جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
107 بازدید

اشتباه تصویر کجاست؟ اگر باهوشی در 5 ثانیه مشکل عکس را پیدا کن!

آنچه که در این مطلب میخوانید
اشتباه تصویر کجاست؟ اگر باهوشی در 5 ثانیه مشکل عکس را پیدا کن!
خواندن 2 دقیقه
3.3
(64)

اشتباه تصویر کجاست؟ آیا می توانید آن را در 5 ثانیه تشخیص دهید؟ اگر می خواهید بفهمید چقدر به جزئیات توجه دارید پس این تست هوش تصویری را حل کنید. پس منتظر چه هستید!

بازی های فکری معماهای تصویری سوالاتی هستند که برای حل آنها نیاز به مهارت های ذهنی و بینایی دارید. روزمره ما با اتفاقات و چیزهای زیادی روبرو می شویم که به اغلب آنها توجه نمی کنیم. اگر این روند برای مدت طولانی ادامه پیدا کند، تبدیل به یک عادت می شود و این خیلی بد است. اما نگران نباشید ما یک راه حل سرگرم کننده برای شما داریم. انجام تست های هوش و معماهای تصویری یکی از بهترین استراتژی ها برای بهبود عملکرد ذهنی هستند.

اکنون آماده شوید و بگویید اشتباه تصویر کجاست؟

اشتباه تصویر کجاست؟

بیایید نگاهی به تصویر بیندازیم:

مشکل تصویر چیست؟

در تصویر بالا یک دختر زیبا را مشاهده می کنید. اگر با دقت بیشتری به تصویر نگاه کنید متوجه خواهید شد که یک اشتباه فاحش در عکس وجود دارد. چالش پیش روی شما این است که سعی کنید اشکال را در محدودیت زمانی-5 ثانیه- تشخیص دهید.

اکنون بروید گوشی های خود را بردارید و تایمرهای خود را تنظیم کنید. زمان شما از الان شروع می شود. با این حال به یاد داشته باشید که اگر نتوانستید تشخیص دهید اشتباه تصویر کجاست، به پایین صفحه اسکرول کنید و جواب را ببینید!

.

.

.

.

.

.

جواب

در این پازل تصویری، از شما خواسته شد که مشکل عکس را تشخیص دهید. خوب، آیا توانستید تشخیص دهید اشتباه تصویر کجاست؟ اگر نه، پس راه حل اینجاست:

اشکال تصویر

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از این معمای تصویری لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.3 / 5. تعداد آرا: 64

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان