جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 4 دقیقه
4.3
(4)

نحوه ست کردن رنگ بنفش خیلی ساده است، کافی است مکمل این را بشناسید، تا استایلی جذاب و شیک داشته باشید. ما در این مطلب به مکمل های رنگ بنفش و نحوه ست کردن این رنگ با دیگر رنگ‌ها پرداخته ایم. اگر شما هم عاشق این رنگ هستید، اما نمی‌دانید چگونه آن را با سایر رنگ‌ها ترکیب کنید، پس این مطلب را مطالعه کنید.

نحوه ست کردن رنگ بنفش با سایر رنگ ها

مطمئنا از ترکیب بنفش با این رنگ‌ها پشیمان نخواهید شد:

بنفش + بنفش

بنفش + بنفش - نحوه ست کردن رنگ بنفش

وقتی صحبت از ترکیب رنگ بنفش با بنفش است منظور ما استفاده از سایه های مختلف بنفش است. اگر بنفش تیره را با بنفش روشن ترکیب کنید، یک استایل مینیمال و ساده خواهید داشت.

رنگ بنفش + آبی

آبی با بنفش معرکه می‌شود. این دو طیف رنگی همخوانی جذابی با هم دارند. موقع ترکیب آبی و بنفش به سایه‌ها توجه کنید زیرا باید درجه‌ای از رنگ را انتخاب کنید که به هم نزدیک‌تر هستند.

نحوه ست کردن رنگ بنفش با قرمز

ترکیب بنفش و قرمز باعث تقویت نشاط و شادی درونی می‌شود. این دو رنگ انرژی بالایی دارند. پس حتما با انتخاب سایه های درست جذابیت ظاهرتان را دو چندان کنید.

بنفش + صورتی

یکی از ترکیب های دخترانه جذاب بنفش و صورتی است. حتما دیده اید که دختران جوان چطور عاشق رنگ های پاستلی هستند و این دو رنگ را در ترکیب اکثر لباس‌هایشان استفاده می‌کنند. ترکیب بنفش و صورتی باعث ایجاد آرامش شده و این آرامش را به دیگران هم انتقال می‌دهد.

ست کردن بنفش با سفید

ست کردن بنفش با سفید

ست کردن رنگ بنفش و سفید خیلی ساده است، به خصوص که رنگ سفید جزء رنگ های همه کاره به حساب می‌آید. وقتی سفید را با بنفش ترکیب کنید، ظاهرتان چشم گیرتر می‌شود و دو رنگ به خوبی یکدیگر را به نمایش می‌گذارند. برای پوشیدن لباس با رنگ سفید و بنفش، از رنگ بنفش تیره استفاده کنید.

رنگ بنفش و مشکی

مشکی با هر رنگی همخوانی دارد و لزومی ندارد زیاد به ترکیب آن توجه کنید زیرا هر سایه بنفش با مشکی جلو زیبایی ایجاد می‌کند. به خصوص اگر از بنفش روشن در استایل‌تان استفاده کنید.

رنگ بنفش با کرم

برای داشتن استایلی شیک کرم و بنفش را با هم ترکیب کنید. ست کردن رنگ بنفش تیره با کرم باعث می‌شود ظاهر شاداب تر و سرزنده تری داشته باشید. فراموش نکنید که این دو رنگ در تضاد با هم هستند اما به همان اندازه زیبا هم هستند.

بنفش + خاکستری

بنفش با رنگ خاکستری که یک رنگ خنثی است، زیبایی ظاهر شما را چند برابر می‌کنند. برای ترکیب خاکستری و بنفش، خاکستری تیره را با بنفش روشن بپوشید.

ست کردن رنگ بنفش با سبز

ست کردن رنگ بنفش با سبز

برای ترکیب سبز و بنفش به درجه رنگ‌ها توجه کنید. زیرا سبز تیره با بنفش روشن همخوانی فوق العاده‌ای دارد. به خصوص اگر در اکسسوری های خود از رنگ‌های نارنجی، طلایی و قرمز استفاده کنید.

بنفش + زرد

زرد جزء رنگ‌های اصلی است و در تضاد با بنفش قرار دارد. شما می‌توانید رنگ زرد را با بنفش روشن و تیره ست کنید. بنابراین اگر به دنبال یک استایل شیک هستید، بنفش با زرد ایده خوبی است.

بنفش + نارنجی

اگر می‌خواهید بنفش را با نارنجی ست کنید، لطفا برای اکسسوری ها از نارنجی استفاده کنید و روی لباس بیشتر به استفاده از سایه های رنگ بنفش توجه کنید. دو سایه بنفش با کیف نارنجی یا شال به این رنگ معرکه می‌شود.

بنفش + بژ

بژ با سایه قهوه ای روشن همخوانی دارد و نزدیک به کرم رنگ است. پس به راحتی می‌توانید بنفش را با رنگ بژ ترکیب کنید.

بنفش تیره + سرمه‌ای

 نحوه ست کردن بنفش تیره + سرمه‌ای

ترکیب فوق العاده دیگر، ست بنفش و سرمه‌ای است. اگر مراسم رسمی دارید و نمی‌دانید چه بپوشید، سرمه ای تیره را با بنفش روشن ست کنید، حتما خوشتان می‌آید.

بنفش پاستلی + نسکافه‌ای

همانطور که بژ یک ترکیب رنگی خوب برای بنفش است، ست بنفش پاستلی و نسکافه ای هم به جذابیت ظاهرتان کمک می‌کند. اگر پوست و مو روشنی دارید پس بدون هیچ تردیدی این دو رنگ را با هم ترکیب کنید.

بنفش + قهوه‌ای

می‌خواهید یک ترکیب جذاب ایجاد کنید؟ پس قهوه ای را با رنگ بنفش ست کنید. ست کردن رنگ بنفش تیره با قهوه‌ای روشن مایل به بژ بی‌نظیر است.

بنفش روشن + ارغوانی

همانطور که می‌دانید رنگ‌های ثانویه هم از ترکیب رنگ‌های اصلی ساخته شده اند. بنفش و ارغوانی هم از ترکیب دو رنگ آبی و قرمز تشکیل شده اند و تنها درصد آن‌ها فرق می‌کند. اگر می‌خواهید ارغوانی را با بنفش بپوشید، از بنفش روشن استفاده کنید. از طرفی این رنگ نماد ثروت و تجمل گرایی است و نشان دهنده هوش و زیرکی شماست.

شما همچنین می‌توانید این مطلب را مطالعه کنید: تاثیر رنگ اتاق خواب بر خلق و خو

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد آرا: 4

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان