جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 3 دقیقه
4.8
(4)

برقراری ارتباط یکی از جنبه‌های ضروری هر رابطه است و زمانی که به نظر می‌رسد شوهرتان به حرف شما گوش نمی‌دهد، یعنی در واقع تمایلی به برقراری رابطه ندارد، احساس ناامیدی و ناراحتی خواهید داشت. اغلب مردها زیاد دوست ندارند با همسرشان حرف بزنند یا رابطه کلامی برقرار کنند، به خصوص در موارد خاص که از گفتگو طفره می‌روند و به حرف همسر خود گوش نمی‌دهند. اگر شما هم با چنین مشکلی سروکار دارید، ما امروز 6 راهکار موثر را معرفی می‌کنیم تا شوهرتان به حرف شما گوش کند.

5 راهکار موثر برای این که شوهرتان به حرف شما گوش دهد

در این جا پنج راهکار وجود دارد که به شما کمک می‌کند، شوهرتان را به یک شنونده خوب تبدیل کنید.

مکان آرامی را برای گفتگو انتخاب کنید

مکان آرامی را برای گفتگو انتخاب کنید

زمان و مکانی را انتخاب کنید که هر دوی شما بتوانید یک گفتگوی آرام و بدون تنش داشته باشید. محیطی انتخاب کنید که بتوانید رک و صادقانه با هم حرف بزنید. هرگز موقعی که شوهرتان مشغول کاری است با او صحبت نکنید، بگذارید کارهای شوهرتان تمام شود تا تمام تمرکزش را معطوف صحبت های شما کند.

با دقت به حرف‌هایش گوش کنید

انتظار این که شوهرتان به حرف‌های شما گوش دهد، یک انتظار دو طرفه است. پس اگر انتظار دارید شوهر شما به حرف‌هایتان گوش کند، شما هم باید وقت بگذارید و با دقت به حرف‌های او گوش کنید. به حرف‌هایش احترام بگذارید و توجه داشته باشید. موقع حرف زدن تماس چشمی خود را حفظ کنید و گاهی سرتان را به نشانه موافقت تکان دهید. این موارد برای این که او بفهمد با تمام تمرکز خود به حرف‌هایش گوش می‌دهید، خیلی مهم هستند.

وقتی شوهرتان درک کند که حرف‌هایش برای شما مهم است، ناخودآگاه وقت بیشتری برای صحبت با شما و گوش دادن به حرف‌هایتان اختصاص می‌دهد. فراموش نکنید گاهی میان حرف‌هایش شما هم نظری بدهید یا از نظر و پیشنهاد او استقبال کنید.

صادقانه و رک حرف بزنید

صادقانه و رک حرف بزنید

در مورد موضوعی که می‌خواهید حرف بزنید رک، مستقیم و صادقانه صحبت کنید. نظر خود را به ساده‌ترین شکل آن بیان کنید و واضح حرف خود را بزنید. سعی کنید موضوع را کش ندهید یا طولانی صحبت نکنید، زیرا صحبت‌های طولانی مردان را گیج و خسته می‌کند. میان جملات خود از کلمه “من” برای بیان احساسات و افکار‌تان استفاده کنید، زیرا از بروز هر نوع درگیری یا سوء تفاهم جلوگیری خواهد کرد.

به دنبال درک متقابل باشید

همدلی و درک متقابل در زندگی مشترک خیلی مهم است. سعی کنید او را درک کنید و از کنار مشکلات، چالش‌ها و نگرانی‌های او بی‌تفاوت رد نشوید. برای او یک مشوق باشید و سعی کنید با او در حل مشکلات همکاری کنید. وقتی شوهرتان متوجه شود که شما یک تکیه گاه و مشوق برای او هستید، هیچ وقت از صحبت با شما خودداری نخواهد کرد.

به ارتباطات غیرکلامی بین خود اهمیت بدهید

نشانه های غیرکلامی نیز می‌توانند نقش مهمی در برقراری ارتباط موثر بین شما و همسرتان داشته باشند. با استفاده از حالات صورت و زبان بدن مناسب، سعی کنید به او آرامش بدهید و صادقانه رفتار کنید. سعی کنید سخت و خشن برخورد نکنید، زیرا ممکن است شوهرتان از برقراری ارتباط با شما خودداری کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.8 / 5. تعداد آرا: 4

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

Avatar photo
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان