جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات

3 روش ساده و ارزان برای پوشاندن کاشی های قدیمی آشپزخانه؛ اینجوری دکور آشپزخونه رو تغییر بده!

3 روش ساده و ارزان برای پوشاندن کاشی های قدیمی آشپزخانه؛ اینجوری دکور آشپزخونه رو تغییر بده!
خواندن 3 دقیقه
3.1
(106)

همانطور که می دانید تغییر دکوراسیون خانه با این که به تغییر روحیه و حال و هوای اعضای خانواده کمک می کند، در عین حال هزینه سنگینی دارد که هر کسی نمی تواند به راحتی آن را بپردازد. بنابراین اغلب افراد به جای تغییر دکور خانه سعی در بازسازی و ترمیم آن دارند و تلاش می کنند با کمترین امکانات و هزینه، تغییرات خوبی در خانه شان ایجاد کنند. به طور مثال تغییر کاشی های آشپزخانه نیاز به پول بیشتری دارد اما اگر بتوانید از این سه روش استفاده کنید، نه تنها می توانید تمام دکور آشپزخانه را تغییر دهید، بلکه هزینه خیلی کمی دارد و می توانید با آسودگی خاطر اقدام کنید. در واقع برای پوشاندن کاشی های قدیمی آشپزخانه لزومی ندارد کاشی های جدید بخرید و آن‌ها را جایگزین قدیمی‌ها کنید، بلکه می توانید با پوشاندن کاشی های قدیمی کاشی های جدید را روی آن بچسبانید، یا از روش رنگ کردن و چسباندن برچسب استفاده نکنید. در این مطلب ما به معرفی این سه روش ساده، سریع و مقرون به صرفه پرداخته ایم. با خبرنامه همراه باشید تا یاد بگیرید چطور کاشی های آشپزخانه را بدون هزینه زیاد نو کنید.

چسباندن کاشی جدید روی کاشی قدیمی

چسباندن کاشی جدید روی کاشی قدیمی

یکی از معمول‌ترین راه ها برای تغییر دکوراسیون آشپزخانه و عوض کردن کاشی‌های قدیمی، چسباندن کاشی جدید روی کاشی‌های قدیمی است. اگر نمی خواهید هزینه زیادی صرف این کار کنید، می توانید تنها کاشی‌های بین فضای کابینت‌ها و دیوار‌ها را ترمیم کنید. شما در این قسمت نه تنها می توانید کاشی‌ها را به طور کامل عوض کنید، بلکه می توانید روی آن‌ها رنگ بزنید یا کاشی های جدید را روی کاشی‌های قدیمی بچسبانید.

برای چسباندن کاشی های قدیمی روی کاشی های جدید ابتدا باید کاشی و چسب بخرید. سپس همه کاشی‌های قدیمی را بررسی کنید تا هیچ کدام کنده یا لق نباشد، زیرا در واقع کاشی‌های قدیمی حکم پایه یا بیس کار شما را تشکیل می دهند. اگر کاشی لق یا کنده بود، ابتدا آن را با چسب محکم کنید، یا به طور کامل کاشی را بردارید، جای آن را با چسب زیاد پر کنید و کاشی جدید را بچسبانید تا از کندن دوباره آن مطمئن شوید.

پوشاندن کاشی های قدیمی آشپزخانه با رنگ کردن آن‌ها

پوشاندن کاشی های قدیمی آشپزخانه با رنگ کردن آن‌ها

یکی دیگر از ترفندهای فوق العاده ساده و البته ارزان برای تغییر کاشی‌ها، رنگ کردن آن‌هاست. برای رنگ کردن کاشی های دمده به رنگ مناسب کاشی یا سرامیک نیاز دارید. سپس برس رنگ و پیستوله را آماده کنید و از یک طرف کاشی های قدیمی را رنگ بزنید. با این حال دقت کنید، بهتر است از رنگ های پلاستیکی ضد آب که مخصوص کاشی و سرامیک هستند استفاده کنید تا دوام و ماندگاری بیشتری داشته باشند.

استفاده از استیکر و یا برچسب کاشی

استفاده از استیکر و یا برچسب کاشی

از دیگر راه های ساده و آسان برای تغییر کاشی ها استفاده از برچسب و استیکر کاشی یا سرامیک‌هاست. برای این کار طرح مورد نظر و دلخواه‌تان را خریداری کنید و به طور منظم روی کاشی‌ها بچسبانید.

اگر از این روش استفاده کنید، در انتخاب مدل، طرح و رنگ آن دست باز دارید. همچنین این مدل مقرون به صرفه است و انجام آن دست تنها نیز آسان است. سعی کنید به ابعاد کاشی ها دقت کنید و برچسب‌هایی به اندازه کاشی‌های قدیمی خریداری کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.1 / 5. تعداد آرا: 106

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان