جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
24 بازدید

آزمون تشخیص حیوانات: در عرض 15 ثانیه پروانه، اردک، خفاش و حلزون را پیدا کنید!

آنچه که در این مطلب میخوانید
آزمون تشخیص حیوانات: در عرض 15 ثانیه پروانه، اردک، خفاش و حلزون را پیدا کنید!
خواندن 3 دقیقه
4.3
(7)

آزمون تشخیص حیوانات: تصویر را با دقت مشاهده کنید و به این سوال پاسخ دهید: آیا می توانید پروانه، اردک، خفاش و حلزون پنهان را زیر 15 ثانیه پیدا کنید؟ این تست بینایی را انجام دهید و دقت دید چشمان تان را محک بزنید.

این تست بینایی در واقع یک خطای دید است که برای آزمایش چشمان شما ساخته شده است. خطاهای دید پدیده های جذاب و چالش برانگیز بصری معمولا از تصاویر یا نقاشی های گیج کننده ای از اشیاء و یا حیوانات خاص هستند. آنها ذهن ما را فریب می دهند تا درک متفاوتی از واقعیت برداشت کنیم. هدف چالش های خطای دید تلاش برای یافتن چیزی است که واقعا وجود ندارد یا فقط یک توهم است.

آزمون تشخیص حیوانات

فقط یک نابغه می تواند در عرض 15 ثانیه پروانه، اردک، خفاش و حلزون را در این تصویر پیدا کند! حل معماهای تصویری به صورت روزانه مهارت های بینایی و ذهنی شما را بهبود می بخشد. این تست های 2 دقیقه ای توانایی‌های شناختی، قدرت حافظه،  منطقی و بینایی شما را تقویت می کنند. علاوه بر این، آنها راهی عالی برای سرگرمی و کاهش استرس است. بنابراین، ما امروز آزمون تشخیص حیوانات را برای شما آماده کرده ایم تا با انجام آن هم سرگرم شوید و هم چشمان خود را محک بزنید.

حیوانات را پیدا کنید

زمان شما از حالا شروع می شود.

.

.

.

.

.

.

پاسخ

زمان به پایان رسیده است! آیا موفق شدید همه حیوانات را در مدت زمان تعیین شده پیدا کنید؟ اگر بله، به شما تبریک می گوییم.

به هر حال، برای دیدن جواب به تصویر زیر نگاه کنید:

حیوانات مخفی

هدف از انجام آزمون های بینایی و خطای دید ازریابی مهارت های بصری شما است. اگر به دنبال راهی برای به چالش کشیدن خود هستید، به جای درستی آمده اید. معماها و بازی های فکری یکی از سرگرم کننده ترین و هیجان انگیزترین راه ها برای آزمایش مهارت های بینایی و هوشی شما هستند.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون تشخیص حیوانات لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

به این دختر کوچولو کمک کنید تا جورابش را پیدا کند!

آزمون یافتن ماهی: در 5 ثانیه ماهی را پیدا کنید؟

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد آرا: 7

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان