جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
41 بازدید

آزمون تشخیص گرگینه: کدام یک گرگینه است؟

آزمون تشخیص گرگینه: کدام یک گرگینه است؟
خواندن 3 دقیقه
2.9
(16)

چطور است خستگی یک روز پر مشغله را با حل آزمون تشخیص گرگینه از بین ببرید؟ تست های هوش همه جذاب هستند، فرقی نمی‌کند تست هوش تان تشخیص یک اشتباه باشد یا پیدا کردن یک راه حل برای نجات، همه این معماها می‌توانند به شما در تقویت هوش و ذهن‌تان کمک کنند. از طرفی می‌توانند به راحتی باعث شوند ذهن‌تان را از هر دغدغه‌ای خالی کنید و حتی برای ساعتی فقط تفریح کنید.

آزمون تشخیص گرگینه

آزمون تشخیص گرگینه

آیا تا به حال از خود پرسیده اید چطور می شود گرگینه‌ها را از انسان ها تشخیص داد؟ مسلما نه! بیایید ما کمی به شما کمک کنیم، گرگینه ها انسان هایی هستند که تنها در شرایط خاصی تبدیل به گرگ می‌شوند و به آن‌ها گرگینه می‌گویند. اما این شرایط چیست؟

بله! سرنخ آزمون تشخیص گرگینه هم همین است، شما باید بدانید گرگینه‌ها در چه شرایطی تبدیل به گرگ می‌شوند و آیا در ظاهر هم فرقی با انسان ها دارند یا خیر!

آنچه از تصویر پیدا است این سه مرد هیچ کدام هیچ فرقی ندارند. نه مثل گرگ پنجه های تیزی دارند نه حتی دندان های نیش بلند، پس چطور باید آن‌ها را تشخیص داد؟

برای این که بتوانید گرگینه را تشیخص دهید! ما به شما سخت نمی‌گیریم و هیچ زمانی هم تعیین نمی‌کنیم. کافی است چشم هایتان را ببندید، نفس عمیق بکشید و یک بار با دقت به تمام جزئیات تصویر نگاه کنید. روی تک تک این مردها تمرکز کنید شاید بتوانید گرگینه بین شان را تشخیص دهید!

.

.

.

آیا فکر می‌کنید موفق شوید؟

.

.

.

سرنخ تصویر

آزمون تشخیص گرگینه

بیشتر به تصویر دقت کنید، اما ابتدا باید بفهمید چه زمانی گرگینه ها تبدیل به گرگ می‌شوند؟!

اگر به جواب این سوال برسید، یعنی به جواب آزمون تشخیص گرگینه دست پیدا کرده اید!

.

.

.

خوب بگویید کدام یک گرگینه است؟

جواب آزمون تشخیص گرگینه

اگر جزء کسانی هستید که توانسته‌اید گرگینه را تشخیص دهد، به شما تبریک می‌گوییم، اما اگر هنوز گیج و حیران به تصویر نگاه می‌کنید، بهتر است ما هم به کمک‌تان بیاییم.

خوب اول به سوال این که چه زمانی گرگینه ها به گرگ تبدیل می‌شوند، جواب می‌دهیم. گرگینه ها همیشه بعد از بالا آمدن ماه تبدیل به گرگ می‌شوند و در شب ماه چهارده نیرویشان بیشتر هم می‌شود.

اما جواب این آزمون جذاب، باید بگوییم که هیچ کدام از این سه مرد بزرگ، چهارشانه و قوی گرگینه نیستند، زیرا اگر به تصویر دقت کرده باشید، حالا شب است و ماه کامل در آسمان می‌درخشد اما هیچ کدام از این مردها به گرگ تبدیل نشده اند.

برای درک بهتر جواب، به تصویر زیر نگاه کنید:

تست هوش در آزمون تشخیص گرگینه

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون تشخیص گرگینه لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2.9 / 5. تعداد آرا: 16

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان