جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 4 دقیقه
3.3
(99)

وقتی نوبت به انتخاب جایی می رسد که برای تعطیلات برویم، آنچه که قرار است بخوریم و بنوشیم هم می تواند بخش بزرگی از برنامه ریزی سفر باشد. ما دوست داریم از همه جوانب سفر لذت ببریم. در این نوشتار به کشورهایی که بهترین غذاهای جهان را دارند پرداخته ایم. با ما همراه باشید!

بهترین غذاهای جهان برای کدام کشورها هستند؟

فهرست زیر کشورهایی هستند که بهترین و پرطرفدارترین روش آشپزی و بهترین غذاهای جهان را دارند:

10. ایالات متحده آمریکا

بسیاری از غذاهای محبوب در ایالات متحده از برخی غذاهای دیگر سرچشمه می گیرند. پیتزا ایتالیایی است. سیب زمینی سرخ شده بلژیکی یا هلندی است. همبرگر و فرانکفورتر؟ احتمالا آلمانی اما در آشپزخانه های ایالات متحده، آنها بهبود یافته و خوشمزه تر شده و به نمادهای جهانی برای دوستداران غذا در همه جا تبدیل شده اند.

9. مکزیک

اگر اجازه داشتید تا آخر عمرتان فقط غذای یک کشور را بخورید، انتخاب غذای مکزیکی هوشمندانه است. نوعی روش آشپزی که کمی از همه چیز دارد. در واقع هرگز خسته نخواهید شد. در میان انچیلاداها و تاکوها و هلادوس ها و کوزادیلاها، طعم سالاد یونانی و کاری هندی را خواهید دید. این کشور همچنین ایستگاه مرکزی برای سوپرغذاهای مغذی است. آووکادو، گوجه فرنگی، لیموترش و سیر با لوبیا، شکلات و فلفل قرمز، سرشار از آنتی اکسیدان ها و مواد مفید برای سلامتی هستند.

8. تایلند

غذاهای خیابانی یکی از جاذبه های تایلند است. یک کتاب آشپزی تایلندی را ورق بزنید، به سختی می توانید فهرستی از مواد تشکیل دهنده پیدا کنید که یک صفحه طولانی نباشد. ترکیب گیاهان و ادویه ها در هر غذا طعم های پیچیده ای را ایجاد می کند که به نوعی مانند موسیقی با هم ترکیب می شوند. تایلندی ها تند، ترش، شور، شیرین، جویدنی، ترد و لیز همه در یک غذا! غذای تایلندی با تأثیراتی از چین، مالزی، اندونزی، میانمار، از بهترین غذاهای جهان است.

۷. یونان

سفر و غذا خوردن در یونان مانند یک اتفاق زیباست. راز خوشمزگی غذاهای یونانی؟ روغن زیتون شفاف. هدیه خدایان، روغن زیتون مسلماً بزرگترین صادرات یونان است که بر طرز فکر مردم در سراسر جهان در مورد غذا و سلامت تغذیه تأثیر می گذارد. غذا خوردن در یونان نیز راهی برای مصرف تاریخ است. یک لقمه دلمه یا یک سوپ عدس طعم کوچکی از زندگی در یونان باستان می دهد، یعنی زمانی که آنها اختراع شدند.

6. بهترین غذاهای جهان: هند

وقتی در یک آشپزی به وفور از ادویه ها استفاده می شود، می دانید که با آشپزهایی سروکار دارید که به طعم و مزه اختصاص داده شده اند. در آشپزی هندی، هیچ قانونی برای استفاده از ادویه وجود ندارد، به شرطی که به چیزی خوشمزه منجر شود. همین ادویه می تواند به غذاهای شور و شیرین مزه اضافه کند یا گاهی اوقات می تواند به تنهایی خورده شود. به عنوان مثال، دانه رازیانه به عنوان یک کمک کننده هضم کننده نفس در پایان وعده های غذایی استفاده می شود.

5. ژاپن

ژاپنی ها همان دقتی را که در مهندسی خود انجام می دهند در مواد غذایی نیز اعمال می کنند. اینجا جایی است که سوشی با تمام ظرافتش به وجود آمد! بد غذا خوردن در ژاپن غیرممکن است.

4. اسپانیا

اسپانیا کشوری است که همه ما پنهانی آرزو می‌کنیم که فرهنگ غذایی لذت‌بخش آن متعلق به ما باشد. غذاهای اسپانیایی با همان شور و اشتیاق افسارگسیخته ای که در رقص فلامنکو پیدا می کنید درست می شود. مردم در طول روز میان وعده ها را بین وعده های غذایی بزرگ می خورند.

3. فرانسه

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که دوست ندارند غذا بخورند، زیرا «زندگی چیزی بیشتر از غذاست»، از پاریس دیدن کنید. این شهر به خاطر ساکنان دمدمی مزاجش بدنام است، اما همه آنها به اهمیت غذای خوب اعتقاد دارند. وقفه های دو ساعته ناهار برای وعده های غذایی ضروری است.

2. چین

افرادی که حین سلام و احوالپرسی می پرسند: «غذا خوردی؟» مسلماً بیشترین وسواس غذا در جهان را دارند. غذا در طول تاریخ پر فراز و نشیب چینی ها همیشه پراهمیت بوده است. غذاهای چین به قدری متنوع است که نمی توان باور کرد که از یک کشور هستند. فرهنگ غذای چین فرهنگی نیست که بتوانید به راحتی آن را خلاصه کنید.

1. ایتالیا

غذاهای ایتالیایی قرنهاست که ذائقه‌ها را در سراسر جهان مجذوب خود کرده‌اند، با سس‌های گوجه‌فرنگی خوشمزه، کارهای هوشمندانه‌ای که با آرد گندم و دسرهایی که اساسا اثرهنری هستند، انجام می‌دهند. همه چیز خیلی ساده است مقداری رشته، مقداری روغن زیتون، مقداری سیر، شاید یک گوجه فرنگی یا یک تکه بیکن بگیرید. تمام! شما یک مهمانی در بشقاب تان دارید. و پختن و خوردن آن بسیار آسان است!

 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.3 / 5. تعداد آرا: 99

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان