جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
9 بازدید

چقدر می توانید در پیدا کردن قورباغه به چشمان تان اعتماد کنید؟

توهم نوری یافتن قورباغه
خواندن 4 دقیقه
3.7
(6)

توهم نوری یافتن قورباغه یکی از انواع تست های هوشی است که می‌توانید برای سرگرمی و همچنین به چالش کشیدن خودتان حلش کنید. اگر نمی دانید قدرت ذهن و میزان ضریب هوشی‌تان چقدر است پس توهم نوری یافتن قورباغه را حل کنید. برای یافتن قورباغه تنها 3 ثانیه فرصت دارید، زیرا این تصویر توهم نوری بر خلاف همیشه آنقدرها که هم فکر می‌کنید، سخت و پیچیده نیست. کافی است به تیزبینی خود ایمان داشته باشید و کمی بیشتر روی تصویر تمرکز کنید. خیلی زود قورباغه پیش چشمان شما نمایان خواهد شد.

توهم نوری یافتن قورباغه

توهم نوری یافتن قورباغه

خوب حالا بگویید، آیا می‌توانید از عهده پیدا کردن یک قورباغه بازیگوش بر بیایید؟ اگر تردید دارید، بهتر است دل به دریا بزنید و این تست هوش را حل کنید، اما اگر حدس می‌زنید در حل این بازی فکری ببازید، پس بهتر به فکر حل توهم نوری یافتن قورباغه نیفتید، زیرا تست های هوش هرگز با اما و اگر حل نمی‌شوند، بلکه شما باید به خودتان باور و ایمان کامل داشته باشید که می‌توانید خیلی زود جواب را پیدا کنید. آیا 3 ثانیه برای شما کافی است؟

بهتر است زمان سنج را آماده کنید و روی ثانیه 3 تنظیم کنید!

وقتی دکمه شروع را فشار دادید، با تمام حواستان به تصویر نگاه کنید تا قورباغه در کمتر از 3 ثانیه پیدا شود.

سرنخ

ما می‌خواهیم کمی به شما کمک کنیم، آن هم با توضیح دادن تصویر!

یک مرداب پر از گل می‌بینید که روی آن پر است از ساقه های علف و چند جیرجیرک، شما باید میان این گل ها و علف ها قورباغه را پیدا کنید. ابتدا به این فکر کنید که قورباغه چه رنگی است و شما دقیقا باید دنبال چه برگردید. پس اول چشم هایتان را ببندید، یک قورباغه را تصور کنید و فکر کنید که نقاشی آن را چطور می‌شود کشید، سپس با ترسیم تصویر درون ذهن خود، چشم باز کنید و دنبال قورباغه بگردید، مطمئنیم می‌توانید سریع آن را پیدا کنید.

توهم نوری یافتن قورباغه

زمان شما از حالا شروع شد!

1

2

3

چه شد؟ آیا قورباغه را پیدا کردید؟

جواب توهم نوری امروز

همان طور که در قسمت اول توهم نوری یافتن قورباغه گفتیم، این توهم نوری آنقدرها هم که فکر می‌کنید سخت نیست، فقط کافی است با دقت به تصویر نگاه می‌کردید تا ان قورباغه پنهان را پیدا می‌کردید.

حالا هم به خود سخت نگیرید، همین که تلاش کردید او را پیدا کنید، بهترین کار است. برای آن‌هایی که موفق شده اند تبریک می‌گوییم، اما آن هایی هم که نتوانسته اند قورباغه را پیدا کنند، ناراحت نباشند، ما در قورباغه دایره کشیده ایم، تا شما بتوانید آن را ببینید.

توهم نوری

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از توهم نوری یافتن قورباغه لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

تست‌های IQ مانند همین توهم نوری یافتن قورباغه، اغلب برای تعیین ضریب هوشی افراد، انجام می‌شود. این آزمون میزان توانایی های شناختی یعنی توانایی حل مسائل و استدلال منطقی را یک فرد را اندازه گیری می کند. این تست ها و بازی های فکری نه تنها راهی عالی برای سنجس هوش، مهارت بینایی و قدرت ذهنی شما است، بلکه روشی سرگرم کننده و هیجان انگیز است که می توانید برای شور و هیجان بخشیدن به جمع دوستانه خود استفاده کنید.

پازل تفاوت خرس قطبی: آیا می‌توانید در طول 8 ثانیه 3 تفاوت درون تصویر را پیدا کنید؟

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد آرا: 6

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان