جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
11583 بازدید

آزمون شناسایی دزد دستبند: در 5 ثانیه بگویید چه کسی دستبند دختر را دزدیده است!؟

آزمون شناسایی دزد دستبند: در 5 ثانیه بگویید چه کسی دستبند دختر را دزدیده است!؟
خواندن 4 دقیقه
3.4
(252)

آزمون شناسایی دزد دستبند: دختر بچه ای در ساحل در حال آفتاب گرفتن است. زمانی که او در حال استراحت بود، شخصی دستبند او را دزدید. آیا می توانید تشخیص دهید چه کسی دستبند دختر را دزدیده است؟ از ذهن کارآگاهی خود استفاده کنید و دزد را شناسایی کنید. با حل این معمای تصویری ذهن و هوش خود را محک بزنید.

معماها و تست های هوش مانند آزمون شناسایی دزد دستبند اغلب برای تعیین ضریب هوشی انجام می‌شود. این آزمون ها می توانند میزان توانایی های شناختی یک فرد را اندازه گیری کنند. انواع مختلفی از تست های هوش وجود دارد، مانند شفاهی و چیستان ها. این تست ها اغلب جامع و خسته کننده هستند. خوشبختانه، یک راه هیجان انگیز و سرگرم کننده نیز برای محک زدن مغز شما وجود دارد. شما می توانید با حل معماهای تصویری هم سرگرم شوید و هم مهارت های شناختی خود را بهبود ببخشید.

آیا آماده اید تا خود را به چالش بکشید؟ بیاید شروع کنیم.

آزمون شناسایی دزد دستبند

دزد دستبند کیست؟

در تصویر آزمون شناسایی دزد دستبند، می توانید یک دختر بچه را در حال آفتاب گرفتن در ساحل ببینید که در گرمای دلپذیر خورشید استراحت کرده است. در این حین شخصی دستبند گران بهای او را دزدید. مظنونان 7 نفر هستند. آیا می توانید دزد را در میان آن‌ها تشخیص دهید؟ طبق معمول برای این تست هوش هم محدودیت زمانی در نظر گرفته ایم. شما 5 ثانیه فرصت دارید تا دزد را پیدا کنید و دستبند دزدیده شده را به دختر برگردانید.

.

.

عجله کنید!

.

تست هوش خود را محک بزنید

تست‌های IQ اغلب برای تعیین ضریب هوشی افراد، انجام می‌شود. این آزمون میزان توانایی های شناختی یعنی توانایی حل مسائل و استدلال منطقی را یک فرد را اندازه گیری می کند. این تست ها و بازی های فکری نه تنها راهی عالی برای سنجس هوش، مهارت بینایی و قدرت ذهنی شما است، بلکه روشی سرگرم کننده و هیجان انگیز است که می توانید برای شور و هیجان بخشیدن به جمع دوستانه خود استفاده کنید.

.

5 ثاینه زمان زیادی نیست

.

.

زمان شما تمام شد!

جواب

آیا توانستید دزد را پیدا کنید؟ ممکن است برخی از شما به راحتی آزمون شناسایی دزد گردنبند را حل کرده باشید. به شما تبریک می گویم. برخی ها هم ممکن است به سختی دزد را پیدا کرده باشند. اما اگر نتوانستید معما را حل کنید، نگران نباشید، ما اکنون پاسخ بازی فکری را فاش می کنیم. برای دیدن جواب به تصویر زیر نگاه کنید:

دزد دستبند

جواب آزمون شناسایی دزد دستبند فرد ماهیگیر است. زیرا غیر از ردپاهای دختر هیچ ردپایی در تصویر وجود ندارد. بنابراین تنها یک ماهیگیر می تواند بدون جا گذاشتن ردپایی دستبند را بدزدد.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون شناسایی دزد دستبند لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.4 / 5. تعداد آرا: 252

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان