جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 5 دقیقه
3.5
(64)

اگر خودتان متولد سال ببر هستید یا اگر فرد مورد علاقه‌تان متولد سال ببر است، فرقی نمی‌کند!‌ به هر روی این نوشتار به دردتان می‌خورد.

متولدین سال ببر با چه کسی ازدواج کنند!

متولدین سال ببر با چه کسی ازدواج کنند!

در این نوشتار هم ویژگی‌های متولدین سال ببر را به شما خواهیم گفت و هم می‌بینید که متولدین سال ببر باید با چه کسی ازدواج کنند. با ما همراه باشید!

عشق و عاشقی ببرها

متولدین سال ببر از عشق و عاشقی لذت می‌برند. هرچند آن‌ها در معاشقه دست و پا چلفتی‌اند اما اهل عمل هستند. متولدین سال ببر جذابیت خاصی دارند، به طوری که همیشه مورد تحسین دیگران قرار می‌گیرند. ناگفته نماند که متولدین این سال در روابط احساسی شانس فوق العاده ای هم دارند. آن‌ها بدون این که تلاشی زیاد به خرج دهند، عشق واقعی به سراغ‌شان می‌آید.

ویژگی مردان متولد سال ببر

مردان متولد سال ببر افرادی پرشور، خودخواه با حس مالکیت و مستقل هستند.

مردان متولد سال ببر دارای رابطه پرشور و ماجراجویانه می‌خواهند و دوست دارند کنترل شریک زندگی‌شان را در دست بگیرند. اگر شریک زندگی‌شان بسته به آن‌چه آن‌ها دوست دارند عمل کنند، رابطه خوبی خواهند داشت. آن‌ها نمی‌توانند با کنایه زندگی کنند، زیرا افراد رک هستند و خیلی رک در مورد موضوعات و حتی احساسات‌شان صحبت می‌کنند.

مردان متولد سال ببر می‌دانند چگونه نسبت به دیگران بی تفاوت باشند و به هیچ چیز هم اهمیت نمی‌دهند. به همین دلیل میان دختران محبوبیت خاصی دارند. در زندگی زناشویی، آن‌ها حس تسلط فوق العاده‌ای دارند، زیرا می‌خواهند همسرشان به شیوه و سبک آن‌ها عمل کند.

ویژگی زنان متولد سال ببر

زن متولد سال ببر

زنان متولد سال ببر زنانی به شدت احساسی اما مستقل هستند.

زنانی که در سال ببر به دنیا می‌آیند به دنبال روابط عاشقانه و احساسی هستند و مشتاقانه انتظار دارند زندگی مشترک‌شان مانند فیلم‌ها و رمان‌ها پر از ابراز محبت و سورپرایزهای عاشقانه باشد. آن‌ها زنانی شاداب هستند که نمی‌توانند زندگی یکنواخت روزانه را تاب بیاورند. زنان ببر از نظر مالی و روحی مستقل عمل می‌کنند و می‌توانند به تنهایی خانواده شان را حمایت کنند.

در خانه، آن‌ها به تصمیم گیری و مدیریت شرایط مالی عادت دارند. در واقع بهتر است این طور بگوییم، آن‌ها هرگز همسرشان را به خاطر مسائل مالی به دردسر نمی‌اندازند. با این حال، اگر در زندگی مشترک‌شان با خیانت و فریب رو به رو شوند، راحت تسلیم نمی‌شوند، بلکه انتقام سختی از شریک احساسی‌شان می‌گیرند.

چگونه با متولدین سال ببر کنار بیاییم؟

ببرها بسیار پرحرف هستند، بنابراین اگر کسی می‌خواهد با آن‌ها دوست شوند، ابتدا باید یاد بگیرند که شنوندگان صبوری باشند. آن‌ها همچنین اعتماد به نفس بالایی دارند و همیشه نسبت به خودشان احساس خوبی دارند و به خود می‌بالند، بنابراین هیچ وقت به ببرها از اشتباهات و معایب‌تان حرفی نزنید، زیرا هنگام قهر و ناراحتی با کینه از شما انتقام خواهند گرفت.

آن‌ها عاشق برنده شدن هستند و هرگز دوست ندارند حتی در یک مسابقه کوچک و پیش پا افتاده شکست بخورند. از طرفی متولدین سال ببر همیشه حرف آخر را در تصمیم گیری‌ها زده‌اند، به همین دلیل اگر پیشنهاد یا توصیه‌ای دارید، بهتر است با لحنی قانع کننده و با درایت حرف‌تان را بزنید.

سازگاری در ازدواج

و اما متولدین ببر با چه کسانی ازدواج کنند؟ به طور کلی، افراد متولد ببر می‌توانند با افراد متولد اژدها، اسب و خوک که بیشترین شباهت را دارند کنار بیاییند و ازدواج کنند. رابطه متولدین این سال‌ها رابطه شیرین و عاشقانه خواهد بود. در همین حال، آن‌ها با افراد گاو، ببر، مار یا میمون سازگار نیستند، زیرا در تضاد با یکدیگر قرار دارند. اگر با یکی از متولدین این سال‌ها وارد رابطه شوند، زندگی‌شان یک تراژدی غم انگیز خواهد بود.

بهترین فرد برای ازدواج با متولدین سال ببر

بهترین فرد برای ازدواج با متولدین سال ببر

  • اژدها

متولدین سال اژدها در داشتن شخصیت جسور، قاطع و جاه طلب با ببرها دارند. آن‌ها در زندگی اهداف مشابه و  یکسانی دارند و با هم برای رسیدن به رویاهایشان مبارزه می‌کنند. همچنین اژدها و ببر هر دو می‌توانند حامی و مشوق یکدیگر باشند.

  • اسب

هر دوی آن‌ها پویا و برون گرا هستند. چه ببر و چه اسب به همراهی یکدیگر نیاز دارند و می‌توانند با رضایت کامل کنار یکدیگر زندگی کنند. همچنین آن‌ دو می‌توانند یک زندگی آرام را کنار هم تجربه کنند.

  • خوک

آن‌ها در زندگی زناشویی همراهان خوبی هستند. همچنین برای شغل همدیگر حاضر به فداکاری هستند. از طرفی خوک و ببر اولویت هم هستند. به معنای واقعی عاشقی آن‌ها بی‌نظیر است.

بدترین فرد برای ازدواج با متولدین سال ببر

  • گاو

از نظر مالی هم ببر و هم گاو به دیگری وابسته هستند، اما دیدگاه آن‌ها نسبت به پول متفاوت است. بنابراین ممکن است بر سر پول و مشکلات مالی با هم دعوا کنند.

بدترین فرد برای ازدواج با متولدین سال ببر

  • ببر

هر دوی آن‌ها افرادی توانا هستند و می‌خواهند حرف آخر را خودشان بزنند و همین باعث می‌شود رابطه احساسی‌شان نیز تحت شعاع قرار بگیرد. دو ببر هیچ وقت با هم مدارا و سازش نمی‌کنند.

  • مار

متولدین مار همیشه به دنبال خواندن ذهن و فکر شما هستند و همیشه و به همه چیز شک دارند، بنابراین کمتر پیش می‌آید که متولد سال مار در قلبش را به روی متولد ببر باز کند. ببر و مار هرگز نمی‌توانند به همدیگر اعتماد کنند.

  • میمون

هرگز برای ازدواج متولدین میمون را انتخاب نکنید، زیرا ممکن است به خاطر منفعت خودشان به شما نزدیک شده باشند، نه از روی عشق. رابطه بدون عشق هرگز دوام نمی‌آورد و ممکن است به دلیل اختلافات بین‌تان از همدیگر جدا شوید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.5 / 5. تعداد آرا: 64

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

Avatar photo
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان