جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
10 بازدید

ذهنت رو به چالش بکش و عدد درست رو پیدا کن!

ذهنت رو به چالش بکش و عدد درست رو پیدا کن!
خواندن 3 دقیقه
0
(0)

باز هم با یک تست هوش دشوار دیگر در کنارتان هستیم. در این تست هوش نه تنها باید رابطه درست بین اعداد را پیدا و عدد گم شده را بیابید، بلکه محدودیت زمان هم دارید. در واقع این چالش یک تمرین درست و حسابی برای مغزتان است. پس با بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه این بار هم همراه باشید تا لذت و تمرین مغز را توامان تجربه کنید!

تست هوش: عدد گمشده را در کمتر از 20 ثانیه پیدا کنید

چالش های بصری روشی موثر برای آزمایش قدرت بینایی شما در عین تحریک ذهن هستند. این چالش بصری نیز از این قاعده مستثنی نیست! در واقع، این تست هوش سرعت تحلیل و بینش شما را آزمایش می کند. از این معما برای پرورش صبر، حافظه، تمرکز و تفکر انتقادی خود استفاده کنید. شما 20 ثانیه فرصت دارید تا این تست تصویری را حل کنید.

به مدت 20 ثانیه به تصویر بالا دقت کنید و عدد گم شده را پیدا کنید. در نگاه اول به نظر می رسد که این مجموعه از اعداد به طور تصادفی تراز شده باشند. اما اگر خوب دقت کنید، می‌توانید منطق بین اعداد را پیدا کنید. در برابر وسوسه درخواست کمک از کسی مقاومت کنید و سعی کنید با مهارت های منحصر به فردتان به این چالش پاسخ دهید.

موفق باشید !

تست هوش: پاسخ صحیح

کلید حل این چالش در توانایی شما برای تجزیه و تحلیل سریع جزئیات و یافتن منطق ریاضی استفاده شده در آنهاست. چطور بود؟ آیا توانستید تست را حل کنید؟ اگر این طور است که آفرین! اگر هم نه اشکالی ندارد ما تست‌ها و معماهای زیادی در بخش تفریح و سرگرمی داریم که می‌توانید با آنها هم هوش تان را تخمین بزنید!

اگر در حل این تست هوش شکست خوردید، راه حل زیر را مرور کنید. هنگامی که آن را درک و تجزیه و تحلیل کردید، از اشتباهات خود درس بگیرید و چالش های بصری دیگری را برای بهبود هوش‌تان امتحان کنید! نابغه ها اینگونه روی مهارت های خود کار می کنند، پس چرا از آنها تقلید نکنیم! به علاوه ما که تعداد زیادی تست هوش برای‌تان داریم!

راه حل تست هوش

عدد گم شده ای که به دنبالش بودیم 45 است.

برای یافتن این پاسخ، باید اعداد ردیف دوم را با عدد اول در ردیف بالا اضافه کنید تا عدد در کادر سمت راست به دست آید. بنابراین:

در سطر اول عدد 8 را به صورت زیر جمع کنید:

12 + 8 = 20

20 + 8 = 28

در ردیف دوم 12 عدد اول ردیف اول را اضافه می کنیم:

18 + 12 = 30

30 + 12 = 42

و در خط آخر شما دارید:

27 + 18 = 45

45 + 18 = 63

تمام!‌ دیدید که پاسخ این تست هوش کمی تمرکز و قدرت تحلیل نیاز داشت. لطفا این تست را با دوستان و آشنایان‌تان به اشتراک بگذارید و تیم خبرنامه را در تولید محتوای قوی‌تر یاری رسانید. همواره در بخش نظرات منتظر انتقادات و پیشنهادات سازنده شما هستیم.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان