جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 4 دقیقه
3.3
(3)

اخیرا آنجلینا جولی درباره خداحافظی از هالیوود و این که خواهان یک زندگی ساده به دور از هیاهوی سینماست صحبت کرده است. او در مصاحبه جدید خود به طور صریح در مورد موضوعات مختلفی از زندگیش صحبت کرد. او حتی از بیزاریش نسبت به هالیوود و طلاقش از برد پیت نیز حرف زد.

زندگی او بعد از طلاق هرگز مثل قبل نشد

زندگی او بعد از طلاق هرگز مثل قبل نشد

هفت سال گذشته آنجلینا جولی درگیر امور قضایی در مورد طلاق، حضانت فرزندان و دارایی‌هایش بود. در طول این مدت، او کمتر به بازیگری و بیشتر به امورات خانه و خانواده‌اش پرداخت. به این ترتیب، مردم و علاقه مندانش خیلی کم او را می‌بینند. او در طول این مدت تنها در 5 فیلم بازی کرده است که نسبت به قبل کاهش قابل توجهی داشته است. در واقع، آنجلینا آخرین بار در سال 2021 برای تبلیغ فیلم مارول Eternals که در آن نقش آفرینی کرده بود، روی فرش قرمز حاضر شد. سبک زندگی او باعث شده تا کمتر زندگی خصوصیش را در ملا عام قرار دهد.

آنجیلینا جولی از بازیگر شدنش پشیمان است

آنجیلینا جولی از بازیگر شدنش پشیمان است

جولی در مصاحبه خود با وال استریت ژورنال گفت اگر حالا وارد این حرفه می‌شد، با توجه به فشاری که بازیگران حالا متحمل می‌شوند و مجبورند مدام در مورد جزئیات زندگیشان صحبت کنند، از این کار دلسرد می‌شد و آن را رها می‌کرد. با این حال او حالا نیز قصد دارد بازیگری را برای همیشه رها کند و از دنیای فیلم و سینما دور شود.

حتما تا کنون متوجه شده اید که جولی میل چندانی به حضور در رسانه های اجتماعی ندارد. او بر خلاف سایر بازیگران که در مورد زندگی خصوصی‌شان در پلتفرم‌هایی مانند اینستاگرام صحبت می‌کنند، رغبتی به این کار ندارد و هرگز در مورد خصوصیات و جزئیات زندگیش حرفی نمی‌زند. در عوض مردم در رسانه های اجتماعی او را بیشتر با کارهای بشردوستانه و انسان دوستانه‌اش می‌شناسند.

حتی او با پا گذاشتن در صنعت مد در نوامبر 2023 و تاسیس برند خود به جای پیروی از سبک کار برندهای دیگر در این صنعت کار کاملا متفاوتی انجام داد و نام طراحان و مشتریان خود را کنار نام برندش روی بیلبوردها و بروشورها چاپ کرد.

او می خواهد هر چه زودتر از هالیوود کنار برود

او می خواهد هر چه زودتر از هالیوود کنار برود

این زن 48 ساله همچنین درباره دوران کودکی و چگونگی بزرگ شدن در هالیوود صحبت کرد و از تاثیر آن بر تصمیم امروزش حرف زد. با وجود این که او دختر دو بازیگر مشهور، جان وویت و مارکلین برتراند است، اما هرگز تحت تاثیر محیط سینما قرار نگرفته است. او بر ناسالم بودن این محیط تاکید دارد.

با این حال، دقیقا سینما جایی بود که او در آن بزرگ شد و به دنبال اصالت شروع به کاوش دنیا و محیط اطرافش کرد. سپس دست به فعالیت های اجتماعی زد. در این گفتگوی صمیمی، جولی به صراحت اعلام کرد که می‌خواهد به محض رهایی از نبرد قانونی با برد پیت همسر سابقش، به خانه‌اش در کامبوج (کشوری که پسر بزرگش مدوکس چیوان جولی-پیت را از آن به فرزندخواندگی پذیرفته است) نقل مکان کند.

در لس آنجلس، او دوستان چندانی ندارد و وقتی از نزدیکان و اطرافیانش حرف می‌زند، می‌گوید که اکثر آن‌ها پناهنده هستند و “چهار زن از شش زنی” که با آنها ارتباط دارد پیشینه پناهندگی دارند.

او همان اوایل به دنبال یک زندگی آرام بود

او همان اوایل به دنبال یک زندگی آرام بود

آنجلینا اوایل فعالیتش در هالیوود، موقعی که با بازی در فیلم ها به شهرت رسیده بود، هیچ خوشحالی احساس نمی‌کرد، زیرا مادرش در حال مبارزه با سرطان بود. او می‌گوید آن زمان دچار مشکلات روانی و افسردگی شدیدی شدم. او در آن شرایط برای رهایی از افسردگی دست به سفر می‌زند و بعد سر از کمپ‌های پناهندگان در می‌آورد. او به بازدید از کمپ های پناهندگان در چندین کشور در سراسر آفریقا و آسیا پرداخت. این کار آغاز فعالیت های بشر دوستانه او بود.

تا کنون که سال 2023 است او همچنان با افرادی که به کمک نیاز دارند، در ارتباط است و اعتبار خود را میان آن‌ها می‌بیند. جولی از صداقت مردم حرف می‌زند و تأکید می‌کند کسانی که با چالش‌ها و مشکلات روبرو شده هستند نه تنها قدرت بلکه احساس عمیقی از انسانیت نیز به ارمغان می‌آورند.

او هنوز در دنیای سینما هنرنمایی می‌کند، اگرچه عمدتاً از نمایش در پرده های بزرگ فاصله دارد. اما به عنوان یک کارگردان، کار پنجمین فیلم خود به نام ” The Outsiders” را به پایان رسانده است. در این فیلم سلما هایک پینو و دمیان بیچیر نقش آفرینی کرده اند. این نمایش موزیکال در آوریل 2024 منتشر خواهد شد. پس منتظر فیلم این بازیگر معروف باشید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.3 / 5. تعداد آرا: 3

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان