جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
13 بازدید

آیا می توانید دختر پنهان درون تصویر را پیدا کنید؟

آیا می توانید دختر پنهان درون تصویر را پیدا کنید؟
خواندن 3 دقیقه
3.5
(75)

بیایید این بار از میان تست های هوش مختلف، آزمون پیدا کردن دختر را حل کنیم. این تست جذاب می‌تواند قدرت بینایی و بصری، مهارت جزئی نگری و قدرت ذهنی شما را به چالش بکشد. اگر این تست را حل کنید هم سرگرم می‌شوید و هم می‌توانید مهارت های شناختی‌تان را به چالش بکشید.

بر اساس تحقیقات روانشناختی، خستگی روحی و روانی واقعا آزار دهنده است، زیرا بر توانایی ذهنی افراد تاثیر خیلی منفی دارد. اگر این وضعیت ادامه پیدا کند، بر سلامت روحی و همچنین جسمی شما هم تاثیر خواهد گذاشت. پیشنهاد می‌کنیم در چنین مواقع دمی تازه کنید و برای تجدید انرژی‌تان از حل معماها، آزمون‌ها و پازل ها مانند آزمون پیدا کردن دختر استفاده کنید.

آزمون پیدا کردن دختر

آزمون پیدا کردن دختر

در تصویر آزمون پیدا کردن دختر، یک تصویر سیاه و سفید است که رودخانه‌ای زیبا و خروشان را نشان می‌دهد که اطراف آن چر از گل و گیاه و دار و درخت است. اگر تیزبین باشید و هوش‌تان را به کار ببرید، متوجه آن دختر پنهان میان تصویر خواهید شد. بیایید ضریب هوشی تان را محک بزنید و خودتان به چالش بکشید.

چطور است برای پیدا کردن دختر یک زمان تعیین کنیم؟! آیا 4 ثانیه برای پیدا کردن دختر پنهان درون تصویر کافی است؟ مسلما 4 ثانیه زمان خوبی است!

حالا زمان سنج‌تان را روی 4 ثانیه تنظیم کنید و به تصویر نگاه کنید.

زمان شما از حالا شروع شد!

.

.

.

آیا پیدا کردن آن آسان است؟

آزمون پیدا کردن دختر

.

.

 

.

سرنخ: به گیاهان لب رودخانه نگاه کنید!

.

.

.

عجله کنید زمان‌تان به پایان رسیده است!

پاسخ آزمون پیدا کردن دختر

اگر موفق به یافتن دختر درون تصویر شده اید، به شما تبریک می‌گوییم. بله دختر میان گیاهان لب رودخانه پنهان شده است. اما اگر هنوز به دنبال آن می‌گردید به قسمت پایین تصویر نگاه کنید. برای آن‌هایی که هنوز به دنبال دختر پنهان درون تصویر آزمون پیدا کردن دختر می‌گردند، به تصویر زیر نگاه کنند، دختر آن پایین میان گیاهان است.

تست هوش

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون پیدا کردن دختر لذت برده باشید. همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.5 / 5. تعداد آرا: 75

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان