جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
34 بازدید

آزمون شناسایی صاحب کشتی: در 7 ثانیه صاحب کشتی را تشخیص دهید!

آزمون شناسایی صاحب کشتی: در 7 ثانیه صاحب کشتی را تشخیص دهید!
خواندن 4 دقیقه
3.9
(35)

ضریب هوشی خود را با انجام آزمون شناسایی صاحب کشتی محک بزنید. اگر به دنبال راهی برای ارزیابی مهارت های ذهنی خود هستید، پس این تست را امتحان کنید. چالش از این قرار است: شما باید با کمک چشمان عقابی و ذهن کارآگاهی خود زیر 7 ثانیه صاحب کشتی را شناسایی کنید!

راه های زیادی برای سنجش هوش وجود دارد. شما روزانه در شبکه های اجتماعی با آزمون های متفاوتی روبرو می شوید. هر کدام از این پازل ها می توانند بخشی از جنبه های شخصیتی و همچنین میزان ضریب هوشی شما را بررسی کنند. این تست ها همچنین مغز ما را به تفکر و فعالیت بیشتر وا می دارد. بنابراین بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه همواره در تلاش است تا با ارائه چنین معماهایی ضمن ایجاد فضای سرگرمی برای خوانندگان خود، هر چه بیشتر آنان را با انواع تست های هوشی آشنا سازد.

آزمون شناسایی صاحب کشتی

در این چالش هوشی باید نظر به شواهد موجود در تصویر تشخیص دهید که صاحب کشتی کیست؟ در تصویر دو پسر در مقابل دختری ایستاده اند. هر کدام از آنها ادعا می کند که کشتی مال او است. دختر، در تعجب است که واقعا چه کسی صاحب کشتی است. اکنون ما از شما می پرسیم: زیر 7 ثانیه بگویید مالک کشتی کیست؟

صاحب کشتی کیست؟

لازم است قبل اینکه پاسخ دهید تصویر آزمون شناسایی صاحب کشتی را با دقت مشاهده کنید، زیرا برای یافتن جواب باید به جزئیات توجه کنید. با این حال، ما پاسخ درست را در انتهای صفحه قرار داده ایم، هرگاه 7 ثانیه شما تمام شد به پایین بروید و از صحت جواب خود مطمئن شوید.

چالش بینایی: 5 تفاوت در هر یک از تصاویر انیمه‌های دیزنی پیدا کنید!

.

.

.

.

.

.

معمای تصویری ریاضی: باهوش ها جواب این سوال چند میشه؟

جواب

آیا مالک کشتی را شناسایی کردید؟ به کسانی که موفق شده اند تبریک می گوییم. اگر تا هنوز موفق نشده اید نگران نباشید، با تمرین همه چیز بهتر می شود. به هر حال، اکنون وقت آن است تا پاسخ آزمون شناسایی صاحب کشتی را فاش کنیم.

پسری که پیراهن قرمز بر تن دارد مدعی است که مالک کشتی تفریحی است. با این حال، کشتی متعلق به پسر سمت چپ است. به گفته طراح این آزمون: «یک ژاکت آبی روی صندلی در کشتی وجود دارد که با شلوار مرد سمت چپ ست می کند. بنابراین،کشتی قطعا مال اوست!»

مالک کشتی

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون شناسایی صاحب کشتی لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

فواید حل معماها

کارشناسان می گویند اگر خستگی روحی دارید، آن را نادیده نگیرید. زیرا بر قابلیت های شناختی شما تاثیر خیلی منفی دارد. اگر این روند ادامه یابد، بر سلامت روحی و همچنین جسمی شما نیز تاثیر می گذارد. پیشنهاد می کنیم در چنین مواقع دمی تازه کنید. می توانید بیرون از خانه بروید، به موسیقی گوش دهید، به دوش یا پیاده روی بروید، با دوستان نزدیک یا خانواده خود صحبت کنید، یا معماهای تصویری مانند آزمون شناسایی صاحب کشتی را حل کنید. شاید فکر کنید چرا؟

در واقع، این‌ها روشی آزمایش شده و مطمئن برای بهبود خلق و خو و ایجاد شادابی مورد نیاز به مغز شما هستند. مطالعات ثابت کرده است که حل معماها و بازی‌های فکری به‌طور منظم، تفکر جانبی و توانایی‌های حل مسئله را تا حد زیادی بهبود می بخشد.

حل آزمون اشتباه تصویر آینه در 4 ثانیه: مشکل عکس چیست؟

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.9 / 5. تعداد آرا: 35

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان