جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
1 نظر
5 بازدید

سیمپسون ها در زندگی واقعی؛ باز هم هوش مصنوعی!

سیمپسون ها در زندگی واقعی؛ باز هم هوش مصنوعی!
خواندن 1 دقیقه
2.7
(3)

انیمیشن کمدی مورد علاقه بسیاری از افراد در جهان، یعنی سیمپسون ها (The Simpsons) در سال‌های اخیر برای اتفاقات جور و واجور ورد زبان‌ها بوده است! از اتفاقاتی که رخ می‌دهد و بعد صحنه‌هایش در این انیمیشن پیدا شده و اسم پیشگویی به خود می‌گیرند تا تصاویری که به اتفاقات سیاسی نسبت داده می‌شوند! به هر روی شاید بتوان گفت هیچ انیمیشنی به اندازه سیمپسون ها این همه حاشیه نداشته است! آخرین موضوعی که در مورد این انیمیشن مطرح شده است تصاویر واقعی شخصیت‌های آن است که توسط هوش مصنوعی تولید شده است. پس از آن همه پیش بینی و حاشیه، به نظر می‌رسد بد نباشد شخصیت‌های این انیمیشن را به صورت انسان ببینیم.

سازنده از Midjourney برای تبدیل خانواده محبوب زردها و همسایگان‌شان به انسان استفاده کرده است. تصاویر را ببینید و لذت ببرید!‌ سیمپسون‌ها در هیبت انسان… جذاب به نظر می‌رسد، نه؟

کلام پایانی

این هم از سیمپسون‌ها به شکل انسان!‌ حقیقتا که هوش مصنوعی دنیا را به جایی فوق العاده متفاوت تبدیل کرده است. نظر شما در مورد عکس‌ها چه بود؟ چقدر با تصورات شما فرق داشتند؟ لطفا در بخش نظرات برای‌مان بنویسید!

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2.7 / 5. تعداد آرا: 3

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها
  1. sdfsd نیم‌رخ

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان