جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
6 نظر
91 بازدید

هرچقدر هم باهوش باشی امکان نداره بفهمی کدوم معلم پولداره!

آنچه که در این مطلب میخوانید
هرچقدر هم باهوش باشی امکان نداره بفهمی کدوم معلم پولداره!
خواندن 3 دقیقه
3.5
(141)

به نظر می رسد خیلی مصمم هستید تا معلم پولدار را تشخیص دهید؟ اما آیا واقعا برنده خواهید شد؟ در این تصویر سه فرد دو مرد و یک زن دیده می شود که ظاهرا معلم هستند. اما از بین این سه معلم یکی از آن ها پولدارترین هستند ولی کدام یک آن معلم پولداری است که همه بی‌صبرانه می خواهیم پیدایش کنیم؟ خوب به تصویر نگاه کنید تا جواب درست را بیابید!

معلم پولدار کیست؟

معلم پولدار کیست؟

با توجه به تصویر هر سه معلم شیک و خوش پوش هستند اما کدام یکی پولدارترند؟ مرد سمت چپی نه تنها گردنبند طلا دارد بلکه ظاهرا مبایلش نیز از جنس طلاست. وسطی کفش چرم و کمربند چرم اصلی دارد و زن سوم هم پابند و دستبند طلایش برق می زند. حالا کدام یک واقعا پولدار است. یا بهتر است بگوییم پولدارترین معلم کدام است؟ امکان ندارد او را تشخیص دهید اما بد نیست خودتان را به چالش بکشید.

بگویید کدام معلم پولدارترین است؟

حالا لحظه‌ای چشمان تان را ببندید و حواس تان را جمع کنید. بعد به تصویر نگاه کرده و نظر به شواهد موجود با یک دلیل منطقی بگویید کدام معلم ثروتمند است. پیشنهاد می کنیم عکس را با دقت بررسی کنید، چون شواهد دقیقا جلوی چشمان شما قرار دارند!

.

.

.

.

به نظر شما چه کسی پولدارترین معلم درون تصویر است؟ زن با آن دستبند و پابند یا مردی که گوشی طلا دارد؟ شاید هم مرد وسطی تشخیص باشماست!

جواب تست هوش

اگر خستگی روحی دارید، آن را نادیده نگیرید! زیرا بر قابلیت های شناختی شما تاثیر خیلی منفی دارد. اگر این روند ادامه یابد، بر سلامت روحی و همچنین جسمی شما نیز تاثیر می گذارد. پیشنهاد می کنیم در چنین مواقع دمی تازه کنید. می توانید بیرون از خانه بروید، به موسیقی گوش دهید، به دوش یا پیاده روی بروید، با دوستان نزدیک یا خانواده خود صحبت کنید، یا بازی های فکری و معماهای مانند این معمای جذاب را حل کنید. حالا بگویید آیا جواب را پیدا کردید؟

اگر به جواب درست رسیده اید، به شما تبریک می گوییم. اما اگر هنوز نتوانسته اید جواب درست را پیدا کنید، بهتر است به تصویر زیر نگاه کنید:

تست هوش

نظرتان در مورد این تست هوش چیست؟ آیا از حل آن لذت بردید؟ شما می توانید انواع و اقسام تست هوش، معما و بازی فکری را در بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه را انتخاب کنید و به حل آن بپردازید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.5 / 5. تعداد آرا: 141

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها
  1. ناهید نیم‌رخ
    ناهید

    معلومه دیگع معلمی که گوشی طلا داره پولدارتره

  2. ممد نیم‌رخ
    ممد

    یاد معلم قربانی افتادم گوشی طلا داشت میگفت پولدار نیستم :/

    1. مهم نیست نیم‌رخ
      مهم نیست

      یک بران و خواهران گرامی این قیر ممکنه چون اون معلمی که گوشی طلا داره در حال ول خرجی کردنه و قطعا یه روز پول هاش تموم میشه اما معلم وسطی اگه همچنان به ساده زیستی ادامه بده قطعا پول دار خواهد شد

      1. مرینت دوپنچنگ نیم‌رخ
        مرینت دوپنچنگ

        از سمت چپ اولی او پولداره چون دندوناش از طلا هست

  3. امیرعلی نیم‌رخ
    امیرعلی

    شاید تیپش مال ورزش باشه ولی از روی گوشی طلا همه چیز معلومه کی می ره گوشی از جنس طلا بخره یه آدم پولدار

    1. علی نیم‌رخ
      علی

      من اول فک کردم که معلم زن پولدار تره چون هم پا بند هم گردنبند و هم دستبند طلایی رنگ داره ، بعدش فک کردم که زن ها از بدلیجات هم میتونن استفاده کنن ، به خاطر همین گفتم که اون مرد که گوشی طلا و گردنبند طلا داره نظرم نسبت به فرد پولدار تغییر یافت

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان