جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 6 دقیقه
3.1
(31)

وقتی صحبت از این است که ما همان چیزی هستیم که می‌خوریم، پس نوشیدنی‌هایی که مصرف می‌کنیم چطور؟ آیا آن‌ها بر سلامت بدن تاثیری ندارند؟ واقعیت این است که هرچه می‌خوریم و می‌نوشیم بر سلامت‌ بدن‌مان تاثیر می‌گذارد. نوشیدنی ها نیز درست مانند غذاها بر عملکرد اعضای بدن تاثیر دارند، به همین دلیل اغلب متخصصان سلامت توصیه می‌کنند دمنوش های گیاهی را به رژیم غذایی روزانه‌مان اضافه کنیم. امروز نیز ما می‌خواهیم بهترین دمنوش ها برای نعوظ را معرفی کنیم که با آنها می‌توانید اختلال عملکرد جنسی را درمان کرده و به بهبود نعوظ کمک کنید.

10 دمنوش برای بهبود نعوظ

حتما این دمنوش های گیاهی را به رژیم‌تان اضافه کنید تا از فواید آن در زندگی جنسی‌تان بهره مند شوید.

دمنوش شنبلیله

دمنوش شنبلیله

اولین دمنوشی که به عنوان بهترین دمنوش برای نعوظ باید بنوشید، چای گیاهی شنبلیله است. این گیاه خاصیت ضد التهابی داشته و به افزایش میل جنسی کمک می‌کند. بنابراین اگر به دنبال تقویت میل جنسی و بهبود و افزایش فعالیت هورمون های تستوسترون و استروژن هستید، حتما این این دمنوش را بنوشید.

برای تهیه دمنوش شنبلیله، ابتدا یک قاشق چایخوری تخم شنبلیله را بکوبید و درون قوری بریزید، سپس به آن آب اضافه کنید و برای 30 دقیقه درب قوری را بگذارید تا خوب دم بکشد. پس از این مدت می‌توانید مقداری عسل به آن اضافه کنید و بنوشید.

با این حال به عوارض جانبی شنبلیله نیز توجه کنید، زیرا شنبلیله ممکن است با برخی داروها تداخل داشته باشد، باعث مشکلات در دستگاه گوارشی شود و حتی حساسیت آلرژیک را در پی داشته باشد. از طرفی زنان باردار هرگز نباید در این دوران چای شنبلیله مصرف کنند.

دمنوش چای سبز

با چای سبز همه آشنا هستید و مطمئنا هر روز چند لیوانی از این چای می‌نوشید، با این حال ممکن است تا به حال از تاثیر چای سبز بر اختلال نعوظ بی‌خبر بودید. به همین دلیل جالب است بدانید چای سبز به جلوگیری از اختلال نعوظ کمک کرده و به افزایش میل جنسی کمک می‌کند. همچنین این دمنوش گیاهی به حفظ سلامت عروق خونی و جلوگیری از بیماری های قلبی کمک می‌کند.

دمنوش زعفران

دمنوش زعفران

زعفران علاوه بر فواید بی‌شماری که بر سلامت بدن دارد، تاثیری خوبی بر تقویت میل جنسی، درمان ناتوانی جنسی و اختلال نعوظ نیز دارد. برای این که بتوانید از فواید این دمنوش گیاهی بهره مند شوید، مقدار کمی زعفران ساییده را روی یخ بریزید و چند دقیقه صبر کنید. سپس آن را درون یک قوری پر آب بریزید. (مقدار آب قوری باید 3 لیوان باشد). سپس قوری را روی حرارت غیرمستقیم قرار دهید تا زعفران به خوبی دم بکشد، در آخر دمنوش زعفران شما آماده است می‌توانید آن را به صورت سرد یا گرم بنوشید.

دمنوش مرزه

مرزه دارویی قوی برای تقویت قوا و میل جنسی است. این دمنوش علاوه بر بهبود نعوظ و رفع ناتوانی جنسی، تاثیر خوبی بر آرامش اعصاب نیز دارد. به همین دلیل برای جلوگیری از اختلالات جنسی سعی کنید روزانه تنها 10 گرم مرزه خشک را درون یک لیوان آب بجوشانید و در طول روز آن را بنوشید.

سعی کنید این دمنوش را به مدت 3 ماه هر شب بعد از خوردن شام بنوشید. با این حال زنان باردار و شیرده نباید دمنوش مرزه را بدون مشورت با پزشک مصرف کنند. همچنین اگر با مرزه حساسیت دارید، نباید آن را مصرف کنید.

دمنوش گزنه

دمنوش گزنه

گیاه گزنه چه برگ و چه گل‌های خشک آن برای بهبود نعوظ موثر است. اگر مقداری از برگ و گل‌های آن را درون یک فنجان آبجوش بریزید و 15 دقیقه زمان بدهید تا چای دم بکشد، خیلی زود می‌توانید از شر ناتوانی جنسی خلاص شوید و میل جنسی‌تان را افزایش دهید. سعی کنید یک ماه هر روز در سه وعده غذایی اصلی یک فنجان دمنوش گزنه بنوشید تا از فواید آن بهره مند شوید.

دمنوش دارچین و گل شقایق

دمنوش بعدی که به نام بهترین دمنوش برای نعوظ شناخته می‌شود دمنوش ترکیبی دارچین و گل شقایق است. برای تهیه این دمنوش ابتدا گلبرگ یا برگ گل شقایق را با مقداری چوب دارچین در قوری بریزید و روی آن آبجوش بریزید. سپس درب قوری را بگذارید و حدود 15 دقیقه صبر کنید تا دمنوش شما دم کشیده و آماده نوشیدن شود.

دمنوش گل گاوزبان

گل گاوزبان نیز به تقویت میل جنسی کمک می‌کند. اگر می‌خواهید این دمنوش را تهیه کنید، ابتدا مقداری گل گاوزبان و یک لیمو عمانی را درون قوری بریزید. دقت کنید باید روی سطح لیمو عمانی یک سوراخ ایجاد کنید. سپس روی آن آبجوش بریزید و 30 دقیقه صبر کنید تا دمنوش شما آماده شود. حالا دمنوش را با مقداری عسل مخلوط کنید و بنوشید. با نوشیدن این چای گیاهی می‌توانید اختلال نعوظ‌تان را درمان کنید.

دمنوش گیاه قاصدک؛ بهترین دمنوش برای نعوظ

دمنوش گیاه قاصدک؛ بهترین دمنوش برای نعوظ

همانطور که می‌دانید با افزایش سن میزان تولید هورمون تستوسترون نیز کم می‌شود که همین امر منجر به بروز اختلال نعوظ در افراد می‌شود. به همین دلیل شما برای افزایش تولید این هورمون‌ باید حتما دمنوش قاصدک بنوشید.

15 گرم گیاه قاصدک را درون یک قوری بریزید و 10 دقیقه صبر کنید تا دم بکشد. حالا آن را از صافی رد کنید و سه فنجان در روز بنوشید. سعی کنید این دمنوش را به مدت یک ماه به طور منظم مصرف کنید تا به نتیجه دلخواه‌تان دست پیدا کنید.

با این حال دقت کنید زنان باردار، شیرده یا افرادی که به بیماری های کبد مبتلا هستند یا مشکل قلبی عروقی ندارند نباید این دمنوش را مصرف کنند.

دمنوش دارچین، زنجبیل و هل

برای تهیه دمنوش دارچین، هل و زنجبیل مواد را درون یک قابلمه ریخته و روی آن آب سرد بریزید. بعد قابلمه را روی حرارت قرار دهید تا آب جوش بیاید. وقتی آب به جوش آمد، حرارت را خاموش کنید و 15 دقیقه صبر کنید تا دمنوش دم بکشد. در نهایت چای‌تان را بنوشید.

دمنوش جینسنگ قرمز، دارچین و هل

همانطور که می‌دانید جینسنگ یک دارو گیاهی فوق العاده برای تقویت قوا و میل جنسی است. این گیاه به بهبود نعوظ کمک می‌کند. بنابراین ترکیب جینسنگ قرمز را با هل و دارچین بجوشانید و پس از خاموش کردن حرارت 15 دقیقه صبر کنید تا چای گیاهی‌تان دم بکشد. در نهایت دمنوش‌تان را بنوشید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.1 / 5. تعداد آرا: 31

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها
  1. درویش نیم‌رخ
    درویش

    سلام خسته نباشید
    بسسسسسسسسیار عالی
    باسپاس از زحماتتان – موففففففففففففففففففق باشید

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان