جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
18 بازدید

آزمون یافتن اسب آبی: در 11 ثانیه اسب آبی را پیدا کنید

آنچه که در این مطلب میخوانید
آزمون یافتن اسب آبی: در 11 ثانیه اسب آبی را پیدا کنید
خواندن 3 دقیقه
3.5
(18)

آزمون یافتن اسب آبی یک راه آسان ها برای آزمایش قدرت بینایی چشمان شما است. چالش از این قرار است: شما باید به مدت 11 ثانیه به تصویر خیره شوید و سعی کنید اسب آبی پنهان شده در میان گله کرگدن ها را پیدا کنید.

در دنیای امروزه که تکنولوژی و ابزار دیجیتال در زندگی ما نقش پر رنگی دارند، مراقبت از سلامتی چشم ها یک امر ضروری است. چشمان ما مانند پنجره‌ای به دنیای بیرون است و اگر از آنها مراقب نکنیم، تاثیرات منفی زیادی بر روی کیفیت زندگی ما وارد می شود.

در این راستا، تست های بینایی آنلاین مانند آزمون یافتن اسب آبی به عنوان یک ابزار کارآمد و بی هزینه به ما کمک می کنند تا سلامتی چشمان خود را بهبود ببخشیم و به مشکلات احتمالی زودتر پی ببریم. بنابراین بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه روزانه شما را به انجام چنین چالش های سرگرم کننده و مفید دعوت می کند.

آزمون یافتن اسب آبی

در تصویر زیر می توانید گله ای از کرگدن ها را ببینید که کنار هم جمع شده اند. با این حال، جایی در میان آنها یک اسب آبی پنهان شده است. این پازل تصویری بینندگان را به چالش می کشد تا زیر 11 ثانیه اسب آبی ناقلا را شناسایی کنند.

گله کرگدن ها

چقدر به جزئیات توجه دارید؟ اگر می خواهید جواب این سوال را بدانید پس آزمون یافتن اسب آبی را حل کنید! با انجام این پازل نه تنها مهارت های بینایی خود را ارزیابی می کنید، بلکه سرگرم نیز می شوید.

آیا می توانید 3 تفاوت این دو تصویر را تشخیص دهید؟

.

.

.

.

.

.

باهوش ها بگویند کدامیک آب بیشتری حمل می کند؟

جواب

11 ثانیه شما تمام شد. خوب، آیا توانستید اسب آبی را پیدا کنید؟

به تصویر از نزدیک نگاه کنید ممکن است تشخیص اسب آبی بسیار دشوار به نظر برسد، اما اگر به سمت راست تصویر نگاه کنید، می توانید اسب آبی مخفی را تشخیص دهید. اسب آبی شاخ روی بینی اش ندارد.

برای سهولت شما، جواب «آزمون یافتن اسب آبی» را در تصویر زیر مشخص کرده ایم:

اسب آبی مخفی

ادعا شده است که اگر موفق به شناسایی اسب آبی در مدت زمان تعیین شده شوید، می تواند نشانه دقت بینایی خارق‌العاده شما باشد. به هر حال، اگر از این بازی لذت بردید؛ آن را با خانواده و دوستان تان به اشتراک بگذارید و ببینید چه کسی می تواند این چالش را سریع‌تر حل کند!

آیا می‌توانید اشتباه تصویر را پیدا کنید؟

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون یافتن اسب آبی لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

آزمون یافتن جارو زیر 10 ثانیه: آیا می توانی جارو را پیدا کنی؟

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.5 / 5. تعداد آرا: 18

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان