جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 3 دقیقه
3.7
(3)

اکثر مردان با اختلال نعوظ، زود انزالی یا انزال زودرس و مشکلات جنسی دست و پنجه نرم می‌کنند، اختلالاتی که تاثیر مستقیم بر روابط زناشویی آن‌ها دارد. این مشکلات گاهی حتی باعث کاهش اعتماد به نفس در مردان شده و روابط عاطفی آن‌ها را با خطر مواجه می‌کند.  در بسیاری موارد زود انزالی ناشی از استرس و اضطراب است. به همین دلیل ما بهترین داروی گیاهی برای زود انزالی را معرفی می‌کنیم که علاوه بر تقویت دستگاه تناسلی مردان، به درمان استرس و اضطراب نیز کمک می کند.

جینسینگ قرمز، بهترین داروی گیاهی برای زود انزالی

جینسینگ قرمز، بهترین داروی گیاهی برای زود انزالی

جینسنگ چینی یا جینسنگ قرمز کره‌ای نیز بهترین دارو برای زود انزالی است. این دارو سابقه‌ 2000 ساله در طب کره ای و چینی دارد. اکثرا از جینسنگ قرمز برای درمان اختلال نعوط و انزال زودرس استفاده می‌شود. اما تاثیر خوبی بر تقویت تمرکز، درمان استرس و تقویت سلامت بدن نیز دارد. برای بهبود زود انزالی، تقویت میل جنسی و رضایت کلی در رابطه جنسی میتوانید  جینسنگ مصرف کنید. این گیاه دارویی برای زود انزالی بی‌نظیر است. با این حال برای جلوگیری از بروز عوارض جانبی حتما قبل از مصرف با پزشک صحبت کنید.

آشواگاندا

گیاه آشواگاندا که  گیلاس زمستانی نیز نام دارد، یکی از بهترین داروهای گیاهی برای بهبود زود انزالی در مردان محسوب می‌شود. مصرف منظم این گیاه با افزایش میل جنسی و تقویت عضلات آلت تناسلی باعث درمان انزال زودرس می‌شود.

به علاوه، آشواگاندا یک گیاه مفید برای افزایش انرژی و تقویت میل جنسی در مردان است. همچنین وقتی آشواگاندا مصرف کنید از شر استرس مزمن خلاص خواهید شد. این گیاه به کاهش هورمون کورتیزول نیز کمک می‌کند. از طرفی جنسینگ هندی به درمان آلزایمر کمک کرده و از بروز سرطان نیز جلوگیری می‌کند.

بهترین داروی گیاهی برای زود انزالی، خارخاسک

خارخاسک

خارخاسک از گیاهان دارویی معروف طب سنتی است که بر درمان زود انزالی تاثیر فوق العاده‌ای دارد. این گیاه با افزایش سطح هورمون LH و تستوسترون در مردان به بهبود نعوظ کمک می‌کند. از طرفی مصرف خارخاسک نه تنها زود انزالی را درمان می‌کند، بلکه با افزایش میل جنسی در مردان و بهبود کیفیت اسپرم همراه است.

بنابراین اگر دچار اختلال نعوظ هستید، حتما به طور منظم گیاه خارخاسک مصرف کنید. در واقع اصلی‌ترین ترکیبات این گیاه فیتوکمیکال به اسم پروتودیوسین است که برای افزایش تولید نیتریک اکساید مفید است. نیتریک اکساید نیز یک ماده مهم در بهبود نعوظ به حساب می‌آید و با تقویت عملکرد عضلات آلت تناسلی مردان به بهبود و افزایش جریان خون کمک می‌کند.

تخم ریحان

یکی از معروف ترین و بهترین دارویی گیاهی برای زود انزالی تخم ریحان است که بیشتر در طب سنتی و آیورودا استفاده می‌شود. تخم ریحان سرشار از فیبر، منیزیم، کلسیم، آهن و اسید چرب امگا ۳ است. به همین دلیل برای تقویت نعوظ و بهبود زود انزالی استفاده می‌شود. اگر به طور منظم از این داروی گیاهی استفاده کنید جریان خون در بافت آلت تناسلی افزایش یافته و به تقویت سلامت دستگاه تناسلی مردان کمک می‌کند. همچنین این گیاه برای کاهش اضطراب مفید است و به عنوان آرامبخش عمل می‌کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد آرا: 3

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان