جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
111 بازدید

زنان متولد این ۴ ماه ابدا تحت سلطه مردان نمی‌روند!

زنان متولد این ۴ ماه ابدا تحت سلطه مردان نمی‌روند!
خواندن 3 دقیقه
5
(3)

با این که هیچ زنی دوست ندارد تحت سلطه مردی قرار بگیرد، اما زنان با اعتماد به نفس بالا هرگز دوست ندارند حتی به این موضوع فکر کنند.

زنانی که نمی خواهند تحت سلطه مردان باشند

ما امروز می‌خواهیم ماه‌هایی را به شما معرفی کنیم که متولدین آنها دارای ویژگی شخصیتی قوی، مستقل و قاطع هستند و دوست ندارند تحت سلطه مردان باشند. آن‌ها به هیچ مردی اجازه نمی‌دهند آن‌ها را کنترل یا امر و نهی کنند.

فروردین – حمل

زنانی که نمی خواهند تحت سلطه مردان باشند - فروردین - حمل

زنان متولد فروردین به طبیعت آتشین و مستقل خود معروف هستند. سیاره حاکم بر آن‌ها مریخ است. این زنان اراده قوی دارند و ذاتا رهبر به دنیا می‌آیند. زنان متولد فروردین استقلال عمل خود را با هیچ چیزی عوض نمی‌کنند و به همین دلیل بعید است به کسی، از جمله مردان اجازه دهند تا در کارهایشان دخالت کنند یا برای زندگی‌شان تصمیمی بگیرند. آ‌ها جسورانه زندگی می‌کنند و خود مسیرشان را انتخاب می‌کنند.

مرداد – لئو

زنان متولد مرداد تحت سیاره خورشید اداره می‌شوند. آن‌ها با اعتماد به نفس و کاریزماتیک عمل می‌کنند. لئو، این علامت زودیاک اغلب دارای قدرت و توانایی ذاتی هستند که باعث می‌شود میل شدیدی به شهرت و درخشش داشته باشند. آن‌ها رهبر به دنیا می‌آیند، به همین دلیل برای استقلال خود ارزش قائل هستند و دوست ندارند تحت سلطه مردان قرار بگیرند. زنان متولد این ماه به دنبال روابطی هستند که قدرت آن‌ها را تکمیل کند نه این که قدرت عمل‌شان را تضعیف کند.

آذر – قوس

آذر - قوس

زنان آذر ماهی به خاطر طبیعت ماجراجو و آزاده شان معروف هستند. سیاره حاکم بر آن‌ها مشتری است، سیاره ای که به گسترش ارتباطات، رشد و اکتشاف معروف است. یک زن آذر ماهی هیچ وقت به مرد اجازه نمی‌دهد او را کنترل کند یا استقلالش را زیر سوال ببرد. بلکه برعکس او عاشق مردی است که مشوقش باشد و بتواند به او در به دست آوردن تجربیات جدید کمک کند.

بهمن – دلو

زنان متولد بهمن یا همان نشانه زودیاک دلو، زنانی آینده نگر هستند. سیاره حاکم بر آن‌ها اورانوس است. به همین دلیل این زنان دارای ذهنیت و شخصیت منحصر به فرد و مستقل هستند. آن‌ها با اصول خودشان زندگی می‌کنند و هیچ تمایلی به پیروی از دیگران ندارند. یک زن متولد بهمن هیچ وقت تحت تاثیر مردان قرار نمی‌گیرد و همیشه دوست دارد برابر با آن‌ها قدم بردارد. به همین دلیل این زنان برای این که با مردان برابری کنند، هیچ وقت دست از تلاش بر نمی‌دارند.

دی – جدی

زنان متولد دی قاطع، جاه طلب و عملکرا هستند. سیاره حاکم بر آن‌ها زحل است، به همین دلیل آن‌ها زنانی منضبط هستند که تنها به دستیابی به اهداف‌شان فکر می‌کنند و اصلا دوست ندارند تحت کنترل مردان قرار بگیرند. در واقع زنان دی ماهی برای خودمختاری و استقلال عمل خود ارزش قائل هستند و برای موفقیت شب و روز تلاش می‌کنند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 3

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
کیف چرم زنانه دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان