جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
144 بازدید

تست بینایی حیوانات روی درخت : 60 ثانیه فرصت دارید تا حیوان چهارم تصویر را پیدا کنید!

تست بینایی حیوانات روی درخت : 60 ثانیه فرصت دارید تا حیوان چهارم تصویر را پیدا کنید!
خواندن 4 دقیقه
3.4
(114)

توهمات نوری مانند تست بینایی حیوانات روی درخت روشی فوق العاده برای ارزیابی هوش در کمترین زمان ممکن است. برای این که ضریب هوشی خود را ارزیابی کنید، نیاز نیست تا با معادلات و فرمول های ریاضی سر و کله بزنید. بلکه تنها کاری که باید انجام دهید، به حل آزمون ها، معماها و تست های مختلف بپردازید تا با خلاقیت، قدرت ذهنی خود را بسنجید. بیایید تست بینایی حیوانات روی درخت را کار کنیم. در تصویر زیر چهار حیوان مخفی شده است که ممکن است سه حیوان را به راحتی مشاهده کنید، اما تشخیص حیوان چهارم سخت است، آیا می توانید این حیوان را روی درخت پیدا کنید؟

تست بینایی حیوانات روی درخت

تست بینایی حیوانات روی درخت

آیا می توانید تمام چهار حیوان را در تصویر توهم نوری پیدا کنید؟ حیوان چهارمی چطور؟

بیایید یک بار با جزئیات به تصویر نگاه کنیم؛ یک تصویر از درخت بی برگ آسمانی آبی اما غبارآلود. تمام جزئیات تصویر نشان از یک روز پاییزی دارد چون هم هوا ابری است و هم برگ های درخت ریخته است. کاری که باید شما انجام دهید، پیدا کردن چهار حیوان روی درخت است. هرچند سه حیوان به راحتی قابل مشاهده هستند و می توانید خیلی زود پیدایشان کنید، اما حیوان چهارمی حتما شما را به چالش خواهد کشید.

خوب بیایید شروع کنیم، 60 ثانیه فرصت دارید به تست بینایی حیوانات روی درخت پاسخ دهید.

زمان شما از حالا شروع شد!

.

.

اگر از حل بازی های سرگرم کننده و پازل ها لذت می برید، پس این بازی فکری مناسب شما است. بازی های فکری استفاده از جنبه های خلاقانه ذهن را فراهم می کنند و به تقویت ذهنی شما کمک می کنند. در چنین مواقعی سعی کنید مغزتان به روشی متفاوت عمل کند. این نوع پازل های فکری با افزودن یک عنصر سرگرم کننده به یک معمای ساده جالب تر می شوند.

.

سرنخ: غذای سه حیوان موجود در تصویر، هویج است که خیلی هم دوستش دارند.

تست بینایی حیوانات روی درخت

.

به همین دلیل است که برای رسیدن به پاسخ، باید خارج از چارچوب ذهنی خود فکر کنید و در تحلیل سناریوی پازل کمی متفاوت بی اندیشید. امروز ما نیز می خواهیم شما از مهارت خلاقانه خود استفاده کنید و به تست تشخیص اشتباه تصویر پاسخ درست بدهید.

تیک

تست هوش خود را محک بزنید

تست‌های IQ اغلب برای تعیین ضریب هوشی افراد، انجام می‌شود. این آزمون میزان توانایی های شناختی یعنی توانایی حل مسائل و استدلال منطقی را یک فرد را اندازه گیری می کند. این تست ها و بازی های فکری نه تنها راهی عالی برای سنجس هوش، مهارت بینایی و قدرت ذهنی شما است، بلکه روشی سرگرم کننده و هیجان انگیز است که می توانید برای شور و هیجان بخشیدن به جمع دوستانه خود استفاده کنید.

 

تاک

 

تیک

زمان شما به پایان رسید!

پاسخ تست بینایی حیوانات روی درخت

خوب زمان آن رسیده تا به تست بینایی پاسخ دهید. آیا توانسته اید 4 حیوان را پیدا کنید؟ حیوان چهارمی چیست و کدام قسمت درخت قرار دارد؟

اگر توانسته اید هر 4 حیوان را پیدا کنید، به شما تبریک می گوییم. شما نه تنها از هوش بالایی برخوردار هستید، بلکه قدرت تیزبینی فوق العاده ای نیز دارید. اما اگر هنوز موفق به یافتن آن ها نشده اید به تصویر زیر نگاه کنید تا به پاسخ دست پیدا کنید!

پاسخ تست بینایی حیوانات روی درخت

جواب: در تصویر سه خرگوش روی شاخه های درخت قرار دارند و حیوان چهارمی یک عنکبود است که پای درخت به تنه آن چسبیده است.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از تست بینایی حیوانات روی درخت لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.4 / 5. تعداد آرا: 114

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

Avatar photo
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان