جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
53 بازدید

آماده کردن سریع خانه به هم ریخته برای مواقعی که مهمان سرزده دارید!

آماده کردن سریع خانه به هم ریخته برای مواقعی که مهمان سرزده دارید!
خواندن 3 دقیقه
2.2
(10)

حتما تا کنون مهمان های سرزده و ناخوانده داشته اید که زنگ خانه را زده و شما در حالی که خانه شلوغ و به هم ریخته بوده مجبور شده اید، در را به روی شان باز کنید. آن وقت در حالی که در ذهن تان دقیقه ها را تا رسیدن پشت در آپارتمان حساب می کنید، سریع شروع به مرتب کردن خانه می کنید که گاهی هم زیاد موفق نیستیم و حتما قسمتی از خانه همچنان به هم ریخته باقی خواهد ماند. حالا راهکار آماده کردن سریع خانه به هم ریخته چیست؟ ما در این مطلب به این موضوع مهم و دردسر ساز پرداخته ایم.

ابتدا خونسردی تان را حفظ کنید

اولین کاری که برای مرتب و آماده کردن سریع خانه به هم ریخته باید انجام دهید حفظ خونسردی و آرامش‌تان است تا به جای جلب توجه مهمان به نامرتبی خانه، بیشتر قسمت های زیبای خانه تان را به نمایش بگذارید.

درب ورودی منزل را باز کنید

موقع رسیدن مهمان تا رسیدن به درب آپارتمان یا منزل، او نه شما را دیده نه پذیرایی شما را، بلکه او ابتدا ورودی منزل شما را می بیند، پس حتما ابتدا ورودی خانه را منظم کنید، کفش ها را در جاکفشی قرار دهید و کفش های اضافه را درون کمد کفش ها قرار دهید.

محل نشستن مهمان خیلی مهم است

  • قبل از ورود مهمان ابتدا وسایل اضافی و نامرتب پذیرایی را سر و سامان دهید. یک پلاستیک بزرگ بردارید و همه وسایل های اضافی را درون آن بریزید و به اتاق خوابتان منتقل کنید.
  • سعی کنید همیشه چند کوسن اضافه و تمیز آماده داشته باشید. یا حداقل یک طرف کوسن ها را همیشه تمیز نگهدارید تا موقع آمدن مهمان سرزده دست پاچه نشوید.
  • برای جمع کردن موی احتمالی از روی مبل حتما یک جارو دستی یا یک دستکش پلاستیکی داشته باشید تا روی مبل ها بکشید.
  • کتاب ها، مجله ها و کاتالوگ ها را سر جایشان منظم کنید یا درون یک سبد تزئینی قرار دهید.
  • اگر شیشه پنجره ها را تمیز نکرده اید، پرده ها را بکشید.
  • برای پوشاندن لکه های روی مبل از پارچه های تزئینی مبل استفاده کنید.

آشپزخانه را فراموش نکنید

  • اگر ظرف های کثیف زیادی دارید، یک قابلمه بزرگ بردارید و همه آن‌ها را درون قابلمه قرار دهید تا بعد بشویید.
  • برای خوشبویی خانه حتما از خوشبوکننده های طبیعی استفاده کنید، مثلا می توانید مقداری رزماری، پوست پرتقال یا میخک و دارچین بجوشانید.
  • برای تمیز کردن اپن مجله ها و کاغذها را از روی آن بردارید، درون کمد قرار دهید و یک گلدان روی آن بگذارید.
  • حوله ها و دستمال های لکه دار را طوری تا بزنید که لکه ها دیده نشود تا بعد آن ها را بشویید. با این حال همیشه چند حوله و دستمال تمیز در کشوی آشپزخانه تان داشته باشید.

اتاق کودک

  • وسایل بازی کودک تان را درون کمد و فقسه ها قرار دهید.
  • لباس ها و پیژامه های فرزندتان را زیر تخت پنهان کنید. یک رو تختی تمیز روی تخت پهن کنید.
  • عروسک های بزرگ را روی تخت بچینید و آجرهای بازی را در کشوی آخری بریزید.
  • کتاب های کودک تان را از بزرگ به کوچک بچینید، کنار دیوار بچینید.

نظافت سرویس بهداشتی

برای پذیرایی از میهمانان سرزده به نظافت سرویس بهداشتی دقت کنید. وقت مهمان وارد خانه شد، حتما به دستشویی سر بزنید تا از تمیزی دستشویی مطمئن شوید. دستمال و حوله تمیز را فراموش نکنید. آینه را پاک کنید و هواکش را روشن کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2.2 / 5. تعداد آرا: 10

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان