیب نشده، ایده بهتری است.

بیشتر بخوانید: تست روانشناسی عشق: آنچه در تصویر می بینید، دید شما درباره عشق را منعکس می کند!

10. راه رفتن و شخصیت شناسی با نوع راه رفتن شبیه پای زدن بر زمین

راه رفتن و شخصیت شناسی

برخی سبک راه رفتن آنها بیشتر شبیه به یک پای کوبیدن بر زمین است.  این سبک از راه رفتن نشان دهنده خشم، ناامیدی و پشتکار است. اما گاهی اوقات هم می تواند این نوع راه رفتن به معنای این باشد که بدن شما در حال تلاش برای ارسال سیگنال به مغز شما است. این می تواند به دلیل قرار گرفتن اندام ها باشد و معمولاً نتیجه از دست دادن حس در اندام ها است.

این افراد گویا با زمین و زمانه سر دعوا و جنگ دارند. گاهی که از دور این افراد مشاهده می شودند، اینگونه بدست می آید که حتما این افراد برای جنگ و درگیری با ما آمده اند. به نظر می رسد باید نوع راه رفتن شبیه پای زدن بر زمین را اگر داریم، تغییر دهیم.

بیشتر بخوانید: محک زدن دقت و توجه: به سوالات پاسخ دهید و ببینید چقدر باهوشید

11. افراد با سبک راه رفتن چند وظیفه ای

راه رفتن و شخصیت شناسی

اگر تمایل دارید که بتوانید همزمان چند کار انجام دهید و راه بروید، یک نوع پیاده رونده چند کاره هستید. چنین افرادی کاملاً منحصر به فرد و خلاق هستند. زیرا این نوع افراد هنگام راه رفتن در تخیل فرو می روند. آنها می توانند تعدادی از کارها را به طور همزمان انجام دهند. مثلا هم به تماس پاسخ می دهند، هم کسی را هدایت می کنند و حتی همزمان از جاده عبور می کنند. اگر جزو این دسته از افراد هستید، شجاع و حلال مشکل هستید. شما همیشه مشتاق کمک به دوستان نیازمند خود هستید.

بیشتر بخوانید: زبان بدن دروغگو : ۲۰ نشانه که یک نفر به شما دروغ می‌گوید

کمک به دیگران و همنوع می تواند جهان زیباتری را برای ما ترسیم کن. لازمه آن کمی دقت، توجه و اهمیت به انصاف در امور روزمره می باشد. آدمهای چند وظیفه ای، همانطور که اشاره شد، علاوه بر اینکه می توانند همزمان چند کار انجام دهند، در عین حال می توانند بسیار پراحساس و لطیف باشند. بر همین اساس خودم به شخصه علاقمندم که سبک راه رفتنم به سبک راه رفتن چند وظیفه ای باشد. شما چطور؟ سبک راه رفتن شما در مورد شما چه می گوید؟ خوشحال می شویم نظرات شما را در نظرات بدانیم.

نظرات خود را از طریق شبکه های اجتماعی خبرنامه در اینستاگرام و فیسبوک، به اشتراک بگذارید. فراموش نکنید که این مطلب را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید که مایلند خد را بهتر بشناسند و دوست دارند تست های مختلف شخصیتی را به صورت رایگان امتحان کنند.

بیشتربخوانید: آزمون میزان دقت با تصاویر: پاسخ های شما تعیین کننده سطح دقت شماست!

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان