جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
70 بازدید

تست بینایی تشخیص ماهی: آیا می توانید ماهی را پنهان را پیدا کنید؟

تست بینایی تشخیص ماهی: آیا می توانید ماهی را پنهان را پیدا کنید؟
خواندن 3 دقیقه
3.2
(591)

تست بینایی تشخیص ماهی یکی از بهترین تست های هوشی است که می‌توانید از آن برای سنجش ضریب هوشی‌تان استفاده کنید. اگر به تصویر نگاه کنید خواهی فهمید که این تست هوش هم می‌تواند سخت باشد و هم سرگرم کننده. تصویر سیاه سفید که جزئیات زیادی دارد از شما می‌خواهد تا میان انبوهی از عناصر درون تصویر، ماهی را پیدا کنید.

تست بینایی تشخیص ماهی

حال اگر شما بتوانید در این تصویر که مهارت بصری شما را به چالش می‌کشد، ماهی را پیدا کنید نه تنها جزئی نگر هستید بلکه از قدرت ذهنی و مهارت بینایی فوق العاده‌ای هم برخوردار هستید.

تست بینایی تشخیص ماهی

بیایید به حل تست بینایی تشخیص ماهی بپردازیم.

چه بخواهید یک توهم نوری را حل کنید، چه به دنبال تست های هوش هستید، هر کدام مزیت فوق العاده ای بر قدرت ذهنی شما و تقویت تمرکزتان دارد. دقت کنید، حواستان را جمع کنید و به تصویر نگاه کنید.

پازل تشخیص مرده: به نظر شما چه کسی مرده است؟

حالا بگویید ماهی کجا است؟

.

.

.

.

سرنخ تصویر

بیایید یک بار دیگر به تصویر نگاه کنیم، وسط تصویر ظاهرا یک پلنگ روی درخت خوابیده است. شاخه های درخت تنومند نیز به چشم می‌خورد. یک قلب قرمز هم به چشم می خورد اما خوب ما به دنبال آن ماهی بازیگوشی هستیم که درون تصویر پنهان است. بیایید آن را پیدا کنیم. دقیق به تصویر نگاه کنید. بالا پایین تصویر را از نظر بگذرانید تا ماهی را پیدا کنید.

تست بینایی: آیا می توانید کلید را در این تصویر پیدا کنید؟

اما کمی عجله کنید!

.

.

.

.

آیا توانستید آن را پیدا کنید؟

پاسخ تست بینایی تشخیص ماهی درون تصویر

بله ماهی سمت راست تصویر به شاخه درخت آویزان است، بالای سر پلنگ را نگاه کنید حتما ماهی را پیدا می کنید.

تست بینایی

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدواریم از تست بینایی تشخیص ماهی لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

آزمون اشتباه تصویر زن: زیر 10 ثانیه مشکل تصویر را تشخیص دهید!

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.2 / 5. تعداد آرا: 591

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان