جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 4 دقیقه
3.4
(7)

وقتی سال جدید کم کم از راه می‌رسد، دوست داریم پیش از هر کسی در مورد ترندها و مد روز اطلاعات داشته باشیم. قرار است چه سبک لباس در سال ۲۰۲۴ مد باشد، ترند رنگ موی ۲۰۲۴ یا مدل موی ۲۰۲۴ چیست؟ رژ لب هم از آن دست اقلامی است که هر سال رنگ‌های جدیدی از آن ترند می‌شود. رژ لب های ترند ۲۰۲۴ را در این مطلب خواهیم دید! با خبرنامه همراه باشید!

فهرست رژ لب های ترند ۲۰۲۴

به نظر می‌رسد که سال جدید رنگ های زیر را به وفور خواهیم دید:

رژ لب عسلی

رژ لب عسلی - رژ لب های ترند ۲۰۲۴

سال گذشته این رنگ رژ لب در  TikTok  حسابی پر سر و صدا شده بود و ما فکر می‌کنیم که در سال جدید نیز این ترند ادامه خواهد داشت. «لب‌های عسلی» ظاهری به شما می‌دهد که گویی طلا از لب‌تان می‌چکد. برای رسیدن به این ترند رژ لب، یک سایه چشم طلایی براق در مرکز لب‌هایتان بزنید و از خط لب قهوه‌ای استفاده کنید تا شکل لب‌هایتان را مشخص کنید. (یک نکته مفید: از یک برس ترکیبی برای محو کردن خطوط مشخص استفاده کنید.) مرحله آخر یک لایه برق لب بزنید تا لب‌هایی عسلی رنگ و بسیار زیبا برای خودتان بسازید!

رژ لب آلبالویی خون آشام

رژ لب آلبالویی خون آشام

«رژ لب های پررنگ و عمیق ترند بوده‌ و امسال هم ترند مانده‌اند، اما با درخشندگی بیشتری همراه خواهند بود. این لب آلبالویی عمیق کمی رمز و راز با یک حس مدرن و امروزی دارد. قبل از اینکه این ترند رژ لب را امتحان کنید، توصیه می‌شود که لب ها را لایه برداری کنید تا پایه ای صاف تر داشته باشید. این کار استفاده از رژ را آسان تر می‌کند و نتیجه هم بهتر خواهد بود. هنگامی که لب های شما نرم و لطیف شدند، قبل از استفاده از رژ لب تیره  آنها را با یک خط قهوه ای تیره، شرابی و غیره فرم دهید و بعد رژ را با خط لب بلِند کنید و در نهایت یک لایه براق را در مرکز لب پایین و لب بالا بزنید تا لب‌ها برجسته‌تر شوند.

کانسیلر  (نود)

کانسیلر (نود) - رژ لب های ترند ۲۰۲۴

دوست داشته باشید یا نه، این ترند رژ لب در سال 2009 سال جاری را با ما خواهد بود. احیای “Concealer Lips” را در مارس 2023 پیش بینی کردیم و دیدیم که کم کم طرفداران آن بیشتر و بیشتر شدند. قبل از افزودن یک نقطه کوچک از کانسیلر در مرکز لب‌ها برای ایجاد جلوه چشمگیر آمبره، از دو سایه برق لب خنثی روی لب‌ها استفاده کنید.

رژ لب الماسی، ترند ۲۰۲۴

رژ لب الماسی، ترند ۲۰۲۴

رژ لب شاین و براق امسال حسابی ترند خواهد بود. این رنگ از رژ لب های شاین، نور را جذب می‌کند و در عین حال یک رنگ منحصربه‌فرد را با ترکیب نود یا صورتی-هلویی ایجاد می‌کند. برای داشتن لب هایی مثل آنچه در تصویر می‌بینید، از خط لب نقره ای و سایه چشم براق نقره ای استفاده کنید و فقط روی کمان کوپید و مرکز لب پایین تمرکز کنید. قبل از استفاده از براق کننده (یا بالم لب) از خط لب نود در نواحی بیرونی استفاده کنید تا لب‌هایی الماسی رنگ برای خودتان بسازید.

سوپر مدل دهه 90

سوپر مدل دهه 90 - رژ لب های ترند ۲۰۲۴

نمی توان انکار کرد که زنان در دهه 90 زیباترین ظاهر را داشتند، به همین دلیل است که سایه رنگ های متفاوت قهوه‌ای هنوز هم زیبایی خودشان را دارند. از مگان تی استالیون گرفته تا بیانسه، افراد مشهور از این ظاهر کلاسیک سیر نمی شوند. نکته کلیدی در اینجا انتخاب سایه‌ای است که با رنگ طبیعی لب‌های شما مطابقت داشته باشد. خط لبی که چند درجه تیره‌تر است، انتخاب کنید که لب‌ها را برجسته‌تر نشان بدهد. البته قرار نیست که خط لب خیلی به چشم بیاید بنابراین با استفاده از یک برس لب خط را محو کنید تا ظاهری طبیعی داشته باشید.

رژ لب چری کولا

رژ لب چری کولا

حالا که صحبت از دهه 90 شد، باید بگوییم که«Cherry Cola Lips»  برای سال 2024 در رادار ما قرار دارد. این یکی از جسورانه ترین رژ لب های ترند ۲۰۲۴ است و چنانچه اخیرا دیده‌اید کایلی جنر، هایلی بیبر و روزالیا هم این رنگ را استفاده کرده بودند. همانطور که میکاپ آرتیست مل تریروایلر گفته است، ” برای ساخت ترکیب رنگ چری کولا از خط لب قهوه ای تیره در لبه های بیرونی لب‌ها استفاده می‌شود، و بعد داخل لب با رژ لب قرمز و براق پر می‌شود. این ترند زیبایی دهه 90، لب‌هایی برجسته می‌سازد که در آن سایه‌های «کولا» و «گیلاسی» ترکیب می‌شوند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.4 / 5. تعداد آرا: 7

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان