جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 3 دقیقه
3.8
(27)

رنگ شتری از طیف رنگ‌های قهوه ای روشن و کرم است. به همین دلیل این رنگ با مکمل های کرم و قهوه‌ای هارمونی خاصی دارد. فرقی نمی‌کند زن هستید یا مرد، جوان هستید یا مسن، مهم این است که رنگ شتری برای هر جنسیت و سنی مناسب است. همانطور که گفتیم ست کردن رنگ شتری هم خیلی آسان است، کافی است کمی دقت کنید و مکمل های رنگ شتری را پیدا کنید.

ست کردن رنگ شتری

در این مطلب رنگ های مکمل شتری را فهرست کرده ایم تا شما در انتخاب ترکیب رنگ شتری راحت باشید. البته که بهترین رنگ های مکمل شتری عبارتند از سبز، شکلاتی تیر و زرشکی است. این سه رنگ طرفداران زیادی دارند.

ترکیب رنگ شتری و آبی

ترکیب رنگ شتری و آبی - ست کردن رنگ شتری

فراموش نکنید که در انتخاب سایه های رنگی هم باید دقت کنید. همه آبی‌ها با رنگ شتری خوب نمی‌شوند. مسلما یک شومیز شتری با روسری آبی روشن بی‌نظیر خواهد شد.

فیروزه ای

درست مانند رنگ آبی، فیروزه ای هم به رنگ شتری می‌آید. سعی کنید رنگ اصلی را شتری انتخاب کنید و باقی آیتم ها را به رنگ فیروزه ای انتخاب کنید. اینگونه، جذابیت ظاهری شما دو چندان خواهد شد.

رنگ شتری + قرمز

همانطور که گفتیم یکی از رنگ های مکمل شتری، قرمز است. این رنگ در تضاد با شتری قرار دارد. به همین دلیل وقتی با هم ترکیب شوند، ترکیب بسیار زیبایی را می‌سازند.

ست کردن رنگ شتری با رنگ نارنجی

مطمئنا دوست دارید فصل پاییز بیشتر رنگ های شاد مثل زرد، نارنجی، قرمز که هارمونی خاصی با برگ‌های پاییزی دارند، استفاده کنید. به همین دلیل ما هم به شما ترکیب دو رنگ جذاب شتری و نارنجی را پیشنهاد می‌کنیم. این دو رنگ هارمونی خاصی با هم دارند. در چنین مواقعی نارنجی را با شتری کم رنگ ترکیب کنید. شتر ترکیب خیلی خوبی با نارنجی یا زرد است. همچنین می‌توانید از سایه نارنجی سوخته هم استفاده کنید.

شتری + رنگ مشکی

شتری + رنگ مشکی

حتما می‌دانید که مشکی مکمل هر رنگی از جمله شتری است. اگر یک پالتوی شتری رنگ دارید، حتما یک شومیز و شلوار مشکی زیر پالتو بپوشید و آن را با شال یا روسری طرحدار مشکی و شتری ست کنید.

شتری + زرشکی

همانطور که قرمز به شتری می‌آید، زرشکی هم ترکیب جذابی با آن خلق می‌کند.

شتری + قهوه‌ای تیره

برای داشتن یک استایل رسمی لباس رنگ شتری و قهوه ای تیره‌تان را با هم بپوشید.

شتری + زرد یا طلایی

مثل همیشه طلایی و زرد پایه ترکیبی هر رنگی هستند که در اینجا هم دو رنگ از رنگ های مکمل شتری به حساب می‌آیند. استفاده از طلایی و زرد در ست کردن رنگ شتری باعث می‌شود چهره تان برخلاف خستگی و کسالت درونی‌تان، شاداب به نظر برسد.

شتری + سبز زیتونی

شتری + سبز زیتونی - ست کردن رنگ شتری

برای نشان دادن ظاهر آرام و خونسرد خود سبز زیتونی را با رنگ شتری ست کنید.

رنگ شتری + شکلاتی تیره

رنگ شتری و شکلاتی تیره خیلی به هم نزدیک هستند اما بر خلاف این نظر که ممکن است دو رنگ شبیه هم زیبایی‌شان را از دست بدهند، برعکس ترکیب این دو رنگ چشم نوار است.

ست کردن رنگ شتری با سبز

دو رنگ جذاب می‌توانند شتری و سبز باشند. همانطور که قبلا گفتیم رنگ شتری خیلی نزدیک به رنگ کرم است، پس ترکیب آن با سبز روشن بی‌نهایت زیبا می‌شود.

شتری و سورمه‌ای

رنگ شتری از رنگ‌های پاییزی است که گرمای خاصی دارد. به همین دلیل ست کردن آن با سرمه‌ای فوق العاده است. به خصوص اگر مهمانی یا جلسه مهمی دارید و می‌خواهید زیبا به نظر برسید، رنگ شتری را با سرمه‌ای ترکیب کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.8 / 5. تعداد آرا: 27

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

Avatar photo
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان