جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
22 بازدید

آزمون دقت: کدام سگ از بقیه متفاوت است؟

آزمون دقت: کدام سگ از بقیه متفاوت است؟
خواندن 4 دقیقه
3.4
(89)

آزمون شناسایی سگ متفاوت: در این پازل تصویری سعی کنید در عرض 7 ثانیه سگی را که با بقیه فرق دارد را تشخیص دهید. در دنیای امروزه که تکنولوژی و ابزار دیجیتال در زندگی ما نقش پر رنگی دارند، مراقبت از سلامتی چشم ها یک امر ضروری است. چشمان ما مانند پنجره‌ای به دنیای بیرون است و اگر از آنها مراقب نکنیم، تاثیرات منفی زیادی بر روی کیفیت زندگی ما وارد می شود.

چشم ها از جمله مهمترین اعضای بدن ما هستند و داشتن بینایی عالی مهارتی است که هر کسی آرزوی داشتن آن را دارد. اما آیا می دانید شما می توانید با تمرین این مهارت را کسب کنید؟ بله، تست های بینایی و تصاویر خطای دید برای به چالش کشیدن چشم ها و مغز شما هستند. بنابراین با انجام این آزمون بینایی می توانید مهارت های بصری خود را بهبود بخشید.

آزمون شناسایی سگ متفاوت

سگ متفاوت را پیدا کنید

در تصویر بالا باید زیر 7 ثانیه سگ متفاوت را پیدا کنید. لازم است قبل از پاسخ دادن به سوال به تصویر با دقت نگاه کنید زیرا پاسخ آنقدرها هم که فکر می کنید ساده نیست. با این حال، جواب آزمون شناسایی سگ متفاوت در پایین صفحه گذاشته شده است. زمانی که 7 ثانیه شما تمام شد به انتهای صفحه بروید و پاسخ درست را ببینید!

تست بینایی: آیا می توانید کلید را در این تصویر پیدا کنید؟

.

.

.

.

آزمون اشتباه تصویر زن: زیر 10 ثانیه مشکل تصویر را تشخیص دهید!

.

.

پاسخ

آیا می خواهید بدانید قدرت بینایی تان چقدر خوب است؟ پس به جای درستی آماده اید. بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه روزانه با بهترین و جدیدترین چالش های ذهنی و بینایی در خدمت شما عزیزان است. دانشمندان می گویند این بازی ها می تواند راهی جذاب برای محک زدن چشمان و مغز شما باشد. زیرا آنها ذهن و چشمان شما را به فعالیت وا می دارند.

در تصویر 5 ردیف و 4 ستون از سگ هایی مشابه به هم وجود دارد. شما باید سگی که با بقیه فرق دارد را پیدا می کردید. خوب 7 ثانیه شما تمام شده، آیا توانستید سگ متفاوت را پیدا کنید؟

اگر بله، به شما تبریک می گوییم، به هر حال برای سهولت شما، پاسخ آزمون شناسایی سگ متفاوت را در تصویر زیر مشخص کرده ایم:

سگ متفاوت در تصویر

بنابراین، سگی که در ردیف 4 و ستون 3 قرار دارد از بقیه متفاوت است. او یک نقطه سیاه اضافی روی بدنش دارد. برخی از پازل ها لزوما به مهارت های ریاضی یا تفکر جانبی نیاز ندارند، اما آزمون ساده ای برای محک زدن مهارت های بینایی شما هستند. فراموش نکنید این بازی را با خانواده و دوستان تان به اشتراک بگذارید و آنها را به چالش بکشید.

آزمون ذهنی: به نظر شما کدام خانم آب بیشتری به خانه می برد!؟

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون شناسایی سگ متفاوت لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

تست های بینایی و رفع خستگی روحی

خستگی روحی واقعا آزار دهنده است، زیرا بر قابلیت های ذهنی تاثیر خیلی منفی دارد. اگر این وضعیت ادامه پیدا کند، بر سلامت روحی و همچنین جسمی شما نیز تاثیر می گذارد. پیشنهاد می کنیم در چنین مواقع دمی تازه کنید. می توانید بیرون از خانه بروید، به موسیقی گوش دهید، دوش بگیرید یا به پیاده روی بروید، با دوستان نزدیک یا خانواده خود صحبت کنید، یا هم پازل های تصویری مانند آزمون شناسایی سگ متفاوت را حل کنید. شاید فکر کنید چرا؟

تست بینایی تشخیص ماهی: آیا می توانید ماهی را پنهان را پیدا کنید؟

این تست های هوش روشی آزمایش شده و مطمئن برای بهبود خلق و خو و مهارت هوشی شما هستند. مطالعات ثابت کرده که حل تست ها و بازی‌های فکری به‌طور منظم، تفکر جانبی و توانایی‌های حل مسئله را تا حد زیادی بهبود می بخشد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.4 / 5. تعداد آرا: 89

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

نویسنده :
سهراب شهریار
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان