جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
11897 بازدید

مرگ جامیونگ و هودونگ در سریال جومونگ 3

مرگ جامیونگ و هودونگ در سریال جومونگ 3
خواندن 2 دقیقه
4.2
(620)

مرگ جامیونگ و هودونگ: بله! این اتفاق در چند سکانس آخر سریال جامیونگ گو رخ می‌ دهد و زندگی این دو پایان می یابد! داستان از این قرار است که  هودونگ در نهایت موفق می‌شود مخفیگاه جامیونگ در زیرزمین سالن نمایش را پیدا کند. با روبرو شدن این دو، جامیونگ به قصد انتقام خون پدر و مادر و در عین حال تصرف کشورش مقابل هودونگ قرار می گیرد و روی او شمشیر می‌کشد. هودونگ که در وهله اول قصد نداشت وارد مبارزه شود، با اصرار جامیونگ جنگ را شروع می‌کند. آن دو در حال جنگیدن از سالن خارج شده و به سمت جنگل و در ادامه به طرف ساحل می‌روند.

پس از مبارزه و کشمکش های فراوان در نهایت جامیونگ موفق می شود خنجری به سینه هودونگ فرو کند. پس از این اتفاق جامیونگ در کنار هودونگ می ماند تا در آخرین لحظات زندگی هودونگ را کنار او باشد. روز بعد، در حالی که این دو در کنار یکدیگر نشسته‌ اند، می بینیم که لشگر گوگوریو به سمت آنها می‌آید. با نزدیک شدن سپاه گوگوریو، هودونگ می فهمد که جامیونگ هم دیگر چاره ای ندارد و می بایست در مقابل آن لشگر مبارزه کند و در نهایت کشته خواهد شد.

مرگ جامیونگ و هودونگ

جامیونگ از جا بلند می شود تا شمشیرش را بردارد و جنگ را آغاز کند. اما هودونگ پیش دستی می‌کند و او را در آغوش می‌گیرد. او در یک حرکت ناگهانی شمشیر را برداشته و از پشت سر جامیونگ وارد و از پشت سر خودش آن را خارج می کند. در این لحظه است که می‌گوید: “اینطور بهتر است! بهتر از این که ببینم به دست فرد دیگری کشته می‌شوی!”

هودونگ در پایان جامیونگ می‌گوید: “امیدوارم حداقل در دنیای بعدی به عنوان آدم های عادی متولد شویم تا بتوانیم عاشقانه و آرام در کنار هم زندگی کنیم!” جامیونگ پاسخ می‌دهد: “من در این دنیا به اندازه کافی مزه عشق تو را چشیدم. دوست دارم مادرت باشم تا تو بتوانی عاشق لاهی باشی!”

سپس هر دو به زمین افتاده و جان می دهند؛ و بدین شکل زندگیشان پایان می‌یابد!

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.2 / 5. تعداد آرا: 620

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان