جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
205 بازدید

تصاویری از ۱۰ زن که از نظر علم جذاب ترین زنان جهان هستند

تصاویری از ۱۰ زن که از نظر علم جذاب ترین زنان جهان هستند
خواندن 3 دقیقه
5
(4)

اگرچه چهره هر فرد زیبایی منحصر به فرد خودش دارد اما معیارهای علمی هم وجود دارد که با آن می‌توانیم میزان جذابیت چهره افراد را محاسبه کنیم. این فرمول به نسبت طلایی زیبایی معروف است که از یونان باستان سرچشمه می‌گیرد و امروزه توسط جراحان زیبایی صورت استفاده می‌شود. یکی از این پزشکان، دکتر جولیان دی سیلوا است که تصمیم گرفت فهرستی از جذاب ترین زنان جهان از نظر علم را گردآوری کند. او با فرمول نسبت طلایی یونیان باستان این فهرست را آماده کرده است.

دهمین نفر: کارا دلوین – 89.99 درصد

جذاب ترین زنان جهان از نظر علم

این مدل مشهور 30 ساله بیشتر به خاطر ابروهای پرپشتش شهرت دارد. لب های خوش فرم او بیشترین امتیاز یعنی 98.5 درصد را به دست آورده است. با این حال، دکتر سیلوا فکر می‌کند اگر پیشانی کوچک‌تری داشت، شاید در رده‌های بالاتری قرار می‌گرفت.

نهمین نفر از جذاب ترین زنان جهان از نظر علم؛ کیتی پری – 90.08 درصد

جذاب ترین زنان جهان از نظر علم

با توجه به نسبت طلایی، بینی این مجری 37 ساله بهترین ویژگی صورت او است – به خصوص اندازه بینی او که تناسب فوق العاده ای با لب هایش ایجاد کرده و امتیاز 98.8 درصد را به دست آورده است. چانه او کمترین امتیاز را دارد. فرم صورت او هم یکی از نقاط قوتش در انتخاب برای این فهرست است.

هشتمین نفر: ناتالی پورتمن – 90.51 درصد

جذاب ترین زنان جهان از نظر علم

با امتیاز 99 درصد، چشمان این بازیگر 41 ساله واقعاً خیره کننده است. با این حال، ابرو و لب‌های او هر دو کمترین امتیاز را دارند.

هفتمین نفر: اسکارلت جوهانسون – 90.91 درصد

جذاب ترین زنان جهان از نظر علم

چشم های این بازیگر تقریبا امتیاز کامل 99.9 درصد را کسب کرده است. چانه او با 99.4 درصد امتیاز، دومین ویژگی برتر چهره اوست. اما فرم صورت و لب های نازکش کمترین امتیاز را دارند.

ششمین نفر: کیت ماس – 91.05 درصد

جذاب ترین زنان جهان از نظر علم

فاصله پیشانی و چشم های این سوپر مدل 48 ساله 2 مورد از بزرگترین مزیت‌های صورت اوست. با این حال، با توجه به نسبت طلایی، ناحیه ابرو و شکل صورت او کمترین امتیاز را دارند.

پنجمین نفر: تیلور سویفت – 91.64 درصد

جذاب ترین زنان جهان از نظر علم

چانه و بینی این خواننده 32 ساله با توجه به نسبت طلایی، بالاترین امتیاز یعنی 97 درصد را به خود اختصاص داده اند. با 83 درصد، ابروهای او کمترین امتیاز را دارند.

چهارمین نفر: آریانا گرانده – 91.81 درصد

جذاب ترین زنان جهان از نظر علم

با توجه به نسبت طلایی، پیشانی، بینی، چانه و لب های این ستاره 29 ساله پاپ از زیباترین ویژگی های صورت او هستند. ابروهای او هم کمترین امتیاز را کسب کردند.

سومین نفر: امبر هرد – 91.85 درصد

جذاب ترین زنان جهان از نظر علم

چانه این بازیگر 36 ساله تقریبا امتیاز کامل یعنی 99.6 درصد را به خود اختصاص داده است. دماغش هم نمره خیلی بالایی گرفته. اما فرم صورتش با 80.2 درصد کمترین امتیاز را به دست آورده است.

دومین نفر: بیانسه – 92.44 درصد

جذاب ترین زنان جهان از نظر علم

فرم صورت این ستاره 40 ساله با توجه به نسبت طلایی، امتیاز 99.6 درصد را دارد. ابروها و بینی او در مقایسه با سایر ویژگی های صورتش کمترین امتیاز را کسب کرده‌اند.

اولین نفر: بلا حدید – 94.35 درصد

جذاب ترین زنان جهان از نظر علم

این مدل 25 ساله بیشترین و بالاترین امتیاز را به دست آورده است. زیبایی چانه او با 99.7 درصد، پس از آن شکل چشم‌هایش 97.65 درصد و پیشانی او با 97 درصد بیشترین امتیاز را کسب کرده اند. کمترین امتیاز هم به ابروهای او داده شده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 4

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

Avatar photo
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان