جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 3 دقیقه
4.3
(12)

رنگ یشمی زیباست و می‌تواند استایل شیکی برای شما خلق کند. کافی است مکمل آن را پیدا و سایه درست را انتخاب کنید. ما در این مطلب نحوه ست کردن رنگ یشمی را با سایر رنگ‌ها معرفی می‌کنیم تا بتوانید بهترین استایل و ترکیب رنگ را بسازید.

بهترین رنگ ها برای ست کردن با یشمی

مطمئنا از ترکیب یشمی با این رنگ‌ها پشیمان نخواهید شد:

ست کردن رنگ یشمی با سفید

یشمی و سفید

ست یشمی و سفید بی‌نظیر است. سفید بهترین رنگ مینیمال است که اکثر افراد از آن استفاده می‌کنند. اگر شما هم عاشق استایل‌های مینیمال هستید، یشمی کمرنگ و سفید را با هم ترکیب کنید. زیرا سفید یک رنگ اصلی است و به راحتی با رنگ‌های دیگر ست می‌شود و کنار یشمی یک ترکیبی زنده و انرژی‌بخش به وجود می‌آورد.

رنگ یشمی + مشکی

یشمی و سیاه

نحوه ست کردن رنگ یشمی و مشکی ساده است. همانطور که می‌دانید مشکی رنگی همه کاره است و وقتی نمی‌توانیم بین دنیای رنگ‌ها دو رنگ را با هم ترکیب کنیم، ترجیح می‌دهیم مشکی را انتخاب کنیم. مشکی تنها رنگی نیست که مواقع اضطراری از آن استفاده می‌کنیم، بلکه یک رنگ عالی برای یشمی هم به حساب می‌آید و جلوه خاصی نیز به آن می‌دهد.

یشمی + زرد

یشمی و زرد

فرقی نمی‌کند از کدام سایه زرد استفاده می‌کنید، طلایی باشد یا لیمویی، مهم این است که یشمی و زرد ترکیب جذاب و چشم نوازی می‌سازد. اگر به یک مهمانی زنانه دعوت شده اید، حتما زرد لیمویی را با یشمی ست کنید، مطمئنا خوشتان خواهد آمد.

سبز یشمی + قهوه‌ای

یشمی و قهویی

قبلا هم گفته ایم، اگر می‌خواهید مکمل رنگ ها را پیدا کنید، به طبیعت نگاه کنید. بله! مثلا برای مکمل رنگ یشمی به طبیعت نگاه کنید تا بفهمید چه رنگ هایی را باید با آن ست کنید. مثلا ترکیب قهوه ای و یشمی فوق العاده هستند. این دو رنگ استایل شکی برای شما خلق خواهند کرد.

یشمی + آبی

یشمی و آبی

شاید فکر کنید ست کردن رنگ یشمی و آبی کنار هم خوب از آب در نمی‌آیند، اما اشتباه می‌کنید، زیرا این دو رنگ بهترین مکمل هم هستند. اگر به ساحل دریا نگاه کنید، به این نکته پی خواهید برد. پس سعی کنید مانتوی یشمی را با اکسسوری آبی ست کنید.

نحوه ست کردن رنگ یشمی با طیف‌های مختلف سایه های سبز

یشمی را می‌توانید با هر رنگ در طیف سبز ست کنید. در واقع سبز یکی از رنگ‌های مناسب برای استایل مونوکروم است. پس وقتی می‌خواهید از رنگ یشمی استفاده کنید، سایه تیره را با سایه روشن ترکیب کنید.

یشمی + نارنجی

یشمی و نارنجی

برای لباس یشمی از کسسوری های نارنجی استفاده کنید. کیف و کفش نارنجی ست خوبی برای رنگ یشمی هستند. بنابراین اگر یشمی پررنگ را برای لباس خود انتخاب کرده‌اید، برای اکسسوری از رنگ نارنجی استفاده کنید.

یشمی + قرمز

یشمی و قرمز

اگر ترکیب یشمی و قرمز را استفاده کنید، لباستان جلوه جذاب‌تری به خود می‌گیرد.

خاکستری + یشمی

یشمی و خاکستری

ترکیب خاکستری و یشمی در هر درجه از رنگ جذاب است، سعی کنید مانتو یا شومیز یشمی را با شال و شلوار خاکستری تیره ست کنید. مطمئنا خوشتان خواهد آمد.

صورتی + یشمی

یشمی و صورتی

برای داشتن ظاهر شیک حتما یشمی پررنگ را با صورتی ست کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد آرا: 12

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

Avatar photo
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان