جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 3 دقیقه
2.8
(5)

از فردا دید و بازدید عید شروع می شود. آیا شما هم دغدغه بوی بد دستشویی هنگام آمدن مهمان را دارید؟ اگر فکر می کنید روزهای پر رفت و آمد عید ممکن است دستشویی بوی بد بدهد، حتما به فکر خوشبو نگه داشتنش باشید. البته ما در این مطلب به رفع همین مشکل پرداخته ایم. ما برای خوشبو نگه داشتن دستشویی در روزهای پر رفت و آمد عید چند روش به شدت موثر را پیشنهاد می کنیم که اگر به آن ها عمل کنید، دستشویی هیچ وقت بد بو نمی شود.

به طور مرتب دستشویی را آبکشی کنید و سیفون بکشید

یکی از کارهایی که می توانید در روزهای پر رفت و آمد عید برای تمیز و خوشبو نگه داشتن دستشویی انجام دهید، آبکشی مرتب دستشویی است. البته بعد از هر بار استفاده حتما سیفون را بکشید. این کار به رفع بوی بد یا ایجاد بوی بد کمک می کند.

از تهویه مناسب در دستشویی استفاده کنید

از تهویه مناسب در دستشویی استفاده کنید

حتما به سیستم تهویه دستشویی (هواکش) توجه کنید. اگر فکر می کنید روزهای عید مهمان زیاد دارید، بهتر است سیستم تهویه را روشن نگهدارید تهویه سرویس بهداشتی به خوشبو نگه داشتن فضای آن کمک می کند و از ایجاد بوی بد جلوگیری می کند. اگر سیستم تهویه به درستی کار نمی کند، سعی کنید پنجره موجود در سرویس را باز بگذارید. همچنین می توانید پس از استفاده از دستشویی بلافاصله فن نصب شده درون دستشویی را روشن کنید.

همچنین سعی کنید دستشویی را خشک نگهدارید، تا کپ یا میکروب در آن تجمع نکند، این گونه از ایجاد بوی بد جلوگیری خواهید کرد.

روی قسمت بدبو کمی جوش شیرین بریزید

جوش شیرین بهترین ماده طبیعی برای از بین بردن بوی بد است. در واقع جوش شیرین به عنوان یک ضدبو شناخته می شود و می تواند هم بوی بد را از بین ببرد و هم از ایجاد بوی بد جلوگیری کند. بنابراین حتما مقداری جوش شیرین درون روشویی دستشویی و درون کاسه توالت بریزید تا بوی بد از بین برود. اگر در ایام عید مهمان زیاد دارید، سعی کنید در طول روز چندین بار این کار را تکرار کنید، آن وقت دیگر استرس بوی بد دستشویی را نخواهید داشت.

از خوشبو کننده های خانگی استفاده کنید

از خوشبو کننده های خانگی استفاده کنید

برای حذف بوی بد دستشویی استفاده از خوشبوکننده های خانگی بهترین راه حل است. این خوشبو کننده ها را می توانید با چند ماده ساده در منزل نیز تهیه کنید.

مواد لازم:

آب سه فنجان

الکل یک قاشق

20 قطره روغن اسانس شامل روغن اسطوخودوس، روغن نارنج و روغن اکالیپتوس را با هم مخلوط کنید. (این روغن ها در عطاری یافت می شود.)

دستورالعمل:

  • پس از مخلوط کردن این مواد، آن را در یک بطری اسپری بریزید و پشت در توالت قرار دهید تا هر بار بعد از استفاده از توالت با چند اسپری خوشبو از ایجاد بوی بد درون دستشویی جلوگیری کنید.
  • اگر بوی الکل درون محلول اذیت تان می کند، می توانید خوشبو کننده زیر را آماده کنید.

دستورالعمل دوم:

مواد لازم:

دو فنجان آب

یک قاشق سرکه سفید

10 قطره روغن نارنج یا اوکالیپتوس

همه مواد را با هم ترکیب کنید و درون بطری بریزید تا مثل روش اول موقع نیاز از آن استفاده کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2.8 / 5. تعداد آرا: 5

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان