جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 5 دقیقه
4.3
(28)

سریال کره ای برای یادگیری زبان اگر می خواهید جای درستی آمده اید! اگر در حال مطالعه زبان کره ای هستید، برخی از بهترین ابزارها برای یادگیری زبان تنها چند کلیک با شما فاصله دارند. برنامه های تلویزیونی کره ای در سراسر جهان بسیار محبوب شده اند و تماشای منظم این برنامه ها می تواند به شما در تسلط بر تلفظ، آهنگ و واژگان کمک کند. به علاوه، دوست خوب ما *زیرنویس* محبوب‌مان بسیار ارزشمند است. به هر روی این ۱۰ سریال برای کسانی که می خواهند کره ای یاد بگیرند عالی هستند. با خبرنامه همراه باشید!

۱۰ سریال کره ای برای یادگیری زبان

از درام‌های جذاب گرفته تا مجموعه‌های هیجان‌انگیز و عاشقانه‌های ناب، در اینجا برخی از بهترین درام‌های کره‌ای را در اختیار شما قرار داده ایم تا به شما در یادگیری درک، صحبت کردن و خواندن کره‌ای کمک خوبی کرده باشیم!

1. پلی لیست بیمارستان

اگر Scrubs را دوست داشتید، این کمدی کره ای مستقر در بیمارستان که زندگی پنج دوست پزشک را دنبال می کند، می تواند راهی عالی برای تقویت مهارت های زبانی شما باشد. ممکن است با سریال پلی لیست بیمارستان برخی اصطلاحات پزشکی را یاد بگیرید که بعید است از آنها استفاده کنید، اما همچنان برای تمرین دنبال کردن مکالمات فردی و گروهی عالی خواهد بود.

2. دنیای متاهلی

این نمایش روی یک زوج متاهل با ظاهر معمولی تمرکز دارد. دو پزشک موفق؛ پس چه چیزی ممکن است اشتباه باشد؟ اوه پسر. در درام تلویزیونی کره ای که بالاترین امتیاز را دارد، روابط و دروغ، خیانت و انتقام وجود دارد، و بهتر است باور کنید که همه آن به زیبایی فیلمبرداری شده است. اگر به دنبال سریال کره ای برای یادگیری زبان هستید، دنیای متاهلی گزینه خوبی است.

3. بازی ماهی مرکب

اگر تا به حال این سریال را که سال ۲۰۱۲ در نتفلیکس طوفان به پا کرد، ندیدید، کجا بودید؟ در این سریال مهیج، شرکت کنندگان ناامید برای پول زیادی با هم رقابت می کنند و خود را در یک سری بازی می بینند که به معنای واقعی کلمه می تواند آنها را بکشد.

4. وکیل وو خارق العاده

آه، ما چقدر درام های حقوقی آمریکایی را دوست داریم. اگر اینطور سریال‌ها را دوست دارید و در عیت حال سریال کره ای برای یادگیری زبان می خواهید وکیل وو خارق العاده را به فهرست تان اضافه کنید.این سریال حسابی سرگرم تان می کند و دانش زبان‌تان را هم که بله، عالی خواهد شد!

5. پاچینکو

پاچینکو با پیروی از چهار نسل از یک خانواده مهاجر کره‌ای در لحظاتی که عشق، قدرت، ترس و شجاعت بر آن تسلط دارند، به بررسی چگونگی انتخاب‌ها و فداکاری‌های ما می‌پردازد. همچنین نگاهی چشمگیر به برخی از مبارزات مربوط به روابط استعماری سابق بین ژاپن و کره است و فیلمبرداری چشمگیری دارد.

6. عشق اول من

پنج دوست خوب در اوایل دهه 20 خود در حالی که اولین عشق خود را دنبال می کنند، همه فراز و نشیب های آشنایی و دوستی را پشت سر می گذارند. بسیاری از موقعیت‌های آن‌ها آشنا به نظر می‌رسند، و همین به گفتگوی محاوره‌ای کمک می‌کند که یادگیری آن برای شما مفید است. اوه، و چهار نفر از آنها نیز به یک خانه نقل مکان می کنند، که به ما انرژی واقعی دوستان مدرن می دهد. سریال عشق اول من برای یادگیری زبان کره ای ایده آل است.

7. پشت هر ستاره

سریال فرانسوی Call My Agent را دوست داشتید؟ خب، این سریال نسخه کره ای آن است. گروهی از مدیران سعی می کنند مشتریان مشهور خود را راضی نگه دارند و همانطور که می توانید تصور کنید خود را در انواع موقعیت های غیرمنتظره می بینند. صحنه بسیار به درد بخور هستند و دیالوگ های مفیدی دارند، بنابراین می توانید برای یادگیری کره ای از آن استفاده کنید.

8. سریال کره ای برای یادگیری زبان: افتخار

آنها می گویند انتقام غذایی است که بهتر است سرد سرو شود، اما طرفداران افتخار استدلال می کنند که بهترین انتقام به شکل K-drama است. در این سریال تاریک و گیرا، یک زن جوان تصمیم می گیرد تا از افرادی که در دبیرستان او را مورد آزار و اذیت و عذاب قرار داده اند، انتقام کابوس وار بگیرد. این سریال جذاب است!

9. آقای آفتاب

با داستان عاشقانه ای که در پس زمینه تاریخی مبارزات طبقاتی در کره در اوایل دهه 1900 اتفاق می افتد، آقای آفتاب یا سان شاین یکی دیگر از بهترین برنامه های تلویزیونی کره است. شما با داستان عشق ممنوعه همراه خواهید شد، در حالی که یک درس تاریخ نیز دارید، و اقدامات سریع زیادی وجود دارد که شما را روی لبه صندلی خود نگه می دارد.

10. سلام، من!

تصور کنید که 37 ساله هستید، کمی احساس گمراهی و ناموفق بودن می کنید و سپس با خودِ خوش بین و نترس 17 ساله تان ملاقات می کنید.  خیلی عجیب به نظر می رسد، نه؟ اما این همان چیزی است که بان ها-نی برای درمان و بازگرداندن اعتماد به نفسش در این کمدی نیاز دارد. همچنین ممکن است همان چیزی باشد که برای افزایش اعتماد به نفس خود در صحبت کردن و درک زبان کره ای به آن نیاز دارید. پس اگر به دنبال سریال کره ای برای یادگیری زبان هستید، این می تواند مورد خوبی باشد!

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد آرا: 28

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

Avatar photo
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
کیف چرم زنانه دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان