جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
21 نظر
529 بازدید

آزمون شناسایی زندانی بی گناه: باید باهوش باشی تا در یک نگاه زندانی بی گناه را تشخیص بدی!

آزمون شناسایی زندانی بی گناه: باید باهوش باشی تا در یک نگاه زندانی بی گناه را تشخیص بدی!
خواندن 4 دقیقه
3.8
(209)

آزمون شناسایی زندانی بی گناه: جزئیات را بررسی کنید و به این معمای جذاب پاسخ دهید: چه کسی بی گناه است؟ 90 درصد از مردم نمی توانند در این معما جواب درست را تشخیص دهند. شما چطور؟ آیا فکر می کنید می توانید این تست هوش تصویری جالب را حل کنید؟ پس شانس خود را امتحان کنید! به نظر در تصویر چه کسی بی گناه است؟

اغلب اوقات ما انسان ها به نکات و جزئیات کوچک توجه نمی کنیم و این باعث می شود تا اشتباه بزرگی را مرتکب شویم. امروز بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه آزمون شناسایی زندانی بی گناه را برای شما عزیزان آماده کرده است. هدف از این معما سنجیدن و محک زدن میزان دقت و توجه شما به جزئیات است. در این تست هوش شما باید تشخیص دهید چه کسی بی گناه در زندان افتاده است.

آزمون شناسایی زندانی بی گناه؛ چه کسی بیگناه است؟

زندانی بی گناه کیست؟

آیا می توانید تشخیص دهید در این زندان چه کسی بی گناه است؟ تصویر آزمون شناسایی زندانی بی گناه سناریویی از یک زندان زنانه است که سه خانم، یک زن باردار، یک پیرزن و یک خانم جوان دیگر را نشان می دهد. همان طور که در تصویر بالا می بینید پیرزن در حال مدیتیشن است، خانم باردار غضه می خورد و زن مو قهوه ای عصبانی است. با این حال، فردی در این سلول بی گناه است. حالا ما از شما می خواهیم تا زندانی بی گناه را شناسایی کنید. بیایید ببینیم چقدر جزئی نگر هستید!

همان گونه که گفتیم این آزمون برای محک زدن میزان جزئی نگر بودن شما است. پس برای رسیدن به جواب به جزئیات خیلی توجه کنید. پاسخ درست در پایان صفحه قرار دارد، اما تقلب نکنید.

.

.

.

یکبار دیگر به تصویر نگاه کنید:

چه کسی بی گناه است؟

.

.

تست هوش، ذهن خود را محک بزنید!

تست‌های IQ اغلب برای تعیین ضریب هوشی افراد، انجام می‌شود. این آزمون میزان توانایی های شناختی یعنی توانایی حل مسئله و استدلال منطقی را اندازه گیری می کند. این تست ها و بازی های فکری نه تنها راهی عالی برای سنجس هوش، مهارت بینایی و قدرت ذهنی شما هستند، بلکه روشی سرگرم کننده و هیجان انگیزند که می توانید برای شور و هیجان بخشیدن به جمع دوستانه تان استفاده کنید.

.

.

.

جواب آزمون شناسایی زندانی بی گناه

قبل این که جواب را بدهیم، آیا موفق شدید زندانی بی گناه را شناسایی کنید؟ او کیست؟ اگر توانستید این تست هوش جالب را حل کنید به شما تبریک می گوییم. پس شما واقعا یک فرد جزئی نگر هستید. خوب به هر حال، برای دیدن جواب به تصویر زیر نگاه کنید:

زندانی بی گناه

جواب آزمون شناسایی زندانی بی گناه: فرزندی که در شکم خانم باردار است، بیگناه است.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون شناسایی زندانی بی گناه لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

اگر خستگی روحی دارید، آن را نادیده نگیرید! زیرا بر قابلیت های شناختی شما تاثیر خیلی منفی دارد. اگر این روند ادامه پیدا کند، بر سلامت روحی و همچنین جسمی شما نیز تاثیر می گذارد. پیشنهاد می کنیم در چنین مواقع دمی تازه کنید. می توانید بیرون از خانه بروید، موسیقی گوش دهید، دوش بگیرید یا به پیاده روی بروید، با دوستان نزدیک یا خانواده خود صحبت کنید، یا معماها و آزمون هایی چون آزمون شناسایی زندانی بی گناه را حل کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.8 / 5. تعداد آرا: 209

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها
  1. ممد نیم‌رخ
    ممد

    خیلی جالب بود اولش گفتم حتما پیرزنه بیگناه اما بعد دیدم اون زن باردار است

    1. به تو چه نیم‌رخ
      به تو چه

      بالاخره ممکنه زن باردار هم خلاف کنه ربطی نداره ممکنه اون زنی که داره به دیوار ضربه میزنه باشه چون ممکنه کاری نکرده باشه و ممکنه با بقیه اشتباه تو زندان رفته باشه

      1. بهنام نیم‌رخ
        بهنام

        زن باردار هم خلاف کرده بچه داخل بدنش بیگناهه

    2. Narsiss نیم‌رخ
      Narsiss

      درست جواب دادم یعنییی من جزو اون 10درصد باهوشم😎🧘😂

    3. نازنین زینب نیم‌رخ
      نازنین زینب

      سمت چپ چون حامله ست

  2. فاطمه‌محسنی نیم‌رخ
    فاطمه‌محسنی

    پارک‌تهران

    1. ترنم نیم‌رخ
      ترنم

      سمت چپ چون حامله ست

    2. ملیسا نیم‌رخ
      ملیسا

      سمت چپ چون حامله ست

  3. علی رضا گیم پلی نیم‌رخ
    علی رضا گیم پلی

    خیلی اسون بود

    1. قاسم نیم‌رخ
      قاسم

      کسیکه مدیتیشن انجام میده کمتر پیش میاد خلاف کنه ، یعنی زن باردار خلاف نمیکنه؟؟؟

      1. علی نیم‌رخ
        علی

        بچه هه بیگناهه نه زنه

    2. آریان ثمری نیم‌رخ
      آریان ثمری

      زن باردار بی گناه نبود بلکه بار اون زن باردار بی گناه بود در واقع بچه بی گناه بود

  4. رضایی نیم‌رخ
    رضایی

    زن باردار بی گناهه معلومه!

    1. آریا نیم‌رخ
      آریا

      زن باردار هم خلاف میکنه

  5. سید نیم‌رخ
    سید

    تجربه به همین می گویند دوستان عزیز ! زنی که باردار باشد پیش خودش بارها فکر می کند که من که مجرم هستم اما این بچه واقعا بیگناه است که در شکم من است ! تجربه تجربه تجربه !
    کسی که دردی داشته باشد ولی کسی درکش نکند درک دیگران همین است وقتی یک نفر به پدر و برادرم ظلم شده و خودش هم در سکوت باسردرد نگهبانی داده و الان می گوید من را جابجا کنید چون سردرد و بی خوابی ها عذاب می دهد ولی او را جابجا نمی کنند قطعا از جانم سیر میشود و حاضر میشود جانش را فدای کسی دیگر کند و ببیند خدا چکار می کند پلیس چکار می کند یا هر محقق دیگری .

  6. سید شایان یگانه پرست نیم‌رخ
    سید شایان یگانه پرست

    زندانی پیرزن مشخصه مدت زیادی در زندان بوده و از سر عادت و صبوری زیاد از حد به مدیتیشن روی اورده
    زندانی باردار از میمیک صورتش مشخص هست که پشیمانه چون در زمان خلافش متوجه بارداریش نبوده و وقتی داخل زندان افتاده ناچار به به دنیا اوردن کودک باید باشه و مشخصه زمان زیادی باید در زندان سپری کند و همچنین در زندان در صورتی که زنی باردار باشه اجازه سقط جنین نداره
    اما زن عصبانی با توجه به در نظر گرفتن صورت عصبانی که داره و میتونه غلط انداز باشه مشخصه که بیگناهه و الکی داخل زندانش کردن و شکایتش از همین موضوع هست
    پ.ن : از روی ظاهر قضاوت نکنید

  7. علی نیم‌رخ
    علی

    خیلی ها هنوز متوجه نشدن.بچه تو شکم بیگناهه نه مادرش

    1. امرعلی نیم‌رخ
      امرعلی

      نه میرم معلومه بچه که هنوز بدونیا نیامده که بخواد حتی خلا ف کنه🙂

  8. بهروز نیم‌رخ
    بهروز

    ای وااااای🤦🏻‍♂️ شما میخواید میزان دقت و ضریب هوش افراد رو محک بزنید غافل از اینکه پاسخها نشون میده که حتی اگر جواب سئوال رو پیش روی افراد بذاریم هم متوجه پاسخ نمیشن و پرت و پلا میگن.

    1.  نیم‌رخ
      ناشناس

      دقیقا

  9. مهدی نیم‌رخ
    مهدی

    بچه تو شکم مادر بی گناه است

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان