جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
16 بازدید

آزمون یافتن چتر: آیا می توانید چتر را در 7 ثانیه پیدا کنید؟

آزمون یافتن چتر
خواندن 2 دقیقه
3.6
(8)

آزمون یافتن چتر: تنها افرادی که بینایی بالاتر از حد متوسط دارند می توانند در عرض 7 ثانیه چتر را در خیابان تشخیص دهند. شما چطور؟ با انجام این تست بینایی، دقت دید چشم های تان را بسنجید.

چشم ها از جمله مهمترین اعضای بدن ما هستند و داشتن بینایی عالی مهارتی است که هر کسی آرزوی داشتن آن را دارد. اما آیا می دانید می توانید با تمرین این مهارت را کسب کنید و بهبود ببخشید؟ بله، تست های بینایی و تصاویر خطای دید برای به چالش کشیدن چشم ها و مغز شما طراحی شده اند. بنابراین بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه شما را به انجام آزمون یافتن چتر دعوت می کند.

آیا می توانید چتر را پیدا کنید؟

چتر را پیدا کنید

در تصویری که در بالا به اشتراک گذاشته شده است، یک خیابان شلوغ را مشاهده می توانید. جایی در این تصویر یک چتر نیز وجود دارد که شما باید آن را در طول 7 ثانیه پیدا کنید.

تست ببر پنهان: آیا می توانید در 10 ثانیه ببر را در بین سگ ها پیدا کنید؟

زمان شما از الان شروع می شود.

.

.

آیا می توانید در طول 11 ثانیه دو جغد شبیه به هم را پیدا کنید؟

.

.

انتخاب چتر شما: آیا شما همکار یا رقابت‌طلب هستید؟

.

.

آزمون شناسایی نقاشی تقلبی: کدام یک از این 3 نقاشی جعلی است؟

زمان به پایان رسیده است.

جواب آزمون یافتن چتر

چتر در سمت راست تصویر در دست یک خانم دیده می شود. برای سهولت شما آن را در تصویر زیر برجسته کرده ایم.

جواب آزمون یافتن چتر

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون یافتن چتر لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

پازل تفاوت خرس قطبی: آیا می‌توانید در طول 8 ثانیه 3 تفاوت درون تصویر را پیدا کنید؟

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.6 / 5. تعداد آرا: 8

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان