جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 4 دقیقه
3.6
(41)

در صورتی که متولد سال مار هستید یا فرد مورد علاقه‌تان متولد این سال است و می‌خواهید بدانید که به درد هم می‌خورید یا نه، این نوشتار مخصوص شماست. با خبرنامه همراه باشید!

عشق و عاشقی مار

به نظر می‌رسد متولدین سال مار نسبت به عشق بی تفاوت هستند و حتی نسبت به افرادی که دوست‌شان دارند هم بی‌توجه ‌اند. با این حال، برعکس وقتی با کسی آشنا شوند، شور و شوق زیادی از خود نشان می‌دهند. آن‌ها نسبت به انتخاب شریک زندگی خود نه تنها استاندارد بالایی دارند، بلکه می‌توانیم بگوییم حساس نیز هستند.

متولدین سال مار به منافع مشترک بین خود و شریک عاطفی‌شان بها می‌دهند. آن‌ها خواهان یک ازدواج پرعشق و شور هستند و زیاد به مادیات توجه ندارند. بنابراین افرادی که آن‎ها را دوست دارند باید به احساس و روح‌شان توجه کنند. خوب حالا بیایید به این سوال بپردازیم که متولدین سال مار با چه کسی ازدواج کنند؟

ویژگی مردان متولد سال مار

ویژگی مردان متولد سال مار

مردان متولد سال مار افرادی پرشور، جذاب و مرموز هستند. آن‌ها سعی می‌کنند در انظار عمومی جذاب به نظر برسند، به همین دلیل دختران زیادی را مجذوب خود می‌‌کنند. مردان متولد سال مار معمولا در رابطه عاطفی خود رفتار پرخاشگرانه‌ای دارند. با این حال خیلی راحت از احساسات خود حرف می‌زنند و در خواندن افکار و احساسات واقعی دیگران مهارت خاصی دارند. همچنین باید بگوییم که مردان سال مار هیچ تمایلی در بیان نظرات خود ندارند اما انتظار دارند همسرشان آن‌ها را به خوبی درک کند که کار خیلی دشواری است. مردان مار دوست دارند در زندگی مشترک خود مورد احترام زن و فرزندانشان قرار بگیرند.

ویژگی زنان متولد سال مار

زنان متولد سال مار زنانی حسودند. آن‌ها صریح حرف می‌زنند و نسبت به عشق زندگی‌شان حس مالکیت عجیبی دارند. زنان سال مار خیلی رک و راست حرف شان را می‌زنند و هیچ ابایی از گفتن حقیقت ندارند. با این حال این زنان قلب مملو از عشق دارند و به شریک عاطفی‌شان وفادارند. آن‌ها به کسی که دوستش دارند، اهمیت می‌دهند.

برای زنان متولد سال مار مهم نیست قرار است چه چیزی از سوی دیگران دریافت کنند، اما هرکاری بتوانند برای اطرافیانشان انجام می‌دهند. آن‌ها یک رابطه عاطفی پایدار می‌خواهند، حس مالکیت شدیدی به شریک زندگی‌شان دارند و حتی گاهی برای عشق به حسودترین زنان هم تبدیل می‌شوند. در زندگی زناشویی یک زن خانه دار هستند و به خوبی به فرزندان و همسر خود رسیدگی می‌کنند.

چگونه با متولدین سال مار کنار بیاییم؟

همه ما ضعف‌هایی داریم و متولدین سال مار هم از این قاعده مستثنی نیست، اما مارها در ظاهر بی‌نهایت خونسرد رفتار می‌کنند. اگر می‌خواهید با متولد مار رابطه داشته باشید، سعی کنید او را درک کنید. آن‌ها افرادی مغرور و شکاک هستند، پس سعی کنید مستقیم، صادقانه و صریح با آن‌ها صحبت کنید. سعی کنید در مقابل آن‌ها زیاد از حد خودنمایی نکنید، زیرا تبدیل به افراد حسودی می‌شوند که هر کاری از دست‌شان بر می‌آید. اگر یک مار عاشق شود، تا معشوق خود را به دست نیاورد، آرام نمی‌گیرد.

سازگاری در ازدواج

سازگاری در ازدواج

برای این که بدانید متولدین سال مار باید با چه کسی ازدواج کنند، باید بگوییم که بهترین جفت برای آن‌ها اژدها و خروس است. آن‌ها یکدیگر را تکمیل می‌کنند و زندگی خوبی خواهند داشت. با این حال یک مار نباید هیچ وقت با یک ببر، گوسفند، خوک، خرگوش یا یک مار دیگر ازدواج کند. زیرا خیلی زود از هم جدا خواهند شد.

بهترین فرد برای ازدواج با متولدین سال مار

  • اژدها

هم اژدها هم مار هر دو باهوش هستند و می‌توانند شرکای عاطفی خوبی برای هم باشند. آن‌ها به خوبی با هم کنار می‌آیند و می‌توانند رابطه بی‌نظیری بسازند.

  • خروس

با این که هم خروس و هم مار هر دو جاه طلب هستند اما کنار یکدیگر درس‌های خوبی از زندگی می‌گیرند و می‌توانند کنار هم رشد کنند. به همین دلیل کنار هم زندگی شاد و شیرینی خواهند داشت.

بدترین فرد برای ازدواج با متولدین سال مار

  • ببر

ببر و مار هر دو شکاک هستند و نمی‌توانند به هم اعتماد کنند. به همین دلیل ترجیح می‌دهند از هم جدا شوند.

  • خرگوش

بدترین فرد برای ازدواج با متولدین سال مار

آن‌ها یکدیگر را دوست دارند، اما هرگز از خواسته های خود دست نمی‌کشند. به همین دلیل رابطه مملو از عشق‌شان به مرور سرد می‌شود.

  • مار

دو مار هیچ وقت نمی‌توانند با هم زندگی کنند. اولین مانع سر راه‌شان غروری است که دارند. آن‌ها هیچ وقت از منیت خود دست بر نمی‌دارند.

  • گوسفند

شخصیت گوسفند و مار کاملا متفاوت است. به همین دلیل زندگی مشترک‌شان کسل کننده و خسته کننده می‌شود. شاید این دو در زندگی مشترک بتوانند 2 سال دوام بیاورند، ولی هرگز بیشتر از این مدت نمی‌توانند کنار هم زندگی کنند.

  • خوک

این دو سبک زندگی و ارزش‌های متفاوتی در زندگی دارند، به همین دلیل همیشه در حال مشاجره و دعوا هستند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.6 / 5. تعداد آرا: 41

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان