جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
66 بازدید

تست بینایی: آیا می توانید سیندرلا را در این تصویر پیدا کنید؟

آنچه که در این مطلب میخوانید
تست بینایی: آیا می توانید سیندرلا را در این تصویر پیدا کنید؟
خواندن 3 دقیقه
3.9
(28)

جمعه خود را با انجام آزمون یافتن سیندرلا آغاز کنید. این آزمون شما را به چالش می کشد تا سیندرلا را در میان تعداد انبوهی از «آلیس در سرزمین عجایب» پیدا کنید.

آزمون یافتن سیندرلا یکی از ساده ترین راه ها برای محک زدن میزان دقت و توجه شما است. شما می توانید این چالش را با خانواده و دوستان تان به اشتراک بگذارید و ببینید چه کسی از دقت بالایی برخوردار است. با این حال، فراموش نکنید که برای حل این تست فقط 7 ثانیه زمان دارید که در یک چشم به هم زدن تمام می شود!

آزمون تشخیص دزد فروشگاه: سارق کیست؟

آزمون یافتن سیندرلا

سیندرلا را پیدا کنید

جایی در تصویر بالا سیندرلا میان «آلیس» ها پنهان شده است. همانطور که می دانید فقط 7 ثانیه زمان دارید تا سیندرلا را پیدا کنید.

تنها 1 درصد مردم می توانند میمون را در باغ وحش پیدا کنند!

قبل اینکه شروع کنید، پیشنهاد تمام ابزار حواس پرت کننده را از خود دور کنید، لحظه ای چشمان تان را ببندید و خوب تمرکز کنید، بعد شروع کنید.

.

.

.

.

تنها چشم عقابی ها می توانند مار را در 7 ثانیه پیدا کنند!

.

.

جواب

آیا سیندرلا پنهان را پیدا کردید، چون 7 ثانیه شما تمام شده است!

اگر تشخیص سیندرلا برایتان سخت است، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم! سیندرلا در سمت راست وسط تصویر پنهان شده است. تشخیص او کمی دشوار است زیرا رنگ لباس او با لباس آلیس مطابقت دارد.

برای سهولت شما، ما جواب آزمون یافتن سیندرلا را در تصویر زیر برجسته کرده ایم:

سیندرلا

این تصویر باعث شده است که هزاران بزرگسال در حالی که سعی می کنند سیندرلا را پیدا کنند سر خود را بخارانند. مطالعات نشان می دهد که هر چه بیشتر مغز خود را با پازل های دشوار تمرین دهید، باهوش تر خواهید شد. بنابراین روزانه تست های خبرنامه را از دست ندهید.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون یافتن سیندریلا لذت برده باشید. همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.9 / 5. تعداد آرا: 28

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان