جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
42486 بازدید

تصاویری از زیباترین دوشیزه جهان (میس یونیورس)؛ آلوندرا دختری که برای خرج تحصیلش اسنک می فروخت!

تصاویری از زیباترین دوشیزه جهان (میس یونیورس)؛ آلوندرا دختری که برای خرج تحصیلش اسنک می فروخت!
خواندن 2 دقیقه
3.4
(379)

شینیس آلوندرا پالاسیوس کورنیخو یک مدل و ملکه زیبایی اهل نیکاراگوئه است که تاج دوشیزه جهان یا زیباترین دوشیزه جهان را در سال 2023 به دست آورد. او قبلا تاج دوشیزه نیکاراگوئه را به دست آورده بود.

پالاسیوس در 30 می 2000 در بیمارستان Alemán Nicaragüense در ماناگوا از پدر و مادری به نام Raquel Guadalupe Cornejo Pichardo و Edgar Arístides Palacios García متولد شد. پالاسیوس بعداً در شهر دیریمبا بزرگ شد و در موسسه آموزشی لا سال ماناگوا در ماناگوا تحصیل کرد. در مدرسه، او برنده مسابقه زیبایی خانم لاسالیستا شد. پس از آن، پالاسیوس در دانشگاه آمریکای مرکزی در ماناگوا ثبت نام کرد و در سال 2022 با مدرک لیسانس در رشته ارتباطات جمعی فارغ التحصیل شد. زیباترین دوشیزه جهان زمانی که دانشجو بود در تیم والیبال دانشگاه بازی می کرد. این دختر زیبا و موفق به منظور پرداخت هزینه تحصیل خود، با مادر و مادربزرگ مادری‌اش پیراشکی درست می کرد و می‌فروخت که به خاطر آن در مدرسه مورد آزار و اذیت قرار گرفت. در جوانی، پالاسیوس از حملات اضطراب رنج می برد، چیزی که بعدها الهام بخش او شد تا آگاهی از سلامت روان را به عنوان مفهوم زیربنایی مسابقه خود انتخاب کند.

پالاسیوس قبل از تبدیل شدن به Miss Universe به عنوان مدل، مجری تلویزیون و روزنامه نگار در نیکاراگوئه کار می کرد و برنامه ای به نام Entiende tu mente را مجری گری می‌کرد که در مورد موضوعات مرتبط با سلامت روان بحث می کرد.

پالاسیوس به عنوان دوشیزه جهانی نیکاراگوئه 2020

اولین مسابقه پالاسیوس در سال 2016 بود که او برنده دوشیزه نوجوان نیکاراگوئه 2016 شد. او به نمایندگی از کشورش در Teen Universe 2017 هم شرکت کرد و جزو ۶ نفر برتر شد. زیباترین دختر جهان در مقام خود به عنوان دوشیزه جهان، به السالوادور، ایالات متحده، مکزیک، اندونزی، قطر، برزیل، کاستاریکا، تایلند، لائوس، کامبوج، چین و فیلیپین سفر کرده است. تصاویری از این بانوی زیبا را ببینیم:

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.4 / 5. تعداد آرا: 379

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

Avatar photo
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان