جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
18 بازدید

ژست عکس کودک یک ساله دختر و پسر (17 ایده زیبا)

ژست عکس کودک یک ساله دختر و پسر (17 ایده زیبا)
خواندن 2 دقیقه
5
(2)

عکس گرفتن از نوزادان هرچند کار سخت و دشواری به نظر می‌رسد اما اگر کمی با دل کودک خود راه بیایید، مطمئنا می‌توانید عکس های زیبایی از او بگیرید. وقتی صحبت از ژست عکس کودک یک ساله به میان می‌آید، بلافاصله یک نوزاد پر جنب و دوش را تصور می‌کنیم که لحظه ای جایی بند نمی‌شود و شما مجبورید برای حفظ سلامت او دنبالش بروید. با این حال شما می‌توانید از بازیگوشی و سرگرمی کودکانه او نهایت استفاده را بکنید و از لحظه لحظه او عکس بگیرید. برای ژست کودک یک ساله دختر یا ژست کودک یک ساله پسر نیاز نیست کار شاقی انجام دهید، بلکه کافی است دوربین تلفن خود را روشن کنید، یک لباس زیبا به نوزاد یک ساله بپوشانید و پشت سر هم عکس بگیرید. لحظه‌ای که به سمت شما می‌آید یا موقعی که به او غذا می‌دهید، همه این دقایق می‌توانند به ثبت یک عکس فوق العاده زیبا کمک کنند.

ژست عکس کودک یک ساله

از طرفی فراموش نکنید که شما می‌توانید از کودک یک ساله خود وقتی هنوز خواب است عکس بگیرید. از وسایل اطرافش مثل اسباب بازی‌هایش استفاده کنید، به پس زمینه و نور دقت کنید و بعد از نوزاد کوچک خود عکاسی کنید. مثلا وقتی کودک خواب است شما می‌توانید کف هر دو پای او را جوهری کنید و روی کاغذا فشار دهید. سپس همان ورق را قاب کنید و به دیوار اتاقش نصب کنید. درست مانند این ایده جذاب ما برای عکاسی از یک نوزاد یک ساله مجموعه‌ای از تصاویر را آماده کرده ایم که می‌توانند الهام بخش شما برای عکس گرفتن از کودک خوردسال‌تان باشد.

به تصاویر نگاه کنید:

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان