جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
43 بازدید

تست بینایی یافتن سگ: سگ پنهان درون تصویر را پیدا کنید!

تست بینایی یافتن سگ: سگ پنهان درون تصویر را پیدا کنید!
خواندن 3 دقیقه
3.6
(12)

تست بینایی یافتن سگ: رو به روی‌تان تصویر یک اتاق شلوغ و پر از وسیله قرار دارد که از قضا شما باید تنها سگ درون تصویر را پیدا کنید. آیا می‌توانید در این آشفته بازار سگ را تشخیص دهید؟

حتما تا کنون فهمیده اید که مغز یکی از مهمترین اعضای بدن است و برای تقویت عملکردش مانند سایر اعضای بدن به تمرین نیاز دارد. به همین دلیل یکی از بهترین تمریناتی که می‌توانید توسط آن ذهن و مغز خود را جوان نگهدارید حل تست های بینایی مانند تست بینایی یافتن سگ است. شما باید برای حل این تست بینایی از نهایت سرعت، دقت و تمرکزتان استفاده کنید.

امروز، در این تست بینایی هیجان انگیز قرار است شما مهارت جزئی نگری، بصری و ذهنی‌تان را به چالش بکشید و تنها سگ درون تصویر را پیدا کنید.

تست بینایی سگ پنهان؛ سگ را پیدا کنید!

تست بینایی یافتن سگ

در تصویر تست بینایی یافتن سگ، یک اتاق پر از وسیله است از عکس‌های مختلف روی دیوار بگیر، تا قفسه پر از وسایل مربوط به موضوعات مختلف و طبیعت. شومینه روشن که آتش در آن شعله ور است و میز پر از کتاب وسط اتاق و پرده، فررش و کوس نهایی که طرح حیوانات را دارند. حالا این مرد که ظاهرا با سگش به این اتاق آمده در میان همه این وسایل سگ کوچکش را گم کرده است. در واقع در تست بینایی امروز شما باید به همین مرد مظلوم کمک کنید که با چه عجزی به قلاده خالی سگش نگاه می‌کند و اطرافش چشم می‌چرخاند تا بلکه بتواند سگ را پیدا کند.

شما نیز برای حل تست بینایی یافتن سگ و کمک به این مرد تنها 8 ثانیه وقت دارید.

.

.

.

.

سرنخ: سگ روی فرش است.

.

تست بینایی یافتن سگ

.

.

.

زمان به پایان رسیده است.

آیا توانستید به مرد در پیدا کردن سگش کمک کنید؟

 

اگر موفق شدید، پس تبریک می گویم! شما قطعا فردی بسیار تیزبین هستید. برای دیدن جواب تست بینایی یافتن سگ به بخش زیر بروید.

جواب تست بینایی

در این تصویر که کم از توهم نوری ندارد، باید در 8 ثانیه سگ را تشخیص می دادید تا مرد به کارهای دیگرش می‌رسید. اگر نتوانستید سگ را تشخیص دهید، به زیر نگاه کنید تا سگ را ببینید:

تست بینایی

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از تست بینایی یافتن سگ لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.6 / 5. تعداد آرا: 12

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان